Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kerwin72

    újonc

    Egyáltalán van még olyan,hogy B-tel?Én sajnos, "náluk vagyok" (IP tv+internet) és november 11.-e óta nincs internetem.Felhasználónevet és kódot kér a "gép".Mivel nekem ilyen nincs,hívtam az ügyfélszolgálatot.Alig három napi próbálkozás után,sikerült "fogni" egy ügyintézőt,de a tőle "kisírt" felhasználónévvel és jelszóval nem sikerült belépni.Azóta viszont,se az ügyfélszolgálat,se a hibabejelentő számán nem lehet élő emberrel beszélni,emailre nem reagálnak és most már számlát sem küldenek.Ezt megunva emailben megírtam,hogy felmondom a szerződést,de választ erre sem kaptam.Amikor azonban másik szolgáltatóhoz mentem(volna), onnan felhívtak,hogy a B-tel "visszadobta" a dolgot,a hűségnyilatkozatra hivatkozva.Egyáltalán mit lehet ilyenkor csinálni?Hová érdemes fordulni,ha még idén szeretnék internetet?Nemzeti Média?Fogyasztóvédelem?Vagy tényleg csak abban lehet bízni,hmogy megszűnnek?

  • Kerwin72

    újonc

    válasz Waikiki #3126 üzenetére

    Hát,igen.Bár az emailekre nem volt válasz, a tértivevényes ajánlott levélben küldött felmondásra már igen.Mégpedig egy email formájában.Ebben felmondják a szerződést 60 napos határidővel és "átadnak" a T-com-nak.Ez eddig még rendben is lenne,de rá egy napra,itt volt az eddig hiába várt novemberi és decemberi számla.Természetesen a teljes összegről,holott november 11.-e óta,csak IP tv volt,internet nem. Ilyenkor mi a jó döntés?Ha befizetem,utána kérhetem én már a kötbért,kiröhögnek.Ha nem,a végén még én fázok rá.Pedig elvileg,még ők tartoznának nekem.Azt hiszem,megint levelet írok:ha lemondanak a kéthavi díjról, lemondok a kötbéŕről.Így még mindig jól járnak és végre,én is megszabadulok tőlük.Vagy ez hülyeség? Bocs,hogy téged kérdezlek,de a hozzászólásaid alapján,jobban "képben vagy",hogy mivel érdemes próbálkozni.

Új hozzászólás Aktív témák