- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20507 üzenetére
Persze. Ez a vertikális szinkron miatt van. Az implementáció függvényében frame duplázást csinálhat, mert ha nincs kész időre az új frame, akkor kirakja újból az előzőt. Alapvetően ezzel előzi meg a képtörést. Ilyenkor ne használj vertikális szinkront.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Taposo
aktív tag
válasz huskydog17 #20507 üzenetére
Esetleg próbáld ki ezt a programot Radeon Pro
és főleg azon belül a Dynamic Vsyn opciót, amúgy csodákra képes, olyan sima játékmenetet biztosit mint a baba popsi, képes teljesen eltüntetni a tearing-et (a kép szétesését) és a micro laggot, meleg szivvel ajánlom minden piros kártyával rendelkező tagnakA játékokba beépitett egyszerű Vsync-et mellőzd nagyon gagyi megoldás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Politika
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Linux felhasználók OFF topikja
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Mini PC
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest