Hirdetés
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz CharlieDrop #50237 üzenetére
Nagyszervizre oke, evente nem annyira oke
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #50237 üzenetére
Azért a 20d mögötti N47 a klasszikus betegágy kategória. Gondolom az 1 millióban turbócsere is volt a komplett vezérlés mellett. Az ilyen horderejű nagyszervízek még annál a motornál sem évente adódnak azért. Éves szervíz alatt azért leginkább a szűrők és löttyök cseréjéről, esetleg fékről szokott szólni. Nyilván ezek sem lesznek olcsóak.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50244 üzenetére
Ez attól is függ, hogy mennyi az a rövid táv.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50244 üzenetére
Mennyi volt a turbó felújítása? És melyik volt, a nagy vagy a kicsi?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50246 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy pár km vagy tizen valamennyi.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #50244 üzenetére
Jól csináltad. Utánanéztél, megcsináltattad, és most valószínűleg gond nélkül élvezheted évekig, vagy akár tovább is az észszerűbb olajcserék és egyéb szervízek révén. Egyedül egy dolog nem fér a fejembe, miért a 20d volt a szíved vágya.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #50251 üzenetére
Ja, hogy 1-es a bódé. Valamiért azt hittem, hogy 3-as vagy 5-ösről van szó.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50251 üzenetére
TwinScroll nem ugyanaz, mint a Twin Power Turbo? Oké, tudok angolul, de elvesztem a sokféle megnevezésben asszem nekem twin power van ráírva a burkolatra...
A kis turbó volt újonnan 220e, 180 lett volna a felújítása, tehát tiszta sor, hogy az új jobban megérte. A nagy 140 volt, azt év elején cseréltettem, ez felújított volt, teljesen újszerű. A régi itt van a garázsban, működik, csak olajszivárgása van, tényleg ,nem kell valakinek?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #50255 üzenetére
Nem 2-2 hengerbe tolja a levegőt, hanem 2-2 hengerből kapja a kipufogó gázt!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #50280 üzenetére
És akkor mivan ha lenyom, pénzt kap érte? Velem is sokan próbálkoznak versenyezni a lámpánál, én meg csak szépen elindulok!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50280 üzenetére
Miért nyomná le egy 18d? 20d sem fogja ha nincs piszkálva, hasonló a gyorsulása, vagy lemaradtam valamiről?
-
félisten
válasz CharlieDrop #50297 üzenetére
Erzetre oke, es lent nyilvan jobban megy, mint a benzines -- megoldas: valto
while (!sleep) sheep++;
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50293 üzenetére
Gondoltam, hogy irónia is van benne de azért lássuk be egy majd 20 éves 5 sebességes autót nem érdemes összehasonlítani az újabbakkal. Én már így 40 évesen ki is öregedtem a gyorsulásos játékból így engem nem érdekel, hogy ki milyen gyorsan ér fel 100-ra az a lényeg, hogy az én gyorsulásom elég legyen az előzésekhez.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50314 üzenetére
Hat gondban is vagyok, menjen vagy maradjon. Mar kivonattam a forgalombol ,7 honapig nem megyek vele.
De jo a haznal a 20d.
Ma elvittem a fenyezohoz mit kell javitani rajta, plussz kormanyborozes, fenyezes, uj ablaktorlok, turbo felujjitas lesz.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50320 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #50357 üzenetére
Nem hiszem, hogy a kerékagy lenne, mert függ a fékezés erősségétől és a sebességtől, hogy mennyire ráz. Volt egy race egy mercivel nyáron az M7-esen, ott néhány keményebb fékezés után éreztem, hogy elkezd rázni. Gondolom ott melegedett meg és vetemedett el a tárcsa.
Anno talán a Lexuson csináltattam én is, de ott sem lett jó az esztergálás után. Szakértelem is kell hozzá
A poén az a dologban, hogy egy jó ismerősöm üzemében csinálta egy öreg szaki, nem kértek érte pénzt. Így nem is reklamálhatok. Másodszor már úgysem szabályoztatnám fel, elfogy az anyag
Egyébként az új tárcsákat köszörülik, nem is esztergálják. Lehet, hogy amikor nekifeszül a kés, egy kicsit elmegy a síkból, és azért nem lesz tökéletes. Mondjuk ha szabályozás után venne a szaki egy érintőt, akkor ez ki is derülne azonnal. Ha meg nem központosan fogta be, akkor úgyis megette a fene az egészet...
Úgyhogy megrendelte a szerelőm a Bosch tárcsákat. 70e/db a gyári, 40e körül lesz a Bosch. Remélem nem szívom meg még jobban
Ezredes: esztergával vagy köszörűvel?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50362 üzenetére
Mi a gond vele?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50364 üzenetére
Anno a Lexusnál én is így gondoltam, kb. ennyibe került arra is a gyári, mint a BMW-re. Teljes fékcserét kapott. Az első tárcsák elkezdtek ütni pár száz km után, 1x garban cserélték, a másodikl szett is ütött ugyanúgy egy idő után. Akkor szabályoztattam fel, de nem lett jó. Vettem rá utángyártottat, ami sokkal jobb volt, azzal adtam el évekkel később a kocsit. És fele annyiba került az is, mint a gyári. Meglátjuk, mit tud a Bosch...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50458 üzenetére
Igazad van. Most beszéltem a egy volt barátommal aki az elsők között vett elektromost,már eladta emiatt ,meg azért mert harcolni kellett a töltőkért.
Persze nála nem volt opció az otthoni töltés -
eliterob
tag
válasz CharlieDrop #50442 üzenetére
Végülis másik kocsival mentem. A határon tényleg nem kértek semmit. De muszáj lesz hozzaerto szerelovel megnezhetnem az se baj ha olcsó mert a nyaralás kicsit drágább mint terveztem
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #50491 üzenetére
Csak legyen annyi aksi a vilgáon ami ezeket majd meghajtja.
Hidrogén meg már régóta van. Ott a tárolással van a gond.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #50491 üzenetére
A BMW EV strategiaja mar evek ota nyilvanos es ismert. 2019ben MiniE, 2020ban iX3, 2021ben iNext es i4. Es aztan szepen sorban a tobbi.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #50496 üzenetére
[link] teszteles alatt vannak.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50523 üzenetére
El kell vinni, meg kell nezetni es kesz. Lattatlanban nem lehet ezeket egyertelmuen elmondani.
Ha igy gondolkoznak itt az emberek,hogy mindenkinek legyen 500-1m forintja az uj auto melle akkor azt ezt allitok autoja is ilyen hulladek? Mert ezek szerint igen. Vagy ha nem akkor itt a pelda igenis van sok jo auto a piacon amit meg lehet venni es nem kell kolteni ra.
Tegyuk fel arulnam az autom itt valaki kerne velemenyt mire vigyazzon ha megvennne, tutti megkapna legyen azert 500.000 forintja a szervizre.
Holott aprilisban ugy adtam le a szervizben minden legyen megcsinalva ,kicserelve, gondolok itt a gumikra is. (Futomuben minden csere,valtoolaj, szivosor atnezve, hutok kiszedve tisztitva, turbo felujitva)
Azota ment az auto kb 3000 kilometert, most megint megy a fenyezohoz, egy karc se legyen rajta.
Oraban van 340.000 kilometer mindenki itt is ova intene tole az embert.
En meg siman mernek ra vallalni garanciat.Es a kornyezetemben az osszes baratom autoja ilyen garantalom egyikre se kellene kolteni valos vagy elore lathato hibak miatt.
Gondos tulajdonos nem varja ki azt ,hogy majd egyben kelljen 200.000 km korul egy vagyont rakolteni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #50550 üzenetére
ezt nehezen hiszem el
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
JasL
senior tag
válasz CharlieDrop #50658 üzenetére
Az nem teszt, hanem keresés. Elvileg keresi az optimális beállítást az útra vetítéshez, pl ha dombon állsz meg, nem feltétlenül az a fasza, ha a 0 fok a vízsszint.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz CharlieDrop #50661 üzenetére
Esetleg megjáratja a motort, hogy ne ragadjon be?
-
veterán
válasz CharlieDrop #50785 üzenetére
És a síelés hogy zajlik?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz CharlieDrop #50790 üzenetére
50% élmény -
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #50846 üzenetére
Nincs. Még csányié . De legalább nem vág földhöz a törlesztő
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50874 üzenetére
Tolatóradar az én kocsimban is van hátul de még nem bízom benne teljesen. Előfordult már, hogy tolatva parkoltam be egy másik autó elé és szerintem már jeleznie kellett volna, hogy van valami mögöttem de meg sem nyikkant. Egyébként biztos működik mert a garázsba beálláskor jelez.
-
mudleeska
újonc
válasz CharlieDrop #50872 üzenetére
Nem a BMW nagy neki, hanem a csaladi auto. A BMW pusztan nem neki valo. 150 lovas hatsokerek telhez kozeledve kezdo jogsisnak? no way. Es nincs benne parkradar, kamera meg foleg, szoval inkabb kap valami nyuzni valot, vagy egy priust, de sajnos a bmw-nek mennie kell 3. autora nincs azert penzem.
-
mudleeska
újonc
válasz CharlieDrop #50881 üzenetére
A csaladi auto hiteles, es most nagyon rossz lenne most kiszallni belole
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #50947 üzenetére
Egy normál sapka. De izlés kérdése. Barátomnak van 3 Porsche ,állandóan ilyen cuccokban jár,poló sapka stb.. mindig leoltom
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #50971 üzenetére
A téli nekem is olyan, remélem bírni fogja a téli utakat. A nyárit nem szívesen cserélném le, jól néz ki a Style 68-as felni.
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #50978 üzenetére
Vízpumpa nem feltétlenül, attól még be kellene középre állni a mutatónak.
-
veterán
válasz CharlieDrop #51001 üzenetére
Látod,én azt nem akarom, hogy szerelők vigyenek be az erdőbe.
Holnap ha lesz időm megyek szervízbe.
Az a baj, hogy 3x csinálta eddig 3 hónap alatt, mindig mikor még szinte hideg volt a motor. Nincs semmi előjel, nincs hibakód, nincs lámpa, ezért bosszant.
Nincs ingadozás, nem nőtt a fogyasztás, nem indul nehezen. Ismerőssel beszéltem neki volt hasonló, de nem ilyen ritkán, nála a nagynyomásúval volt valami gond.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz CharlieDrop #51008 üzenetére
Mondtam én ilyet, vagy miből sikerült ezt leszűrnöd?
mellesleg köszi, már is találtam hasonló problémával.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #51026 üzenetére
igy van. e34 is csak akkor meno, ha szep, egyben van, gyari es hogy karottat idezzem "a MELTO fentartasa" es rendberakasa nem kis penz. fel kellene mar ebredni, hogy ezek az autok nem kis penzueknek valo. ha meg vmi par szaz ezres rohad, fapadossal maszkalsz csak ruppotlan hulyegyereknek fognak nezni benne.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51059 üzenetére
Hat vagy 1500
Nagyon nagy lepes egy F01-tol szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51061 üzenetére
Tegyuk hozza tele volt extraval.
Mar annyira komfortos,hogy mar unalmas. Szerintem kategoriaba a legjobb auto, persze aki Mercis annak az S osztaly jobb.Hatul Ilyen kenyelmes uleseket en meg nem lattam, igaz nincs nagy ter hatul sajnos.
-
Dani3457
tag
válasz CharlieDrop #51053 üzenetére
FIREBLADE78
(Köszi az infót de nem ezt kérdeztem )Hát fl előtti ás utáninál mire kell oda figyelnem ?
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #51082 üzenetére
Nekem a matek már kiadja elektromos kocsira.
Használtautón 16-18m Ft egy új 330i 258 lóerővel, és ennyiért kapni az európai alap model 3-asokat is 260 lóerővel (túl sok extra-lehetőség ezekre nincs is).
A hatótáv kérdése nem probléma, 150km-nél ritkán megyek többet, ez ilyen wltp szerinti 409km-es teslával autópályás tempoval lenne 300, és akkor még van h érdemes 20-80% között tartani az akksit, az pedig még mindig 180km autópályatempóval, viszont ez is csak havi 2szer ha megtörténik, napi 15-30km-t megyek kb. (BP-en belül), de inkább 15, az éves távom 10 max 15ezer km, mikor pedig Balcsira mennék le, akkor azt is meg tudnám járni azonnali oda-visszával töltés nélkül (de miért jönnék egyből vissza? )Már nem emlékszem, hogy olajcserékkel együtt számoltam-e a kocsim költségeit, de közel 2m Ft elment a bömösre 200ezer km környékén (és most így megint jó közel ennyi ideig motorikusan). Egy elektromos kocsinál a korból adódóan nem tudom mennyire, de futásteljesítmény alapján 250ezer km-nél lenne gyári 70% alatt a kapacitás és kb. 4m Ft lenne a csere (viszont mire odáig jutnék, biztos olcsóbb lenne), ami ekkora hatótávú autónál még mindig rendben lenne (számomra), de ha cserélni kéne akkor az ennyi. Tehát bömösre 2milla a ktg míg teslara 4milla (csak a benzin/diesel kontra elektromos dolgokat nézve, nem tudom inverter mennyi és szerete-e lehalni), tehát marad az üzemanyagktg., ami nekem itt városban 10liter, a teslanak otthonról töltve 1.8liternyire jönne ki, az 250ezer km alatt 400Ft-os üzemanyaggal 8,2m Ft-os extra költség ha marad vmi benzin/diesel, tehát összességében a bmw-re elmenne 2milla szervíz és 10milla üzemanyag, a teslara 4milla szervíz és 1,8milla "üzemanyag", ez 12 kontra 5,8, azaz 6,2m Ft-tal több maradhat a zsebemben 250ezer km alatt, amikoris újra közel ennyi ideig használhatnám mindkét kocsit.
Lehetne trükközni, h 200ezer km-nél eladom mindkét kocsit mielőtt a 1,5-2millás ill. 4millás szervizeket megejteném, akkor is vesztes a bömös.
Az éves olajcseréket tehát megspórolnám, ingyen parkolhatnék (ez pl. pont elég ritkán érint), és pl. 10 év alatt az évi átlag 55ezer Ft körüli teljesítményadót is megfognám.Egyelőre kb. ilyen számítások jöttek ki nekem, és tudom h annyira nem prémium a tesla belül.
Ha majd autóvásárlás előtt állnék, akkor addigra szeretném tudni, hogy mennyi az annyi, hogy tiszta képet lássak.
Az biztos, hogy a bömös marad, egyszer old timer lesz belőle , viszont ahogy már régebben is írtam, kelleni fog majd valami családiasabb kocsika, és nagyon úgy néz ki, hogy jó ideig nem fogok csak itt városban menni a napi 15km-eket, utána sem lesz több 30-nál, simán jó lehet egy elektromos "csoda", vagy valami sima hibrid az 5literjeivel (csak legyen elég nagy és azért menjen is, ne legyen sima A-ból B-be autó, mert az a halálom), emellett majd feleségemnek is kelleni fog egyszer egy autó, na az lehet A-ból B-be talicska
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51076 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, hogy a másikak mehetnek majd a háztól, de ez marad...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51108 üzenetére
Még azért van a piacon, ha nosztalgiára vágysz... Az egyik ismerősön a 323i touringját emlegeti, mert ő is szerette.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz CharlieDrop #51133 üzenetére
Motul 5w40 van benne, de mint emlitettem, kert olajat, szoval valoszinuleg eszi.. Palyaztam vele kb 3 ezer kilometert olajcsere utan es sajnos egy liter mar rament szoval ja, ez kurva magas olajfogyasztas
Talan a 10w vel kevesebb lenne -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz CharlieDrop #51139 üzenetére
Vilagos, azert kerdezek.. akkor majd valami komolyabb liqui molyt kiprobalok a kovetkezo olajcserenel
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51197 üzenetére
Biztos nem arra, hisz azt mindenki tudja, hogy a gumi nem örök életű és egy idő után kezd tönkremenni és ilyenkor cserélni kell.
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #51223 üzenetére
PP09309
kenguru99: nem tudom megnézni, mert tőlem 300km-re van az autó és november közepétől lesz forgalomba helyezve. Addig megvennék mindent a szervizeléshez, amit én tudok, hogy biztosan kelleni fog.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51227 üzenetére
A bimmer.work autómatának írja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Íme az új Android Auto!
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Philips LCD és LED TV-k
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- Android szakmai topik
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tőzsde és gazdaság
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen