Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tálydi

    senior tag

    válasz KINKY_007 #20017 üzenetére

    Ezúttal egyetértek veled, egy autó attól sportos, hogy gyorsnak érzed, fiat 127 45le és azt hiszed megváltod a világot, maxda mx-5 NA 100ló, lotus elise stb... Ugye nagyon sokat számít a súly is.

    Persze ebben a helyzetben minden meg lesz oldva erőből 280-3xx ló között fog mozogni szerintem 001 35d-je remap függvényében, ott pedig mindenképp sportosnak fogja érezni mert egy igényes jófajta futómű és lehengerlő erő lesz mellette. A hangról kár vitázni, én pont egy 35d-ben tértem meg BMW-ssé, attól függetlenül nyilván a benzineseket szeretem jobban, más kérdés, hogy évi 25-40k km-re megbékélnék az amúgy nem olyan csúnya hangú dízellel is.

    Eeeeh, what’s up, doc?

  • MPowerPH

    félisten

    válasz KINKY_007 #20017 üzenetére

    Ha még az E46 sportüléseinél is kényelmesebb, akkor hajrá. Bele kell ülni, ki kell próbálni. Ha megtetszik akkor úgyis beleesek. :B

    Régen én is vak voltam... :U Te is, és bárki is vissza tud olvasni a véleményemről, fikáztam a dieselt ha kell ha nem. Aztán egyszer beleültem egybe, igaz az egy 5er volt, de a 35-ös, ami chippelve volt. Ekkor fordult bennem meg valami, az addig elképzelt világról leesett egy lepel.
    A nyomaték amikor hirtelen hátba vág, ellentétben ahogy a szívós szépen fokozatosan építi fel az erőt, tulajdonképpen észre sem veszed, hogy gyorsulsz mint az ökör. Ezért van az, hogy haver S60 D5-je érzetre sokkal nagyobbat lép pl. 60-ról, mint az én E39-em, pedig nagyon nem egy kat. a kettő. Persze csak érzetre van ez, de a sportosság érzete nagyon megvan ott is.(pedig semmi köze nincs hozzá)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák