Hirdetés
- Vírusirtó topic
- Linux haladóknak
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
Azzal hogy az autók biztonságosabbak nem csak arra céloztam hogy az utas egy másik járművel vagy objektummal való ütközés esetén nagyobb eséllyel éli túl, hanem arra is hogy azért már eléggé elterjedtek a mindenféle néven futó vészfékezési megoldások, figyelmeztető rendszerek. A megállás is kevésbé esetleges mint 30-40 évvel ezelőtt, 30-40km/h-ról nullára fékezni más a mai elektronikával, futóművel, gumikkal (ez sem elhanyagolandó) mint egy Wartburggal, a gyalogosok élete is biztonságosabb.
A sofőröket viszont jobban kellene szűrni, egyszerűen olyan bamba figyelmetlen hanyag emberek ülnek a kormánynál hogy egy döglött hintalovat nem bíznék rájuk, nemhogy mások életét. Ezt onnan tudom hogy amikor rádudálok hogy a majdnem telibevertem oldalról mert bevág elém nulla reakció. Villogjon egyet (sorry) mutassa a középső ujját, de shemmi, azt se tudja RÁ dudáltam. Meg csak így lehet látni hogy bemegy egy kördorgalomba anélkül hogy szétnézne csak bele a vakvilágba🤷🏼♂️
Nyakonbasznám a takony menetet vág a nyakába.Az sem segít hogy az útburkolat sok helyen harmadik világ színvonalú, útfelfestés ha van akkor elhanyagolva és sorolhatnám az is maradt rajtunk a 70es évekből.
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
bambano
titán
az emberek kültakarója nem ment keresztül érdemi fejlődésen, viszont az autóké igen. a mai modern autók vigyáznak a gyalogosgázolás áldozataira, sokkal kisebbet ütnek, mint a régiek. tehát a sebességgel nem nő a halálozási ráta, viszont az idővel csökken.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
worxland
addikt
"Mondjuk a Wartburg 353 920 kiló volt, most azért egy bármilyen, hasonló kategóriás autó ennek a duplája" - Wartburg 353 hossza 4220 mm. Az én autóm 4600 mm és 1343 kg. Nem 1840. Erősebb fékek, ABS. Ha akarsz röhögni a Wartburgon, hajrá...
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest