- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
- Windows 11
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Gépész 3D tervezőrendszerek
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
igen jól áll neki a távolság
a 2 küszöb meg a két hátsó ív még várat magára,de idén az is meg lesz csinálva.
egy motorikus hibánk van még,hidegen csattognak a tőkék,remélem jövő hónapban oda jutunk,hogy megcsináljuk.@#54563 Sn00k: így is alacsonyak vagyunk szóval megszoktuk már,hogy a parkolóban kijebb kell állni,viszont ezzel a 225/40-nel nagy a hézag... lehet kellene bele egy normális motor(m43b19 van benne)?
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #54815 üzenetére
a következő autómhoz gyűjtöm az információkat. bocsánat..
Én úgy tervezem a vásárlást,hogy megveszem az autót, egyeztetek egy időpontot, lerakom beletolok 7-800-1M ft-ot szervizre,hogy minden jó legyen,és utána használom.
Ha kész ez az autó, akkor fogom az M43-at leteszem lakatolásra, szintén beleugrik annyi pénz ami a szervizre kell,és kész.A legnagyobb gondom,hogy nem szeretnék bérelni hetekig, egy hónapig autót.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz molnarpeter #54853 üzenetére
igen,de olyat nem tudok venni ami nem azzal kezdődik,hogy diózás,vezérlés csere ellenőrzés stb.
kb. 4M forintom van/lesz mindennel együtt. Kaphatnék érte egy 320d-t 2010-12 körülit jellemzően 180-240ekm közöttit de ha nem akarok bajt magamnak akkor elviszem egy szerelőhöz átnézésre,csere érett dolgok cserélésére.ilyenkor jön a vezérlés,turbó,futómű,egr,dpf,váltó stb.Vagy vehetek egy e91-et jellemzően 2-3M között ahol ugyan ezek a dolgok jönnek,de marad még keret másra is.Nem fogok 5-6-7 évig másik kocsit venni,ahogy a "kis" m43b19 is megnarad még 5-6-7 évig és igen is bele kell tenni azt a pénzt,hogy HIBÁTLAN legyen minden értelemben.Az e46-ot 2 év alatt egy milából raktuk olyan állapotba,hogy most azt mondom stabil.Persze sokak szerint minek locsoltam bele,mert csak 4 hengeres,meg soha nem lesz értéke stbstb.Még lakatolni kell,fújni,meg most olajcserekor cserélődnek a hidrotőkék. Nekünk ez kell,ez marad meg lesz csináltatva.Ahogy az e91 is vagy e61 is ha azt találok olyat amiben látom azt,hogy ha beleteszel 1 milát akkor igen szolgál még minket sok évig.
Sokan hülyének néznek,mert az utolsó patentot is cserélem,vagy pótlom ha hiányzik.Ilyen vagyok. -
Newlachka
őstag
Van itt köztünk olyan aki foglalkozik Inpa+ többi program használatával?
-
Newlachka
őstag
válasz dreizwanzig #55054 üzenetére
ncsexperttel szeretnénk majd proramozni, ehhez keresnék tananyagot.
-
Newlachka
őstag
[link]
én most ilyenekkel szemezek -
Newlachka
őstag
válasz Anaren91 #55319 üzenetére
ezt szokd meg. egy BMW-ét mindig menő megelőzni.
Mi mindig betartjuk a korlátozásokat,de mikor valaki meglátja,hogy bmeg ez egy BMW-s leverem, olyan eszetlen manőverekbe mennek bele feleslegesen,csak azért hogy ő megelőzött egy bmw-t.A mi 46-unk törölt tipusjelzéses,így ugye csak azt látja mindenki,hogy egy 70-es cső van alatta meg egy szőke nő vezeti.Ettől vérszemet kapnak mindig.
Pedig tényleg csak egy valamikor 118 lovasunk van,de mert BMW....Ő megmutatja..hát egészségére.
Nem szeretjük ezt a mentalitást.
ÉS ne keverjétek bele légyszi azt,hogy a másik sietett meg izé,mert annyit csinál,hogy megelőz és beáll elénk,vagy addig jön beleállva a seggünkbe,míg az asszony meg nem elégeli,és véletlenül jól "rajtolunk"el. -
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #55331 üzenetére
értem,de neked E60-d van.+ nem vagy 155 cm-es szőke nő😂 az nem e46.
Nem tökéletes a mi autónk,karban van tartva,de még várat magára a lakatolás.2hátsó ív csúnya.
Amúgy mi is úgy közlekedünk,hogy sebbesség korlát+10%.Egyszerűen a simán sebességkorláttal haladunk akkor látom a tükörbe,hogy be akar ülni hátra😂.Mondjuk ez Heves megye,itt kemény mindenki. [kép]
A képen láthatóak a "rozsda" foltok.+a miénk gyenge.ha normálisan el akarunk vakakitől lépni,akkor 6000-ig forgatni kell .Ahozz hogy 90-nél egy normális elgyorsulás legyen 3-ba kell visszatenni..(4 személlyel- legtöbbet így járunk)Ha meg teletank+4/5 személy hát az csak kínszenvedés.Ezért akarok nagymotorost,mert élhető ez,Meg 8,5 nél nem eszik többet,meg megbízható,meg végre összeállt a szervizek után,annyit úgyse adnak érte amennyiben van,szval jó ez nekünk kis közlekedő autónak.Még megcsináljuk rajta ami kell,és megörökli a gyerekem első autónak,aki nagyon nagyon fog neki örülni,mert nem egy suzukiba,vagy vmi kis franciába kell beülniük.
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
Srácok!
Mit kell vennem ahhoz,hogy a motorháztető nyitó fülek visszaugorjanak?
A gondom az,ha felnyitom a tetőt akkor megszorul nyitott állapotba,és csak csavarhúzóval tudom őket kitessékelni. Kékkel karikáztam mire gonddolok.
Köszi -
Newlachka
őstag
válasz dellfanboy #56143 üzenetére
-
Newlachka
őstag
válasz majnkopf #56439 üzenetére
esélytelen.még a 800 is sok érte.főleg,hogy rövid távon egy 400-600k-s szerviz kell rá.
még ha hibátlan lenne se menne el 1,2-ért mert "fapad" én ezért nem is szállok ki belőle.-Mondjuk az enyém nem fapad, viszont 4 hengeres...és az enyémre már csak a lakat vár 400-ért,minden más megvan rajta.
Egyszerűen gazdaságtalan. -
Newlachka
őstag
Sziasztok,
A képeken látható élőadataim vannak, hibakód nincs.Inpa azt jelzi,hogy sok üzemanyagot vesz fel az autó.Terhelésen bedadog,rángat.4-es henger felől folyamatos kopogás hallatszik.
Hidrotőkézve meglett az autó, disa új, egr,icv új,gyertyák újjak. olajba 40km van.
Jól gondolom,hogy a 4-es befecskendező halott? -
Newlachka
őstag
én/mi is magunknak csináljuk amit lehet.
A srác akivel csináljuk, munkáját tekintve autószerelő.Hozza kedvezménnyel(-48%) az alkatrészt,aztán kivesszük amit kell,meg berakjuk amit kell.Sajnos én is "jártam" már meg úgy,hogy teljes alkatrész ár+ ugyanennyi munkadíj+ 6 hétig nem volt kocsi...
pl: most egy vízpumpa csere+ csöpögés megszüntetése+jobb hátsó fék takarítása+fékfolyadék csere:
3 nap+54 ezer.vittem a kocsihoz 5l -72-es fagyállót,tömítéseket,1l fékfolyadékot.
A legdrágább vízpumpa teljes áron 19k,vizet vittem,fékfolyadékot vittem.A fék kipucolása max nagyon max 2 óra.
Ha a helyzet engedi akkor ezt a mutatványt mi fél nap és 30k-ból megoldjuk.[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #57633 üzenetére
pont ezt dobja nekem most😂.tuti nem veszek 150k-ért disát bele
-
Newlachka
őstag
válasz bucihost #57643 üzenetére
nekem már a második van benne,most jelenleg nincs hangja,viszont lambda szonda hibát dob.
A mostani disa,újra lett gyűrűzve membránozva,perselyezve.
@Anaren91: hát pedig ha kapható akkor 140 k környéke teli áron..kékfehér.hu-n most 158k
Nem biztos,hogy rendesen tudom,de ennek a szelepnek az a dolga,hogy bizonyos fordulat alatt/felett rövideb útja lesz a levegőnek,így jobb lesz az áramlás(több levegő) így nyomatékosabb lesz a tartományba a motor.De Ezredes kijavít
Vannak "refurbised" disák 40k körül.Igazából én lefalaznám ha találnék hozzá falazó dugót,de olvastam olyat is,hogy valaki "kiherélte"(mechanika off,de a helyén hagyta.)
Ha tényleg megint Disa szelep bajom lesz,akkor lehet megpróbálom,hogy kibelezem.Úgyis másikat kell vennem.
@Ezredes: tanács?
[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz bucihost #57844 üzenetére
m43 hoz bulgáriában van rebuild unit. Amúgy ha nincs elmálva mint az én első egységem,akkor van hozzá felújítószett ebayen.
plusz nagyon sok bontott van mo-n.10k ért dobálják(többet nem is ér) Én újraperselyeztem,membrán jó.volt.Én is le szeretném falazni amúgy,csak nincs dugó a helyére.-meg gondolom ki kell írni!?
Az meg hogy nyomatékot veszít? a semmiből nem sokat lehet veszíteni
-
Newlachka
őstag
-
Newlachka
őstag
valaki használ ista P-t? találtam egy letöltő linket de 157GB. ez lehetséges?
-
Newlachka
őstag
válasz whitezo88 #58410 üzenetére
hát hengerfej le,fejmunka,ha az megvan megy a lánc+feszítők,olajteknő le,szenzor csere,tőkék,mert az "új" csörög...ha már szét van bontva,akkor csapágyak,összes tömítés,kuplung,váltókulissza,komplett elpucolás,ha beugrik még ilyesmi,hogy trafók,gyertyák(bár azokban 5k km van) főtengely jeladó/veztengely jeladó,meg ami kell. mellé még beugrik a komplett hátsó futómű felújítás.Jah lambdák...
Disa az jó, kartergáz rész jó,új hűtő van alatta,az összes csővel.Nem nagyon marad semmi a motortérben ami ne lenne felújítva/kicserélve. -
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #58531 üzenetére
ezzel nem értek veled egyet.
igen mindenki azt mondja,hogy BMW 6 hengertől BMW,de nem véletlenül vannak 4 hengeresek.mert igenis van/volt rá igény.
az első az,hogy ugyanúgy fent áll a 6 hengereseknél a lánc, vanos, hidrotőke,trafók probléma mint a 4 hengereseknél.
Az Mo-n hosszabb ideje futott e46-ok állapota amúgy is siralmas,néhány kivételtől eltekintve, ami fanatikus kezében van,és az "életét" ráköltötte.
Azért mert a mentalitás a magyar autótulajdonosok között még többségben az,hogy hajtom, majd ha valami zsebbenyúlós baja van eladom.
Ha eljutna a társadalmunk oda hogy a 150-250k-s szervizeket nem tekintenénk soknak, akkor egy idő után elérnénk azt a minőségi szintet,hogy nem minden 5-10 éve Mo-n futó autó lenne kula.És ismét elmondom, van kivétel,csak kevés.
Nagyon kevés az az e46 tulaj, aki most beleönt 5-800 ezret egy 16-20 éves autóba ha kell.
És ha Ezredes erre jár,akkor kérlek írj már 500-ba alkatrészt meg munkadíjat egy sor6 benzines e46-ra.
A rezsidíj alapból 10k/óra.
A motorcserére pedig: igen vesznek egy lutri motort amit betesznek,és ugyanazzal megáll záros határidőn belül, holott ha a saját blokkjukat generáloznák, lehet 2x es ára lenne a bontott motoréhoz képest,de ismert lenne az előélete,és a javításai... -
Newlachka
őstag
válasz FIREBLADE78 #58616 üzenetére
a 18i vel is odaverünk minndent naa
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest