Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Gergo28 #1570 üzenetére

    Ez nem is FPS,( nem pontosan fogalmaztam) hanem tickrate, nem tudom a magyar megfelelőjét.Általában hozzákorlátozzák konzolon az FPS hez és így megfelelőbb kommunikáció, kevésbé szakadozott az irányítás és a hit visszajelzés. Természetesen a gépen neked az FPS nem változik,de ilyenkor hozzá állítják a szerverek tickratejet az FPS hez. vagy az alap fps hez vagy a feléhez., és annak egy bizonyos szorzószáma a gépeden futó FPS . valószínűleg itt is ezt teszik ha nem éri el a 60 FPS-t a gép.
    Igazából erősen függ a játékmotortól és az optimalizációtól. Általában a szervereken történő tickrate korlátozás már régóta megy. A korlátozást nem feltétlenül látod mondjuk egy PS4 gépen, mert úgy szokták beállítani, hogy amit tud, annak egy bizonyos szorzószáma. Ha tud mondjuk átlagban a PS 55 FPS-t, néha lemegy 50 köré, akkor 25-30 Hz-re lekorlátozzák a szervert és úgy számoltatják, hogy annyi FPS - megy a konzolon is.( ha ennek a kétszerese az jobb)
    PC-n gáz volt a 20,( BO4) de szerencsére 2 hétig tartott, utána jöttek a 60 Hz-s szerverek, sőt volt állítólag 120 is,de ezt biztosra nehéz meg mondani. Nem sok online lövölde szolgál ki egy erős gamer Pc-t megfelelő Tickrate-vel.PL Overwatch szerverek is 60 Hz-re korlátozottak,pedig aztán ott van pénz. Ez az általánosan elfogadott ( sajnos), CS nél viszont van 120 és magasabb is.
    PS 4 re azért a 60 Hz-s tickratet- remélem biztosítani fogják.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák