-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #68460 üzenetére
Persze, hogy nincs értelme összehasonlítani, egy i3 nagyon nem tesla szint semmiben, max árban. Nagyon felkapták, mert az az első értelmes villanyautó. Én a saját szempontjaimat írtam le, hogy miért esik ki az i4, még így látatlanul is. Ugyanígy teslánál is a performance érdekel csak, mert szinte semmi felára nincs a lr-hez képest. Ami szintén jó pont, hogy ahhoz egy csomó okosítás elérhető, i4-nél semmi... Mindegyik autó annyira megdrágult, nincs már villanyfelár, viszont annak van egy csomó előnye, nekem biztos az lesz a következő.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68462 üzenetére
Még agyalok tovább, aztán majd kiderül...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68464 üzenetére
Megnéztem mégegyszer a Laptiming-os videókat, hátha rosszul emlékszem, de ott egy használt TM3P szanaszét alázza az M50-et, Taycan turbo s-t is. Ugye Kakucs kicsi pálya, de ez kibír 2 kört, a többi nem. Anno BMW-t is azért választottam, mert ár-teljesítmény-használhatóságban ez volt a legjobb számomra, mostmár más van a topon számomra.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68471 üzenetére
Igen, arra. Kapott egy Tein gátló-rugót, kovácsolt felniket, Michelin Sport Cup 2-vel és EBC betéteket. Ezekkel is még szerintem a M50 alatt van árban és az eredmény önmagáért beszél. Az aksihűtés miatt az összes többi már visszavett második körnél itt nem.
Ha még a fék ki van cserélve valamelyik nagy brembo-ra, akkor Nordschleife is megy neki. Az a párszáz kiló ennyit jelent...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68471 üzenetére
A full gyári is gyorsabb volt, de a lényeg, hogy aprópénzért sokkal jobb lesz. Én most is kb. ilyen módosításokkal használom a családit. Ha pályást és a családit egy szinte ingyen fenntarthatóval ki tudnám cserélni, az nagyon jó lenne...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68475 üzenetére
1,2 hozott, de elég sok kocsinál van gyárilag ilyen opció, én is érzem, hogy még a kínai s-s is sokkal jobban tapad, mint a Michelin P4-m, az M50-en P Zero volt...
Nekem nincs igényem a csili-vili extrákra, a kicsi(bb) súlyra igen. Ha ennyin már elmelegszik az M50, akkor hiába lenne rajta akármilyen cucc, impotens.
A teslába persze egy második kijelző az első barkácsom lenne, annak a hiányát nem hiszem, hogy meg tudnám szokni.
Az a baj a kicsit sport BMW-kel, hogy árban már Porsche szintre mennek és ott nincs további kérdés.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68477 üzenetére
Igaz, de azért tesla 3 már 1 évesen beesik 20 körülre, 10-15 misiért meg inkább költ az ember még brembo versenyfékre, recaro cs-re, mit ambient lightra meg ilyen hülyeségekre szvsz.
Nekem volt Trabant 601-em, Lada 21061-em, úgyhogy az összeszereléssel nem lehet megfogni.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #68481 üzenetére
Nyilván kinek a pap, kinek a papné. Valószínűleg én vagyok a kisebbség, mert nem hiszem, hogy a BMW ne tudná azt, amit a tesla, csak nem az a fő igény.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68483 üzenetére
De egy M3 competition teljesítményét kapod meg, valahol érthető a kompromisszum, a G22 társait már pár évtizede reszeli pár mérnök, telsa még a kanyarban sem volt, amikor már tudták azt a minőséget, amit az amcsik ma és az utóbbi időkben léptek igazán nagyot-csak szerintem nem mindenben jó irányban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68488 üzenetére
Papíron nagyon pariban vannak, Kakucson a tesla 8 század mp kapott az m4c-tól (ami pályacsomagos volt), az M340i meg majdnem 1,5 másodperccel van mögötte, mondjuk nem egyforma viszonyok között.
Mondjuk m3-m4 tudjuk, hogy eléggé alul van mérve motorerőben, kb. keréken több van, mint a katalógusadat.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68491 üzenetére
Azért kiindulásnak szerintem elég jók a számok, azok nem hazudnak, csak ahogy mérik őket .;P Egy gyári csapat mért körét sem igazán lehet egy forgalomban megtetthez hasonlítani. Sajnos még a saját tapasztalat még nincs nálam, de majd beszámolok!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68492 üzenetére
Igen, biztos nem azzal, ugyanúgy mérnek, sőt azt még át is váltják, úgyhogy inkább a becslés lenne a jó szó. Nekem még a hubdyno-s a legpontosabbnak tűnő, de ott is csak a másik mérthez lehet hasonlítani.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68495 üzenetére
És a négyhengeres dízel SUV, az hol BMW a matricát leszámítva?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #68497 üzenetére
Igen is meg nem is. A klasszikus értelemben lehet jobb autók, de teslának van konstans 2-3 év előnye, pl a fenti hozzáállás miatt is. BMW is máshova teszi a hangsúlyt, ha megnézel egy i7-et meg egy S-t nem sok közös pont van, hiába drágák meg villanyosak. Az i4-nél is szerintem a TM3-as volt a referencia és tuti, hogy jobbat is csináltak mindenben, amiben szerettek volna.
Azt meg nem fogják tudni behozni, hogy pl model 3-ból már mennyiség van az utakon, töltőjük, esélyük is csak a kínaiaknak van, mert egyszerűen másnak nincs elég aksija-kábele-vezérlője.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68500 üzenetére
Több aksigyár is épül nálunk, de se nyersanyag, se energiánk, se munkaerő-már 2x emeltek náluk fizut, anélkül, hogy 1 percet is dolgoztak volna- nincs, mókás lesz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68501 üzenetére
2-3-nál szerintem alulbecsültem, de nem látok annyira bele. Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál. Pont azért mert széles rétegeknek kiengedik a tesztet, folyatosan fejlesztenek. Az egy hatalmas előrelépés, hogy a monolit rendszerek helyett már ők CI/CD szemlélettel vannak az autógyártásban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68503 üzenetére
Erősen limitált a víz és a fémek is. [link]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68506 üzenetére
Röviden azt, hogy folyamatosan változtatnak, amire igény van, vagy elérhetővé válik. Az összes autógyárnál vagy van 1 facelift és aztán új modell. Egy 10 éves BMW-n látod, hogy milyen öreg, teslánál nem.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68511 üzenetére
Igen van 20-30 féle modell, de már rájöttek, hogy ez nem pálya... Tényleg nem a teslát akarom isteníteni a többit meg savazni, új üzleti modell van ennyi. Nekem a sportos modellek hiányoznak, mindegyik nagy, nehéz, nem ezért szerették meg sokan, de most így váltják pénzre...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #68512 üzenetére
Igen, valóban, ez a legfőbb vonzerő.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68519 üzenetére
323ti, 325i és 159 1750tbi
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68522 üzenetére
Nagyon jó a Suzuki is valóban, csak a négykerekűi rossz helyen hajtanak.
Felőlem Dacia is lehete, vagy Niro, csak azt tudja, amit én szeretnék. Nyilván egy 911 a szívem csücske, csak az nagyon-nagyon drága játékszer...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68531 üzenetére
Google-t használd kispajtás, ha már ennyire egyszerű vagy...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Érdemes körbenézni, hogy milyen az emelés:
autonavigator.hu [link]A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz herdsman12 #68630 üzenetére
Nekem E90-hez van androidos rendszer, teljesen jó, olyan, mint egy tablet. Érdemes a 4GB RAM, FullHD közeli IPS kijelzőset választani, minden plug&play volt a kábelekkel.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Tsebacsi #68659 üzenetére
Mekkora hülyeség már, "tekintély" az úton, tényleg van baj... Én kb. ugyanúgy megyek bármilyen kocsival, a szabályok ugyanazok. Az, hogy valaki nem tud vezetni és X5 meg 50D kell neki, hogy biztonságban érezze magát-kompenzáljon valamit ám legyen, de ne legyünk már ennyire álszentek.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Tsebacsi #68662 üzenetére
Nem akarok jobban belemenni, de tényleg azt magának képzeli be az ember, hogy menő kocsija van, akkor azt más is tudja. Egyszerűen úgy kell menni, hogy egyértelmű legyen a szándék, meg ne egy mattult lámpás rozsdaboglya legyen az ember alatt szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68674 üzenetére
Nekem ez tetszik, picinek néz ki, remélem könnyű lesz és sportos, lehet mégse kell teslát venni Csak ne 25-ben jönne, hanem előbb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68676 üzenetére
Nekem ez az utóbbi években első bmw design ami tetszik. Ügyesen megcsinálták végre az orrát is. Idén már jön elvileg az új (kínai) mini is, majd kíváncsi leszek.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz ArthurShelby #68701 üzenetére
S kódúakat igen, használattól függően 60-100e kmenként, a többit 200e kmenként nem árt állítólag. Szerintem ez teljesen rendben van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz -secret- #68703 üzenetére
Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni. Ennyiért már nagyobb kocsit is lehet venni, vagy kisebbet, újabbat takarékosat is, de ha valakinek ezt tetszik, akkor ez is lehet reális szvsz...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #68713 üzenetére
Képeken keresztül nem lehet látni milyen állapotban van, de én se vennék traktormotorost, pláne nem négyhengerrel, dehát lehet nem cigizik és kell a füst ...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #68775 üzenetére
Mégha Gizike-Győzike írná... Nem tudsz bekötni egy parkszenzort és kötelező használni az Autopilotot? Azt sem értem, mikor valaki beírja, hogy ez-meg az az extra kell. A soron is úgy szerelik be, úgy tudom...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68777 üzenetére
Az 520 pacis performace is 25 alá ment, amúgy azért, mert kisebb a kocsi súlya, szeretek szerelni, olcsóbb, jobban megy, könnyebb tuningolni, meg ilyenek...
Az i3s-ért kérnek használtan 13-14 milliót, az úgy M3 szalonból, úgy hogy van is, nem csak papíron 19, vagy az Y 20.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz brumi1024 #68780 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy egyik sem tetszik gyárilag mindenestől és inkább befejezném magamnak. Pályázni pl. kerámián innen egyik gyári fék sem alkalmas szinte, a futómű sem elég kemény, az üléseknél is sokszor van jobb... Nem tesla vs a világ, hanem úgy általában mondom. Az ülésnél mondjuk pont a bmw-nél lennék úgy, hogy az már jó, de a teslát meg még nem láttam olyat, aki szerette volna...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68783 üzenetére
Felülnézetből kirajzolja a kocsit, meg a környezetét, magától be is parkol, de radaros közelségérzékelő nincs benne. Műszerfal se, de rendelsz egy téglalap, vagy hullámost és beleépíteted, ha nem tudsz/akarsz megfogni egy csavarhúzót...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #68789 üzenetére
Parkolás
#FIREBLADE78 Nagyobb Teslákban a rendes kormányt is lespórolták egy időben, de azon is lehet segíteni...
De egy I4 tényleg fényévekkel autószerűbb, minőségibb, kinek ki a preferencia...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68968 üzenetére
"azokat ugyanúgy végighajtják a gyárival megegyező folyamatokon"
De ugye ezt nem gondolod komolyan?
Nézd meg, hogy az f1-ben mennyi motor megy szét, nem azért, mert nem értenek hozzá, hanem azért mert nem tudják pontosan mit bír. Soha, senki. Már ott baj van, hogy amit kapnak ércet nem ugyanaz az anyagösszetétel, aztán a megmunkálás, stb. Túl sok a változó. Egy tömeggyártóval egy tuner pláne nem tud versenyezni.
Belerakják a jobb cuccokat-nincs költségkorlát, de nem azért mert kimérik, hanem mert azt remélik, hogy bírja. Vagy kérdezzük meg a fejlesztőt, hogy mennyire azonosak a dolgok...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68970 üzenetére
Akkor én másik f1-re gondoltam, ahol nyerni akarnak ezek a zugcégek, akik nem tesztelnek... Nem hiszem, hogy bármelyik tuningcég komoly teszteket tudna, végezni, a gari egy másik dolog.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #68972 üzenetére
Én úgy tudom, hogy egyrészt gyári támogatás van náluk a műszaki vonalon-de bele sem nyúlnak igazán, másrészt inkább esztétika, amiben pluszt tudnak, szólva szépen varrnak, jó anyagokkal.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #69056 üzenetére
Akkor a tavalyi infláció felét beleépítették az árba...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Glo cigaretta
- Spórolós topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen