Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD_ok
őstag
válasz
picur220 #853 üzenetére
f1 2010-ben ez okozta a gondot (ugyanezt): C:\Programdata\Codemasters\FormulaOne\Datacache\-neved-\replay.pbf
Ezt a file-t kell írásvédetté tenni, viszont így nem lesz visszajátszás. Remélem,ennél (f1 2011) azért már ezt megoldották,mert k. bosszantó volt
(rejtett file!)
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur #1020 üzenetére
mikor jön ki a rendes 11.9-es Cata?
-
AMD_ok
őstag
Hali
Próbálta már valaki bekapcsolt gumiszimulációval Malaysiát? semmilyen tapadás nincs nekem a kanyarokban folyton megforgok, tökmindegy, milyen beállítások mellett, pedig nem ma kezdtem az F1-et... Ha gumiszim ki,akkor rendben megy a verda..
(olyan,mintha valami bug lenne, vagy csak én lennék ennyire rettentően béna?-pedig a pályát is ismerem, végigtoltam párszor a 2010-es verziót)
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1138 üzenetére
boxban a monitorodon bemész az időkre, majd ott írja bal alul, hogy "F2 Accelerate". Ez az időgyorsítás.
Ha viszont azt sem akarod megvárni, akkor mellette a következő fülön vannak a hétvége eseményei, ott rámész,amire akarsz ( P-edzés, Q-kvalifikáció, R-verseny) és ENTER. ezzel kiválasztod azt,ahová kerülni akarsz (pl átugorhatod az időmérőt,ha akarod,és egyből versenyezhetsz)
MOD: valaki toljon már legyen szíves egy hozzávetőleges setupot Malajziához, mert nem tudok rajta rendesen végigmenni, köszi
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
szab.tam #1146 üzenetére
elindultam egy irányba a setuppal, de valószínűleg a rosszabbikba
, így egy kis segítséget kérek,hátha megszán valaki egy alap setuppal,aztán finomítok rajta a saját szájízem szerint (pályaismeret nem gond, csak a setuppal állok még kicsit hadilábon)
Fess: tavalyi megvan egy file-ban, de az nem nagyon jó ehhez a pályához, én úgy érzem (köszi a linket)
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
Na szóval kipróbáltam Trihorn beállításait több pályán, és nagyon jók (Ezúttal is köszönet neki!), viszont ha megnézitek a tavalyihoz semmi közük nincs szinte. Tehát érthető, hogy azokkal csetlek-botlok a pályán, nem tudom más hogy van ezzel. Annyiban szimulátorosabbnak érzem a dolgot, hogy nagyon fontos a jó setup (persze minden segítség off, és a szimulációk bekapcsolva), mert különben nem nagyon lehet végigmenni a pályán. Ezzel szemben a 2010-ben ha egy kicsit arrébb állítottad,mint kéne,akkor is elmentél valahogy,csak nem annyira gyorsan.
Ezért kérek alázatosan valakit (Trihorn)
, hogy Malajziára egy setupot dobjon már fel
Lord Vader: nálam most alapon fut a proci (2,7 GHz), és nincs gond vele, proci kihasználtság mind a 4 magon kb 30-35 %
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
Rolly Dy07 #1197 üzenetére
Én is úgy megyek, lehet félreértetted. Pont ezért kérdeztem, hogy mi lehet, mert Melbourne-ben simán róttam a köröket és a szimuláció be volt kapcsolva. Tehát van érzékem hozzá. A setup volt a bűnös, sokat kellett rajta állítgatni, aztán meg Trihorn is felrakta a sajátját, amivel segített még pluszban.
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1207 üzenetére
Kezdd alacsony fokozaton akkor, easy-n vagy intermediate-n,de leginkább a gyakorlásra menj ráá, mint a versenyre, és a pályát ismerd meg először teljes egészében. Keresd meg a féktávot,nem baj ha elsőre kicsúszol (vedd le a törést is az elején), és mint az előbb írtam,a setup nagyon sokat számít. Először sztem hagyd a KERS-t meg a DRS-t, míg a pályát ki nem tapasztalod (meg az irányítást). Nagyon rövid féktávot lehet venni, ha jól be van állítva a kocsi (50 m-es tábla közelében - illetve automata váltóval ez hosszabb lehet). Kigyorsításnál ne padlóig nyomd kapásból, hanem gyorsan ugyan,de fokozatosan növeld a gázt
Ja és a fő: a leghatékonyabb fékezés úgy működik, hogy tövig benyomod,aztán ahogy lassul az autó, engeded szépen felfelé a gombot[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko #1228 üzenetére
fékrásegítést mindenképp kapcsold ki, teljesen illúzióromboló. Mást sztem hagyj benne egyelőre,míg megtanulod a pályát. A Grand Prix jó,ahogy írták, legyen long weekend, és akkor több szabadedzés is van (3). Ha találtál egy jó beállítást,akkor a setupnál az utolsó kockában elmentheted, hogy megmaradjon
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
Jelentem, a kamera modok működnek itt is, amit a 2010-hez csináltak, ha nem lett volna még.
Lehet próbálgatni nyugodtan
-
AMD_ok
őstag
válasz
szab.tam #1407 üzenetére
Igen, bármelyiket bemásolva simán mennek, csak én nem találom azt, ami nekem jó volt a 2010-ben
(real cockpit cam-nál pl rendesen fordítja a fejét, ahogy kell, stb).
Nekem egy olyan kellene, ami az original cockpit kameránál egy kicsit feljebb helyezi a nézetet, mert alig lehet kilátni a versenyautó orrától, egyébként megfelelne. Tudsz olyat?
Vasinger!: ezek olyan módozatok, amelyeknél más nézet módot tudsz kiválasztani, pl "benéz" a kanyarba, ahogy fordítod a kormányt, oldalsó nézet, orr nézet (de olyan,aminél látod az első terelőszárnyat), stb. Racedepartment-ről le tudsz szedni egy csomó félét, csak regelni kell.Én sajnos amit szeretek,azt nem találom (bár most lett egy ötletem)
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT #1774 üzenetére
Nos, a legjobb rajt az, ha olyan ford. számon tartod a motort, hogy a zöld ledek világítsanak, és amikor elindulsz, már váltasz is fel (ha nem aut. váltó van), és rögtön nyomod a KERS-t, + váltogatsz bőszen felfelé a sokkal jobb gyorsulás miatt
. Engem így nem tudnak lerajtolni, és rá tudok menni az előttem lévő 1-2 kocsira, prof-legend fokozaton
-
AMD_ok
őstag
válasz
haldir1997 #1787 üzenetére
ezt itt ne erőltesd, sztem, hacsak nem akarsz egy ban-t...
-
AMD_ok
őstag
Mi játszuk polonic-al, nagyon jó kis móka, élvezzük mindketten. Most Monte Carlo-nál tartunk ,az következik. Aki a játékot készíti (nálunk polonic),az határozza meg előre a hétvége minden mozzanatát, tehát rövid legyen vagy hosszú, versenytáv, szimulációk, stb, mindent. Együtt toljuk ugye egy csapatban, de egymás ellen is természetesen, tényleg marha jó
-
AMD_ok
őstag
Azt nem tudom pontosan, hány évad van így, de sztem csak egy, aztán tök másikat kell kezdeni, ha azt akarod, de majd polonic megmondja, ha jön ide is. Arról amit kérdeztél sztem lehet szó, ha polonic is belemegy majd.
Tényleg, hol vagy Tesó, este tolhatnánk egy Monaco-t meg egy Montrealt?
(Monaco most még nagyon szarul megy nekem, valahogy nem találom a dolgot, de mehetünk, ha gondolod. Montreal okés) -
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur #2540 üzenetére
Hát ne tudom. Természetesen ez az írás elvakult, minden objektivitást mellőz, süt belőle a Vettel-gyűlölet. Annyi viszont nem kérdés, hogy mint a Schumacher-Ferrari páros idejében az autó mindenképp segítette vastagon a világbajnokot, de ehhez mindkettő kell. Én spec. szeretem Vettel stílusát, nincs különösebb bajom vele, de néha - ami igaz, az igaz - neki is megremeg a keze. Bár ezt mindenkitől láttuk már. Nem baj, mert a világbajnok az világbajnok és kész, ezt már senki el nem veheti tőle.
[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
válasz
werszomjas #2626 üzenetére
Szerintem a lemeznek semmi köze a kódhoz, de aki jobban ért hozzá, az erősítsen meg ebben, vagy cáfoljon meg
Amennyiben nincs köze hozzá, akkor odaadom, ha gondolod, de ezt tényleg derítsük ki előbb biztosan
-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur #2668 üzenetére
De akkor hogy mész végig pl Spa-ban, hogy olyan űridőt nyomhatsz? Mi az, amit pluszban enged a játék?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina M2 13" 2022 Space Gray, 16GB RAM/512GB SSD
- Microsoft Surface Book 2 - Intel Core i5-8350U/8GB/256GB SSD/Windows 11
- Anker Soundcore Life Q30 Hybrid ANC Bluetooth fejhallgató (Új / bontatlan / 1 év garancia)
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- AKCIÓ Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint