-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
R3ĐßuŁŁ
őstag
válasz dragonfx #19516 üzenetére
azzal tisztában vagyok, hogy annyit amennyiért épült az autó annyit soha nem fogok érte kapni, de ez egyértelmű töredéke az épített árának ez az összeg. viszont egy standard cabriohoz ne hasonlítsuk, mert a fényezés és a 4 felni a kocsin volt annyi amennyi egy standard cabrio most és akkor még nem beszéltünk a többi extráról
[ Szerkesztve ]
Te mondd, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19516 üzenetére
Írtam a másiknak is, igaz az kereskedő. Először azt megyünk el megnézni, köv. hét szerdára bookoltam, remélhetőleg még meglesz. (ha nem, akkor tökön szúrom magamat )
Megcsináltam rá egy előzetes biztosítás kalkulációt, 1620/év, ami még jutányos is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
varsam
őstag
válasz dragonfx #19573 üzenetére
Igen, en is igy latom kb a dolgot. Km allas tajekoztato jellegu, es a bal eleje szerintem sem stimmel, a motorhazteto es a jobb elso elem illeszkedik rendesen es a fenyezesen is latszik kicsit.
Ha kovetkezo hetvegen meglesz meg, akkor elmegyek megnezem, elobb nem megyek Pecsre.
Egy 320i mennyivel kerul tobbe mint pl ez? Gondolok itt fogyasztas vagy altalanos szervizkoltsegre.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19597 üzenetére
"még ujobnnan is brutál sok egy gyári felniért ennyi mikor 40-50l.ért olyna momo....stb kategóriát kapsz ami kinézetre és valszeg minőségben, súlyban mindenben veri a gyári.t."
Ez sem igaz... Pont amit leírtál, az egy bullshit. Persze van olyan márka, amit érdemes nézegetni, mert gyári beszállító, így gyári minőséget tud. Pl. a BBS, vagy BMW esetén a Rondell. De ezek használtan ugyan annyiban vannak, mint egy gyári garnitúra, szintén használtan.
100-ast 4 kerékért, vagy felniért? Vazz, egy rendes gumigarnitúra kerül 200-ba.drlovi: Itt is ez a használt-nem használt. Be kell méretni, és ha minden paramétere okés, akkor olyan, mint ha új lenne. 10k/db áron pedig csak újrafesteted úgy, hogy előtte fémig letisztítják. Tegnap előtt nem láttam egy csúnya padkát kifordulásnál(bal kormány hátránya), és ráfordultam, első kerékkel elég keményen ráugrattam. Ilyenkor áldom magam, hogy anno nem spóroltam... Normális esetben ez egy defekt lett volna, felnihegesztéssel párosítva. Kiszálltam, és minden oknak tűnt, szemben a parkolóban is csak nézték, mi lesz a vége.(valszeg örömködtek, hogy a pancser...) Gondoltam, na majd fog ezután rázni a kormány 70 fölött, és vihetem a kereket görgőztetni. És semmi, meg sem moccan a kormány. Ehem, Rondell. Ezt csináld meg egy nem gyárival, garantálom, hogy nem mész tovább.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
joshua7
veterán
válasz dragonfx #19597 üzenetére
De mit kapsz egy százasért kompletten? 155/80 R13-as garnitúra?
Én Golf VI-ra nézegetek 17-es/18-as garnitúrát, de a normálisabb felniszett alja 100, meg legalább ennyi még a gumi. Néztem gyári árakat is, na az a durva, csumpi 17-es felni 80k. 1 db!
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19657 üzenetére
Na igen. Csak ugye ez nem sima turbós, hanem egyből kettő van benne. Ez nem összekeverendő. 30D-t eszembe sem jutott nézegetni, az nem ez a világ. Nincs E60 535i itt kint, tehát erről kár beszélni... Nyomaték, nyomaték... Egyszer próbáltam, beleszerettem.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19706 üzenetére
Természetesen a chippellés után kijön belőle a korlátozó elektronika. És továbbra sem 14l-t eszik, hanem 7-et.
Egyébként tessék, és ez 'csak' 272 lovas. Na most ugyan ez, csak 320 lóval. Lepke letolt több száz km-et egy húzóra, 220+ km/h-s átlagsebességgel. 200 -től 250-ig 17s, az még azért elég baráti, chip nélkül. Na meg nézd meg a kis kijelzőn az átlagfogyit. 7,4l/100km. M3-ban minimum dupla ennyi, 35i-ben szintén.
Egyébként már vezettem 35D-t, tudom mit írok. Mire a szívó benzin felébred, és felpörög, addigra ez már hetedhét országon túljár, szimplán nyomatékból.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19706 üzenetére
És a turbo nem ezektől hal le, hanem attól, ha egy ilyen menet után beállsz a benzinkúthoz, és azonnal leállítod a motort. 2 percet minimum járatni kell egy ilyen hajsza után. Több 100km-es gyors haladás után pedig 3+ percet is ajánlott neki hagyni, amíg lehűl. Így a turbo is örök életű lesz.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19715 üzenetére
Bezony, mindig ugyan úgy megcsinálom majd. Miért lenne lehetetlen?
Igen, csak egy nagy benzinesnél az a 7,1 az 13,1-ről indul, és a sprint végére 14,1 lesz belőle. Hangja irtó jó, mivel már vezettem ilyet, tudom mit beszélek.
Ezt a videot meg nem értem. Megint beszúrtál ide 2 autót, ami 15 alatt nem eszik, és kint lebiztosítani évi 5000 font legalább.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19720 üzenetére
"e60 egy éves fenntartás amásfél millio...oda is adom annak aki ilyenre költi a pénzét. "
Te bolond vagy... Apám, ilyen hülyeséget már régen olvastam. Az 1.5 milla akkor jön ki, ha évi 40k km-et mész minimum. Akkor ezt az esetemben oszd el 3-al. Évi 500k?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19726 üzenetére
Szerintem ülj vissza az iskolapadba... 211 g/km a CO-ja, és a DPF pont arra való, hogy megfogja a káros szemcséket. Euro IV. A mostanival, és Te a sajátoddal is ezerszer jobban károsítod a környezetedet, nem beszélve egy M3-as, vagy egy M5-ösről. Az M3-asod 323 g/km pufog ki.
Már nem tudsz mit kitalálni, akkor legalább mielőtt leírsz valamit, gondold át, nehogy baromság legyen belőle.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19756 üzenetére
Nem, kénytelen vagyok autót venni, mivel magyar rendszámmal fél évnél nem használhatom itt hosszabban az autómat. Utána regisztráltatni kellene. Rendőrök figyelnek az ilyenre. Nem beszélve arról, hogy unom a bal kormányt olyan helyen, ahol a jobb lenne az ideális.
"majd ha a neved ott van a papirokon akkor "dumcsizzál" ekkora arccal. "
Erre meg inkább nem reagálok, valszeg kapnék egy ban-t. Ez a duma nem az én szegénységi bizonyítványom... Én dolgoztam 5 hónapon keresztül heti 7 napból 10-et érte, nem Te.
S60R-ről annyit, hogy elmentem, kipróbáltam egy makulátlan példányt. Nálam volt az összeg kp.-ban, hogy azonnal megtudjam venni. Fele ennyibe fájt volna kb... De csalódtam, nem tudok átülni egy Volvo-ba, egyszerűen más világ.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19766 üzenetére
Abban biztos lehetsz, nem Veled fogom megosztani ezeket a dolgokat. Gondolsz amit akarsz, főljél csak a saját levedben.
Azt hogy mit lehet, és mit nem, Te nem tudhatod, mivel nem vagy itt. 10.000 fontos felső határon nézek autót, ami itt kint az angoloknak aprópénz, míg egy magyarnak nagy összeg.(pedig nem az, kint sok ember akár 2-3 hónap alatt megkeresi)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
válasz dragonfx #19777 üzenetére
most meg lejart az idolimit....
" vannak torzitások.4-5 percig járasd a motort állóba minuszba?hmm..nem hinném hasznos sosem melegszik fel."
Ha az ember a havat kaparja, akkor be lehet inditani a motort, de ha nem szukseges, akkor nem kell, inditas utan egybol el kell indulni, ugy melegszik a motor a legjobban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19886 üzenetére
Mond ezt el egy M5 tulajnak is. Nem mindenki gondolkodik úgy a régi autókról, mint Te, szerencsére.
Az én esetemben már mind1 lenne, mert úgyis eladom.(rendelhetnék bele made in china gyertyákat is 1k/db áron, meg hasonló lambdát 16k/db áron) Ellenben ha valaki használná is a régi autóját, mert pl. szereti, az megveszi rá a minőségit. Én megveszem, mert igazából nem tudom mi lesz az autóval, miután hazakerül. Az is lehet, hogy ottmarad a garázsban, lefedve. Tárolni nem kerül semmibe, és ha véletlenül hazamegyek repülővel, lesz mivel járkálnom otthon. Annyira most nem hiányzik az a pénz, amit kapnék érte, legalább nem költöm el.Edge Nekem is jó forrásból jön, nem lesz az 20k szerintem. Inkább 16-17k, mondjuk nekem mind1.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19890 üzenetére
Mindig Edge volt benne, egyéb szutykot bele nem raknék. Talán ezért történhetett az, hogy még nem eszi az olajat az autó. A jó olaj nem azért kell, mert ritkán cseréled, és az Edge -vel sem lehet 25k-t büntetlenül elautózni. 12k nálam a lélekhatár, ezt szépen átléptem, 14k van most benne, meg majd 2 év. Egyébként 16k a 8L, tehát majdnem ingyen van. Itt kint majd dupla ennyi lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19892 üzenetére
Persze, hogy tudom. De ez erősen olajfüggő is. És mivel most is rendes anyag van benne, így ennyi belefért. Egyébként nincs még kettő éves, 2012 januárjában volt a csere megejtve, műszaki előtt. Szóval 2k km-el, és 4 hónappal hagytam tovább benne a megszokottnál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs