- Programozás topic
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
tag
válasz Dluinet #6947 üzenetére
Hát nekem nagyon úgy néz ki hogy a magyar tré-hóme a háta közepére kívánja ezt az egész lidl-bluemobile dolgot, csak hát gondolom a német anyacég leszólt hogy már mégis csinálják meg ezt a másik, szintén német cégnek. Merthogy a supportra, meg erre az összehányt, - néha be nem léptető- online
oldalra 100 forintnál többet nem szántak az biztos. (Bár lehet hogy kicsit nagyvonalú voltam ezzel az árképzéssel mert egy gyakornokkal csináltatták meg az egészet.)
Az elején én is sokat szívtam mire be tudtam lépni, és azóta is van hogy teljesen random módon nem enged
belépni. Szerencsére havonta csak egyszer kerül sor erre.m.
-
kory24
őstag
válasz Dluinet #7120 üzenetére
Olyan hogy blue hálózat nincs...
Csak telekom, amit használ a bluemobil is. De nem ezt kérdeztem.
Eddig a telekom az általa árult készülékeket imei alapján nem engedte fel hálózatra blue sim-el. Még ha ki lett függetlenítve se.
Kérdésem az lenne, hogy a most függetlennek árult telefonokkal mi a helyzet.
-
#08205312
törölt tag
válasz Dluinet #7285 üzenetére
Márkaváltás -ról volt szó, tehát arról, hogy valaki megtartja a régi számát, és nem arról, hogy új számot igényel.
Igen. Váltottam. A blues számom ma már dominóban van
Egyre idegesítőbb, hogy úgy szólnak hozzá a fórumtársak adott témához, hogy az előzményeket figyelmen kívül hagyják....
-
-
8th
addikt
válasz Dluinet #7337 üzenetére
Az facca. Akkor felejtős... Reménykedtem, hogy azért egy minimális adatforgalmat generáló oldal (gmail) csak megnyílik vele.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
G@ben
addikt
válasz Dluinet #7407 üzenetére
Ja, így már értem! Köszi!
Már csak az nem világos, hogy ha Blue-ról mennék át, akkor az miért lenne szolgáltatóváltás, ahogy a boltban is mondták, pedig direkt rákérdeztem, hogy ez szolgáltató vagy márkaváltás? Az eladó tudta rosszul és meg lehet győzni, hogy azonnal váltson?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Apollyon
Korrektor
válasz Dluinet #7407 üzenetére
Én is köszönöm, így már nekem is világos.
(#7410) G@ben: Még annyit hadd tegyek hozzá, hogyha bemész, és nem tudják mit kell csinálni, menj másik üzletbe, mert ha visszamész később ugyanoda, akkor se fogják tudni. Én kétszer voltam a Sugárban pl., és mindkét alkalommal más ügyintézők voltak, és úgy sem tudtak segíteni, hogy összeültek közösen megbeszélni. Konkrétan gúglizták a telefonszámot, amit fel kell hívni. Két emberrel is beszélt az Ügyintéző hölgyem, és egyik se tudott neki segíteni a vonal végén.
Ott álltam kétszer fél órát, mint egy hülye, teljesen feleslegesen, és a végén még csak annyit se mondtak, hogy bocs haver.Ehhez képest az Árkádban azonnal tudta a hölgy, mi a teendő és 10 perc alatt kész volt minden.
[ Szerkesztve ]
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen