Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Ma volt egy Press Day nevű esemény, persze zárt ajtók mögött.
De holnapra ígértek "tonnányi' látnivalót.Ami biztos, nem lesz SC a játékban. Az sem biztos, hogy a 2012-es játékban lesz. A rendkívül nehéz programozási feladatok miatt. Andy Gray, egy Codies-os, twitteréből lehet tudni.
-
HPC
tag
Amíg eljön a beígért tömérdek kép már kiszivárgott azért pár többet között az új HUD-ról is. Szerintem tetszetős. Ott van a KERS-et jelölő elem és a DRS is. Ami viszont felette van az "információs rész" nah annak meg különösen örülök. Végre tisztábban látni az üzemanyagszintet és azt is h hányadik helyre jönnél vissza egy boxkiállás után (?).
-
polonic
félisten
Hopp, a fórumon tagadják, hogy azt állították volna, nem lesz safety car.
Azt az Andy Gray bejegyzés akkor kamu lehet. . . Mondjuk nem közvetlenül a twitteréről szedtem. Lehet meg kellett volna néznem.A steames dolgot megkérdeztem a fórumon, hátha írnak rá valamit.
[ Szerkesztve ]
-
ftomi74
tag
Úgy néz ki jó kis játékunk lesz:beszámoló(angol)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/user/ftomi74?feature=mhsn
-
polonic
félisten
Nézzétek meg az f1game.hu-t, sok info, kép, videó.
-
HPC
tag
Amiket eddig láttam videók közül ez a legjobb szerintem.
-
polonic
félisten
Tényleg jó videó.
Amit észrevettem, hogy a drs-es előzésért járt egy acsi, aztán még a verseny végén is volt egy. Találtam egy acsi listát. Ebben meg szerepelnek névvel egyezően az acsik. Tehát igaznak bizonyulhat a többi is. És ami még érdekessebb, az az oppurtunist nevű acsi. Nézzétek meg!
Na most már vajon mi az igazság ezzel kapcsolatban?![ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
-
Unbaised-Ben
senior tag
Jónak tűnik, kíváncsi leszek, szigorú tekintettel fogom figyelni
-
Timbu
tag
Ez nagyon tetszik a cikkből:
"Eszembe is jutott, hogy az aktuális állás mennyivel hihetőbb lenne, ha amikor menet közben megállítod a játékot, végignézheted, hogy az ellenfelek hol vannak épp és mit is csinálnak. Nem kamuztunk idén, amikor azt mondtuk, hogy bármit láthatsz, amit az ellenfeleid csinálnak." -
forise
tag
Eddig nagyon jól néz ki, Remélem a visszapillantó tükörben látható dolgok most már részletesebbek lesznek mint a 2010-ben, bár erről a videó nem győzött meg.
-
BeerBier
senior tag
Remélem az autók belsőkamerás hangját is kijavitják,a 2010-ben elég légyzümmögős volt,,
Olyan vagyok mint egy hal....fejem is van,de a farkam irányit
-
Steady74
addikt
Tetszik, tetszik nagyon, kíváncsi leszek, hogy a mostani beállításokat lehet-e átvinni egy az egyben.
-
Ice!?
őstag
"Nyomásérzékeny kontrollerek konzolos játékosoknak?
PJ: Igen, rengeteg munkát fektettünk ezúttal a kontrollerek finomhangolására, ezért határozottan állíthatom, hogy nagy fejlődés van a tavalyi évhez képest." - ezzaaazz! pedig a videók hatására már elkezdtem nézegetni a kormányokat. várok még vele picit.
jó persze, biztos nem lesz közel sem ugyan az a feeling, de nekem már az is megfelel, ha javítottak rajta a tavalyihoz képest. -
bognar110
őstag
ELég komoly grafikája lesz
-
polonic
félisten
-
Rolly Dy07
senior tag
Azért én mégis csak betölteném, mert nem hinném, hogy máshogy kell beállítani. Persze ez annak nem jó aki nem érzi az autót kellően. Biztos kell finom hangolást végezni, de ez egyértelmű a kers és drs miatt. Ez legyen a legkevesebb. De sok idő megtalálni az egyensúly és a lengéscsillapítók helyes állását. Elég volt egyszer megkeresni.
Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
HPC
tag
válasz Rolly Dy07 #132 üzenetére
Majd kiderül. Én csak az interjúból idéztem. Maga a beállítási lehetőségek ugyanazok azt láttam egy videóban de ne feledkezz meg a kers és a drs mellett a pirelli gumikról és a teljesen átírt felfüggesztésről. Valami olyat is rebesgettek h idén nagyobb lesz a különbség a különböző autók között is. Már kíváncsian várom a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly Dy07
senior tag
Hát én is nagyon várom.
Főleg, hogy sokszor így se engednek egyenesben előzni online, mi lesz akkor kers-el meg drs-el?Szerintem nem lesz gondom a gumikkal. Button stílusban vezetek, most is végig tudok menni 1 szett gumival. A lengéscsillapító az én malmomra hajtja a vizet, mert én szeretek versenyre állítani teli tankra. Azt mondták ez is érezhető lesz.
Csak jönne már.Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy
-
polonic
félisten
A safety car-ról egy twitter bejegyzés:
Szeretnék, hogy legyen a játékban. De vannak licenszelési gondok. Egyelőer nincs benne. -
polonic
félisten
A safety car egyáltalán nem prioritás nekem.
Meg leprogramozni is iszonyat bonyolult lehet.Itt van egy leírás, ami alapján el lehet gondolkodni a SC-ról és a piros zászlóról:
"Safety Car, biztonsági autó.
Talán a legnagyobb problémákat kiváltó ok idén a biztonsági autós periódus. Tételezzük fel, hogy egy hatalmas baleset van a pályán; az aszfalton törmelékek, a palánkon egy tucat autó lóg. Ilyenkor a szabályok szerint bejön a biztonsági autó, amíg eltakarítják a romokat (no persze ha a dolgozók mellett lehet közlekedni; ha nem lehet, akkor piros zászló van - erről is hamarosan szólunk egy-két szót). A józan ész azt diktálja, hogy nem olyan nehéz egy SC-periódus, ha tavaly már azt meg tudták csinálni, hogy a sárga zászló alatt lassítsanak a pilóták. Na persze. Itt van a lista, miket kell figyelembe venni:
Hol van a baleset, milyen hosszú szakaszon van a baleset, hol van az első helyezett, hol jön be a felvezető autó, hol kell fokozott figyelemmel, lassítva hajtani; ezeken kívül nem előzhetsz, de kimehetsz a boxba (ezalatt megelőzhetnek); miután kimentél a boxba, milyen tempóval mehetsz (Buttont túlzott gyorshajtásért büntettek meg), illetve ha fej-fej mellett haladsz egy pilótával, aki nem járt a boxban, ki mehet el ki mellett; aztán ha kimegy az SC, az első autó visszalassít - ez melyik szakaszon legyen, meddig tartson, a repülőrajt hol kezdődjön, az első kit és hogyan tartson fel; a többiek nem tarthatják fel Vettelesen a mögötte lévőket, és a többi, és a többi. Ez most egy rövid felsorolás volt, mert még irdatlanul hosszan lehetne vesézni a dolgot.
És akkor még nem beszéltünk arról, hogy ki is okozná a balesetet? Az AI? Kedves Olvasók, az AI nem vét olyan hibákat, ami SC-fázist hozna. Nem fogja túlzottan megtámadni a rázót, hogy kicsússzon róla, nem fog esőben állat módjára előzgetni, amivel veszélyeztetheti a versenyét, és nem fog olyan őrülten védekezni, hogy egy másikat nekinyomna a falnak. Ezekre csak mi, emberek vagyunk képesek. Ha meg ilyen módon versenyez valaki... akkor meg nem érdemli meg a biztonsági autót
Piros zászló
WHAT? Na ez volt az, amit én még életemben nem hallottam, hogy valaki egy játék rovására felírta volna. Vannak, akik ezzel támadják az F1 2011-et! Miért? Mi szükség lenne piros zászlóra?
Képzeljük csak el a következő szituációt: éppen a gyors körünk közepén vagyunk 2 és fél perccel a leintés előtt a Q1-ben. Hirtelen Chandhock összetöri az autóját, piros zászló. Vissza a boxba, az eredmény: nem fogsz tudni felvezető kört futni, hogy aztán egy gyors mért kört is mehess. Egy hülye játékhiba miatt lazán tönkremehet a versenyünk. És azt sem árt figyelembe vennünk, hogy idén gyakorlatilag minden hétvégén volt egy-egy piros zászló; valahol a szabadedzésen, valahol az időmérőn, valahol a futamon.És mi van, ha futam közben jön a piros zászló? Mondjuk akkor, ha épp előzni próbálunk valakit egy hosszú támadási játék után... egyszer csak piros zászló, sorakozz fel a rajtrácsra. Vagy épp a 78 körös futamból az 50.-ben, amikor a harmadik boxkiállásunkról jövünk ki, míg mindenki más még csak egyszer volt bent, hirtelen véget ér a játék. Két hónap múlva jönnének a panaszok, hogy "De szar a játék."
Vagy valóban olyan elengedhetetlenül fontos eleme a játéknak a piros zászló? Akkor viszont legalább olyan fontos, mint az animációk a futam végén... Ennyit erről."
-
HPC
tag
Nah igen ezek azok a nehézségek amiért még nincs safety car a játékban legalábbis én úgy tudtam. Amennyi energiát ebbe bele kell fektetniük azt simán fordíthatnák másra. Nem értem a hivatalos fórumon is miért vannak úgy oda a safety car-ért. Én versenyezni akarok nem gumit melegíteni 100-as tempóval.
-
polonic
félisten
válasz BeerBier #142 üzenetére
Soha nem volt szimulátornak hirdetve.
(#141) hunfatal
Az előbb lett kifejtve. Nem olyan egyszerű ezt megvalósítani, mint ahogy mi itt beszélünk róla.
És ezen kéne sok sipánkoló játékosnak elgondolkozni. Ráadásul a mindenki által ismert limit se könnyíti meg a fejlesztők dolgát.[ Szerkesztve ]
-
Timbu
tag
A SC-nak igenis nagy jelentősége van: összerázza a mezőnyt. Stratégiákat tehet tönkre (lásd pl. tavaly Valenciában Alonso), vagy éppenséggel ezzel nyerheti meg valaki a versenyt.
Inkább ezt implementálják, minthogy megint csak a grafikára gyúrjanak. Amiből szerintem már tavalyi verzió is elegendően jó.
Ugyanez a helyzet a pilótahibákkal is: ki látott már olyan versenyt, ahol soha senki nem esik ki? (A pilótahibákat azért már meg csak nem olyan nehéz megcsinálni
[ Szerkesztve ]
-
HPC
tag
Egy ideig csak carrier móddal játszottam és egy jó ideje már csak multizom. Az online futamok (pláne ha liga) sokkal izgalmasabbak mint az AI ellen játszani. Ezekből a futamokból abszolút nem hiányzik a safety car (nekem legalábbis). Lassan menni a biztonsági autó mögött mindenki tud azon nem múlik semmi. A való életben is törekednek arra h ha megoldható ne keljen behozni a safety cart. Azt az energiát amit beleölnek abba h leszimulálják a biztonsági autót inkább fordítsák pl. jobb optimalizációra vagy még élethűbb fizikára. A másik dolog h ezen akármennyit is dolgoznak soha sem lesz tökéletes.
-
Timbu
tag
A 2010-nek azért messze a grafika volt a legnagyobb erőssége. (Tisztességes munka volt, csak egy kicsit "steril".) Akkor inkább úgy fogalmazok, hogy remélem, hogy itt jobban rámennek a hangulatra... Amire azért látok esélyt, de majd meglátjuk. (pl. azt nagyon jónak találom, hogy nyomon tudjuk követni mindenkinek a versenyét)
Persze azt elismerem, hogy 10, 20%-os versenyeken nehéz megvalósítani a SC-t. Véget is ér, mire kimenne. De akkor mondják azt, hogy csak 50%-ostól felfele lesz...
"És akkor még nem beszéltünk arról, hogy ki is okozná a balesetet? Az AI? Kedves Olvasók, az AI nem vét olyan hibákat, ami SC-fázist hozna."
Ez a rész meg szerintem úgy, ahogy van, badarság. Ezek szerint az AI összes köre az adott üzemagyagszint és gimikopás mellett mindig tökéletes? Még a 2010-ben is lehetett látni megpördüléseket.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen