Keresés

Aktív témák

  • Balala

    csendes tag

    Hali,

    Ilyesmire gondolsz?
    Quick'n'Dirty, de ezt kérted. :)

    Üdv,
    Balala

    main () {
    int screen [80][25];
    int x,y,szsz;
    for (y=0; y<=24; y++)
    for (x=0; x<=79; x++)
    screen[x][y]=0;

    screen [10][11]=1;
    screen [10][10]=1;
    screen [11][10]=1;
    screen [12][10]=1;
    screen [12][11]=1;

    do {
    for (y=0;y<=24;y++)
    for (x=0;x<=79;x++)
    if (screen [x][y])
    printf(''x'');
    else
    printf('' '');
    for (y=1; y<24; y++)
    for (x=1; x<79; x++) {
    szsz=screen[x-1][y-1]+screen[x][y-1]+screen[x+1][y-1]+screen[x-1][y]+
    screen[x+1][y]+screen[x-1][y+1]+screen[x][y+1]+screen[x+1][y+1];
    if (szsz==3)
    screen[x][y]=1;
    else
    screen[x][y]=0;
    }
    } while (1);
    printf(''\n'');
    }

  • Balala

    csendes tag

    Bocs, #14-nek tök igaza van...

    Ez most burjázani fog..
    Valahogy még nem az igazi, mert a kiindulás az elvileg a glide, és
    annak stabilnak kellene lennie...

    B.

    main () {
    int screen1[80][25];
    int screen2[80][25];
    int x,y,szsz;
    for (y=0; y<=24; y++)
    for (x=0; x<=79; x++) {
    screen1[x][y]=0;
    screen2[x][y]=0;
    }

    screen1[10][10]=1;
    screen1[11][10]=1;
    screen1[12][10]=1;
    screen1[11][12]=1;
    screen1[12][11]=1;

    do {
    for (y=0;y<=24;y++)
    for (x=0;x<=79;x++)
    if (screen1[x][y])
    printf(''x'');
    else
    printf('' '');
    for (y=1; y<24; y++)
    for (x=1; x<79; x++) {
    szsz=screen1[x-1][y-1]+screen1[x][y-1]+screen1[x+1][y-1]
    +screen1[x-1][y]+ screen1[x+1][y]+
    screen1[x-1][y+1]+screen1[x][y+1]+screen1[x+1][y+1];
    if ((szsz == 3) || (szsz == 2))
    screen2[x][y]=1;
    else
    screen2[x][y]=0;
    }
    for (y=0;y<=24;y++)
    for (x=0;x<=79;x++)
    screen1[x][y] = screen2[x][y];
    } while (1);
    printf(''\n'');
    }

  • Balala

    csendes tag

    válasz Joooe #26 üzenetére

    Jogos, köszi, emiatt nem stabil a glide. :)

    Naakkor:
    if ((((szsz == 3) || (szsz == 2)) && (screen1[x][y] == 1)) || ((screen1[x][y] == 0) && (szsz == 3)))
    screen2[x][y]=1;
    else
    screen2[x][y]=0;

    Másztam vissza melózni, a főnököm ecetes printerkábellel vesz elégtételt,
    ha meglátja, hogy itt jótékonykodom. :)

    Üdv.,
    B.

Aktív témák