Hirdetés
- Vírusirtó topic
- Linux haladóknak
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Nagy igény lenne olyan utakra, ahol nem meredt szemmel a kátyúkat kell figyelni, és kerülgetni őket, hanem ahol előre lehetne nézni. Mint plö sógoréknál.
-
ncc1701
veterán
Nem akarom eröltetni a témát, de plö hajnal 2-kor, az amúgy is tök kihalt M6-on ha 130 helyett mondjuk 180-al mész, pont semmi sem történik. Többet eszik a verda, nagy kaland.
Nyilván feltételezem, h nem egy huszon éves műszakilag rom kocsiról beszélünk, hanem egy felső kategóriás, jó műszaki állapotban levő autóról.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Én ezt értem, de a féktávolságot rengeteg minden befolyásolja. Sokkal veszélyesebb egy rossz fékű, kopott gumin közlekedő autó 130-al, mint egy patent verda 180-al. Csak úgy mondom.
-
ncc1701
veterán
Próbáld ki egyszer a led vs halogén témát, döbbenet a diffi. Egyebet nem tudok mondani. A drágával egyetértek, de autót összetörni, mert nem látni jól a gyertyafénynél, na az az igazán drága. Vakít, hát lehet, mivel 3-4x akkora fénye van, mint a halogénnek. De a xenon is kb ugyanez a kategória, és az is velünk van tizen éve.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz philoxenia #215 üzenetére
Átlag 18-20 éves kotvadék ne is akarjon 180-at menni.
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
M2, vasárnap reggel volt korlátozás, mert szerelték a vezetékeket. Még reggel ott volt a kosaras daru a pálya felett. Ez OK. Délután jöttünk vissza, daru sehol, munkavégzés sehol, táblák kint. Részemről kötelezővé tenném, h munkavégzés után legalább egy fekete zsákot húzzanak rá, feleslegesen kint felejtett tábláért mondjuk napi 100eft/nap/tábla bünti.
Sztem azért nem 130, mert keskenyebb, mint a pálya, és nincs aszfaltos leállósáv. Én ott valós 120-ra teszem a tempomatot.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Mert letol még a kamion is a 60-80-as hónapokig tartó, indokolatlan (spúrságból elkövetett) pályás korlátozás esetén is. Én nem tudom, hogy vagy vele, de én személy szerint nem tolerálom, mikor 40 tonna jön mögöttem 50 centire, csak mert betartom a táblát. Inkább megyek a forgalom tempójában.
-
ncc1701
veterán
De nem tartja be senki sem. Mert itthon az a módi, h lezárnak random 3-4 helyen a pályán 5-10 kilométereket, és úgy javítják, mert így -nekik- költséghatékonyabb.
De azzal már senki sem foglalkozik, h a kialakult helyzet mennyivel balesetveszélyesebb. És mennyibe kerül ez azoknak az adó, és autópálya díj kifizetőknek, akik ezt beszívják.
Szerintem ha a baleset megelőzés lenne igazán fontos, akkor az ilyen felújítások 3 műszakban folynának. Vagy, mint svájcban, mikor egy mobil felüljárót építenek, és alatta dolgoznak. Természetesen az is megvan nekem, h a beton kötési ideje az 2-3 hét, és ilyenkor látszólag semmi sem történik.
Szóval, míg ilyen beleszarom sikkasztásos munkavégzés folyik, addig nekem ne papoljon senki, h menjek 60-al. Senki sem megy, aki megpróbálja, az konkrétan balesetveszélyt okoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest