Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #9850 üzenetére

    Gondolom valami programhiba lehet a fényerő kapcsán.

    De mi van akkor, ha a fejlesztő nem épít be a játékba AA-t, vagy más fontosabb dolgot. Ilyenkor a gyártók meg vannak lőve és jöhet a profil. Minden drivernek van egy alapértelmezett rutinkezelése, de ez nagyon sokszor nem felel meg az adott programnak. Vezérlő nélkül pedig nem lehet megmondani neki, hogy mi az, amivel jól működik az ominózus játék. Ilyenek például a fentebb linkelt képek az FO3-ból. Egyszerűen rossz az alapértelmezett LOD-kezelés, így kell egy másik algoritmust választani.

    A felhasználót nem érdekli, hogy a fejlesztő a hibás. Sőt nem is érti, hogy miért nem működik, de arra mutogatnak, akiken könnyebb leverni. Az AMD persze csinálhatná azt amit az NV, hogy a dokumentációban 20 oldalon keresztül részletezi, hogy ez és ez a hiba, miért a fejlesztő sara, de ennek sincs semmi értelme, mert alig olvasnak a júzerek dokumentációt. :) Sokan csak osztják az észt, de rálátásuk semmi.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák