-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
válasz dragonfx #13314 üzenetére
Ez nem igy megy. Sok ember nem vesz használt autót. Bemegy, 4 milla, jól felszerelt swift és elhozza. Ugyanugy, bemegy itt egy focus és dettó. Tehát az, hogy jó bmwket adnak annyiért, az azért nem jelent semmit, mert van akit egy használt dvd filmre se lehet rávenni, hátmég egy használt autóra.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13314 üzenetére
Ha még meglesz nálunk is a Mondeo, akkor talizunk a Hungárián vagy M7-es városi szakaszán éjfél után. Végsebre biztosan nem lenne esélyed, mert a 18is és a 20i is 219-nél elforogja magát, ez meg 225-nél csak 6100-at pörög, ergo még van tartalék 6700-ig.
Van olyan dolog, ami nem jó utángyártottban. Ilyen a futómű pl. ami az E46-nál költségesebb. Motorhoz nem nagyon kell itt se hozzányúlni, nem az szívja a pénzt. De ugye minél idősebb egy autó, annál több hibalehetőség adódhat. Van aki szereti az új autót, az a tudat nyugtatja meg. Én nem ilyen vagyok, soha az életben nem vennék szalonból... Abban egy jó dolog van. Ha rendelsz, akkor lehet kérni Individual-t, és olyan lesz, amilyet szeretnél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #13342 üzenetére
"neki ne mond ő pont e34 520i.ről cserélt alfa 2.0ra.azt hiszi +4ló a csoda."
Össze se lehet hasonlítani a két autót...
"1.8jts alfa van.és jokat is mondanak rola.a fogyin kivül.de ha 3-4 milláért akarsz használt kocsit ez nem szabad számítson."
Ezt nem értem, a fogalmazásod még mindig foghíjas.
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13345 üzenetére
Még nincs egy hete, hogy elhoztam a bömbit xD
Venne a f@szom alfát ez utánKülsőre tényleg bejövős a 159-es, de nem nagyon tudsz mutatni olyan 156-t amit egy bmw helyett választanék.
Mostanáig nem volt szempont a bmw, most már egyre inkább azDread88>>akkor vegyél alfát te is jövö héten
"Venne a f@szom alfát ez után"--na akkor mégsincs annyira igaza objektíven?Ezt azért írtam, mert ugye olvasom a fórumot az elejétől kezdve és voltak olyan arcok akik full a bmw-k ellen voltak és voltak olyanok is, akik only bmw mellett. Na annak ellenére, hogy Eagl3-nek is akkor E34-e volt, nem volt megrögzött, hanem objektíven adatokra támaszkodva mondta meg a tuti.
[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
Eagl3
veterán
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #13378 üzenetére
Nem nagyon tudom értelmezni a szöveget, én azt írtam, hogy a TBI alfára egy pár bmw-t azért elcserélnék(és nem 1.8, hanem 1750 ez fontos, nem sima 1.8as). 156os alfárol egy szót sem szóltam, és tudom, hogy e36 316i-d van,
Viszont nem értelek, miért kell az összes autót a képzeletbeli versenypályádon lefuttatni? Meg, hogy "az e34 520i.hez se kell tul sok lovas pacis auto és leturja." nem versenyzés céljából lett vásárolva, akkor vett volna 300é egy 535i-t érted? közlekedni kell, amihez az 518 kicsit karcos lett volna 20i meg elég...
"M40b18 turbo is van már.olyna 200paci környékén.1200kg.hoz.el lehet képzelni.más kérdés a vezérmüszij meddig bírja." Nem a BMW-t akartam én ócsárolni, ez csak egyéni vélemény, hogy egy TBI-re cserélnék... ettől még magasan a BMW a kedvenc...
ÉKE(by Bubu)
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13382 üzenetére
"igazatok van elcserélném én is pár bmw tbi alfára.az alfa többet érne csak akkor.másnap eladom és jobb bmw.t vennék. .ha használni kéne nem kéne.nincs szükségem pár éven belül felmerülő, rendkívüli -500e kiadásra. "
Tudnád, hogy ez az elgondolás hányszor megfordult felénk is xD
Vangelis: "Az Ön által keresett hirdetés nem található a rendszerben!"
Ez ilyenkor, de bosszantó[ Szerkesztve ]
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13415 üzenetére
Akár, de nem lehetett csúszkálni, mert mindenhol az a szar megfagyott barázdás ünneprontó(ság) volt
Most tankoltam tele a kis "éhenkórászt" és kellemes meglepetésemre 10l-el több volt a tankban, és 4k-val többet számoltam
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13421 üzenetére
Értem én. Benzinár emelkedést a kínai piac növekedésének tudják be, persze ez csak 1 a sok ok közül. De érthetetlen, hogy ennyi kamion és diesel autó mellett miért olcsóbb. Üzemanyagnál tudtommal a kereslet-kínálat fordítottan működik, de majd úgyis kijavítanak, ha nem.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
válasz dragonfx #13433 üzenetére
Elég sok E30-ban volt/van szervó gyárilag. És igen, a jó állapotú E30 ritka, de nem reménytelen. Sokszor látok hasznaltauto.hu-n nagyon szépeket, viszont azoknak meg is van az ára, de egy olyan annyit is ér. Ez főleg igaz a nagymotorosakra. 6 henger alatt tényleg lehet 500000 Ft körül jókat kapni.
Azt szokták elsősorban javasolni annak aki E30-at akar venni, hogy a karosszéria legyen jó, a többit könnyebb orvosolni. Kell rá költeni, de utána lesz egy nagyon jó elményautója.Én is egy E30 325 ix-et vettem 2006-ban, és nagy szerencsém volt vele. Egyrészt mert a karosszériája nagyon jó állapotban volt és a többi sem volt vészes, másrészt, mert a jó állapotban nehezen található 6 hengeres és coupe, ami '87 utáni összkerekesben ritka itthon. Idén kezdtem el rendberakni, eddig a szervizelésre költöttem 250000 Ft-ot, és ebben volt egy új akku, váltócsere, első bölcsőcsere, kormányösszekötő-csere, ami az ix-ben drágább, mint a sima hátsókerekesé, egész pontosan 46000 Ft volt a mindkét külső-belső. Igaz az alkatrészek egy részét nagy kedvezménnyel kaptam.
Még el kell vinnem villamosságishoz, meg előjött pár lakatolni való, de utána nagyon jó állapotban lesz, és el nem cserélném, annyira nem, hogy már hozzákezdtem az élményfokozáshoz.Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13478 üzenetére
E36-od van, és Bangle -t vissza? LOL, pedig óriási különbség van egy Bangle féle gusztustalanság, és egy E36 között. A BMW-sek többségének tetszik az új style, végre felvehetik a versenyt a Mercedes -el pl. a belső tér kialakítását nézve. Mert eddig a puritánságával sajnos a középkategóriába sorolta a BMW-t, kivétel a 7-es, mondjuk az is ocsmány volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13482 üzenetére
saguaro megmondta azt, amit én is akartam. E39 még sikeresebb volt, pedig akkor még a BMW nem volt jelen ennyi piacon. És a válság csak az E60 éra kis részén volt jelen.
Dragon, akkor nekem ne higgy, olvass utána, bizony az E39 utódja ez, nem az E60-é. De ha mind okosabbak vagytok, mint a BMW-s promoterek, akkor le a kalappal. Nem tudom még mit kerestek a fórumon, már BMW-nél kellene dolgozni, marketing stratégia osztályon.
Pont az E34 után csinált a BMW egy minőségi ugrást az E39-el, ezzel zárkóztak rá a Mercedesra ami az E34 alatt igen csak elhúzott. Ugyan ez történt most is, csak most az F10 csinálta az E60-al után. Olvasd el a BMW törikönyvet, ott ezt is leírják.1, 2 És ezek szerint az F10 elég sikeres az eddigi adatokat nézve, hiába a magasabb árazás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13485 üzenetére
"az e60 minden tekintetben tesztben jobb volt mint a merci."
Nem volt jobb minden tekintetben. A BMW luxusautóként elmaradt a Mercedestől, a puritán belsővel együtt a maga kényelmetlenségével. Az Audi-val pont nem kellene összevetni, ha mégis azzal akarod, akkor nagy szégyen, hogy így lehúzod a márkát.
Az F10-el a BMW újra belépett a luxus autók világába, és ez mellett megmarad a sportosság is, ami jobb mint az E60 esetében. Hiszen laposabb, és egy jávorszarvas teszten nem borul fel, mint ahogy az E60 ezt majdnem megtette. Ráadásul sokkal biztonságosabb lett. Mindenki elfelejtette, hogy az E60 csak a BMW nyomására kapta meg a 4 csillagot az Euro NCAP -n a 3 helyett. Egyszerűen papír volt, az E39 biztonságosabb volt egy frontális ütközésnél.
És Nálad veri, a többség ezt nem így gondolja. Ormótlan Bangle bálna, nincs semmi alakja, csak úgy van. Végre megint van legalább derékszögű hűtőrács, így már BMW-nek néz ki.
Ha nem érted meg a statisztikákat, akkor ne mondj hülyeségeket. Az a tény, hogy ott az igazság. És azok szerint az E39 és az F10 a jóval magasabb induló árához képest, és a válság mellett is sikeresebb, mint az E60 volt. Pont.Don't Tread On Me
-
DreaD88
tag
válasz dragonfx #13517 üzenetére
enyém sajnos kint áll (mondjuk kerten belül, nem mintha sokat számítana), mert 2 öszvér elfoglalja a garázsban a helyet -.-
kapott egy új első emblémát, mert a régiből a fehér rész 90%-a eltűnt és repedezett volt a naptól az egész + egy garnitúra bmw-s szelepsapit a nyári szett
Sajnos kuckót nem tudtam neki biztosítaniDe jövőre 100^26% hogy fedett helyen fog állni...
"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13537 üzenetére
Elmondtad a lényeget. Horvátországban sokkal olcsóbb, pedig az is MOL. Nem véletlen, hogy nálunk a legdrágább... Jól lehúzzák az embereket, és az elvakultak csak mosolyognak és másra mutogatnak. Bezzeg, ha 3 éve történt volna ilyen mértékű árnövekedés... Már forradalom lenne.
mod: Ugye, nem rég még kolbászból a kerítés, mára meg már...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13540 üzenetére
Ez csak a benzin...minden emelkedik, nem csak itt lesznek gondok. De ezt akarta a 2/3-ad. Én nem is mondok semmi mást, mert a mai naptól ha valami olyat mondok, ami kicsit is a mostani rendszer ellen szól, elvisznek az ávósok. Nem gondoltam volna, hogy a saját bőrömön is megtapasztalom, milyen is volt a rendszerváltás előtt, azután, hogy törikönyvekből megtanultam.
Na de no off.Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #13537 üzenetére
,,hát igen lassan mennie kell az autonak...400ft felett repül.engem nem huz le az állam ennyivel.max. alternatív nem törvényes megoldásokhoz kell hogy folyamodjak"
Én már léptem ez ügyben . Állambácsi meg jöhet és bőnyállal ...
Zewa: Favágó ismerősömnek lefoglalták a vámosok a Niváját mert illegálisan lett átalakítva gázüzeműre. (11kg-s PB palack a csomagtartóban ). Nem érdemes ezzel szórakozni főleg ha nagyobb értékű autóról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13546 üzenetére
Dragon, azt az időt el kell felejteni. Akkor adósodott el az ország. Azért volt mindenkinek munkája, mert egy olyan feladatot amit egy ember is eltudott látni, azt akkor 10 ember csinálta. Aki meg nem dolgozott, bevitték KMK címen. Kapitalizmus nem így működik, a versenyszférára támaszkodik. Az országot a kis és középvállalkozások, és kis részben a multik tartják el. A multikat kicsinálják, lásd a Tesco fontolóra vette, hogy kivonul az országból. Decemberben úgy volt, mi építjük a Nyíregyházi és a Zalaegerszegi nagy Tesco -t. De a jelenlegi helyzetre való tekintettel felhagynak a project -el, és fontolóra veszik a maradást. A kis és középvállalkozásokról minden bőrt lehúznak, pedig az ország jelenleg ebből él. Az adójukból és járulékukból. Ha nem így lenne, nem lenne ennyi adócsaló. Becsületesen megélni lehetetlen.
Diktatúra? Most mi van? Amerikában, Franciaországban, Németországban, Hollandiában, stb.. arról beszélnek, hogy Mo.-n beköszönt a putyinizmus, tehát egypártrendszer van kialakulóban, amelyben a szólásszabadság korlátozásával újra megkezdődnek a titkolózások. Megint azt hallunk majd, amit megengednek nekünk, és ha valaki mégis olyat mer leírni, ami sérti a jelenlegi rendszert egyenlőre csak súlyos pénzbüntetésben részesítik, később ez csak rosszabb lesz. Nálunk már kezdetét vette a diktatúra, nincs mit ezen szépíteni. De aki átlát a szitán, az tudja, hogy a súlyos leminősítés, ami az előző kormányok alatt soha nem történt meg, nagyon komoly dolgot jelent. Ezt sokáig az EU sem fogja tétlenül nézni, majd szégyen szemre mehetünk vissza a Balkánhoz, oda ahová tartozunk. Még addig gyorsban el kell innen húzni, mert lehet később már csak szökni lehet.
És ezt már nem lehet az előző kormányra fogni, a ciklus végén már felfelé íveltünk.mod: sok álszentnek végignéztem a vagyonnyilatkozatát. És még nekik járt a szájuk... Ott is tele a zseb, és még életükben nem dolgoztak.
Na, de fejezzük be, mert OFF.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #13570 üzenetére
Combom felső részéről hiányzik a fél irhám, ez volt a sietség tárgya. Iszonyat pocsék vele autót vezetni, hiába van rajta kötés. Ezért mostanában mindenhova előbb oda akarok érni.
Egyébként a pályák tényleg jók, áll rajtuk a só. Ha nem csinálsz hirtelen kormánymozdulatot, akkor csúszós részen sem lehet baj. Ugyan az, mint pálya autóval esőben menni slick gumival. Egyenesben lehet menni, ha kanyar van, akkor jön a probléma.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen