Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #9759 üzenetére

    Hát, azt is tudjuk pedig, hogy deferrend renderinges az AC. Vagy újabban már nem az...?
    Jaaa, tényleg, lehet hogy az AC1-nél is csak a DX10.x-es verziókkal volt szopás, a DX9-essel nem. Az AC2 pedig DX9 only, úgyhogy akkor vélhetően pikk-pakk fut a sima MSAA.

    Mondjuk ettől én még örülnék, ha nem kötnék meg hat lánccal a kezem, hogy mit tehetek és mit nem. Ott a feature, és letiltják előlem. (Most mindegy, hogy adott esetben optimális-e vagy sem. Miért ne próbálhatnám ki? Az SSAA elvileg szebb, mint az MSAA, akár kompatibilis, akár nem, és főleg régi játékoknál, de erős kártyával és jól optimalizált játékkal miértis ne próbálhatnám ki bárhol...?)

    Az AI csak úgy maradt, miután kipróbáltam a Riddick-et így is. Általában Standard-en hagyom.

    Más:
    Nem tudod hogy működik ez az xvYCC támogatás? Kicsit ködös ez most nekem, hogy ilyenkor a VGA vagy a megjelenítő végzi-e a gamut konvertálást.
    Pillanatnyilag nem tudom kipróbálni, mert csak DP kábel van kéznél, de ha csak annyiból áll a dolog, hogy a VGA jelzi a monitornak, hogy milyen (pl. PC-n sRGB vagy AdobeRGB) gamutban van a forrás, amit küld, és a megjelenítő ennek megfelelően választja ki a 3DLUT-ot, akkor gyakorlatilag felesleges lenne átkötnöm HDMI-re, mert ugyan az lenne az eredmény, mint most, hogy kézileg raktam be a monitort sRGB presetbe.
    Ha viszont a VGA konvertál, az igen érdekes lenne. Akkor finomhangolhatnám a CIE koordinátákat az EDID-ben, és vattamatt lenne a gamut emulálás. (Bár most sem rossz.)

    Illetve hogy van ez a DeepColor támogatás mostanság? Papíron a Radeon HD5-ök is támogatják, és most is kiszalad nálam a LUT-ból a 10 bit (mondjuk elvileg akár 12 is kimehetne -> talán majd HDMI-n), viszont csak FireGL és FirePro kártyákon engedi a CCC bekapcsolni a 10 bites frame bufferelés.
    Na most, akkor mi a helyzet a D3D-s programokkal úgy általában? Egy D3D Full screen program képes 10 bites framebuffert használni Radeonokon is? Vagy akkor ez mégiscsak teljesen a professzionális kártyák kiváltsága? (És akkor a Radeonokon hirdetett DeepColor support csak arra vonatkozik, hogy a 16 bites LUT-ból tetszőleges bitmélységben engedi ki a képet. A 8 bites framebuffert pedig elsurrantjuk a szőnyeg alatt...?)
    Tényleg, vajon mikorra saccolható az első játékmotor, ami 10 biten framebufferel? (Mármint 10 bit/color?)

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák