Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-biza

    őstag

    miért luxuscikk az auto? a magyar fizetés miatt? ;]

    szerintem is a BKV-val gyorsabban odaérek ha gyalg megyek vagy a cipelnivalo nem nagoybb egy táskánál, de a TV-t lehet nem BKV-val vinném haza. Jo dolog a kocsi, este kimenni tescoba amikor már senki nincs, s kényelmesen bevásárolni. Ami rossz az tényleg a dugó, reggel és délután nem érdemes kocsiba ülni. reggel munkába nem érdemes, délután meg hazafelé lesz hosszabb az ut. most szemezgetek amúgy egy új Swift-el

    A benzinárak meg wow. -2 ft. Az 0.3 liter benzintöbbletet okoz :) Az a baj hogy az állam nem tudom hova csökkentse a jövedéki adót, lassan már csak ez az egy dolog maradt mint bevétel. :(

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    Ezt kaptam ma levélben (felelősséget nem vállalok):


    Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!

    Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
    A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.

    A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:

    ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
    ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
    ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
    Diesel gázolaj 252.00 Ft/l

    Továbbá:
    A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.

    A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
    A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.

    A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
    A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.

    Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.

    Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.

    A pert az Autóklub megnyerte!

    Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.

    Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!

    SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!

    LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.




    [Szerkesztve]

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz BosX #944 üzenetére

    SMART-ot mindenkinek ;)

    nem tudok nyilatkozni new yorkrol, kanadában, aki városon kivül lakik, annak van kocsija (új tipusu). miért? mert fél centi a térképen az 1 órás ut kocsival.

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    terjed egy olyan hogy eladták a budapesti utakat egy cégnek és új adót fognak miattuk bevezetni (közút adó vagy valami hasonlo). nem tudom mennyire igaz ez, reméljük csak valaki kitalált valamit és figyeli hogy terjed a hülyeség.

    [Szerkesztve]

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz BosX #959 üzenetére

    az a baj azzal hogy fizetni kell a behajtásért, hogy azt a pénzt sem látnánk többet. :( japánban meg bizonyitani kell tudsz hol parkolni majd a kocsiddal.

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz tildy #964 üzenetére

    mi a helyzet akinek már van kocsija (és nem részletre vette)? mert nekem van egy régi kocsim amit családon belül örököltem.

    azt mondod, hogy azok sirnak akik egyedül mennek be a kocsival. itéletet hozol anélkül hogy tudnád az emberek miért ülnek egyedül a kocsiban. lehet egy céges auto és tárgyalásra igyekszik, lehet hogy már kirakta a familiát utközben. sok lehetséges modon megmagyarázhatod. lehet hogy gyorsabb neki igy bejutni mint a BKV + MÁV/VOLÁN kombinácioval.
    egy normál ember elfogad épeszü emelést. most 14ft-tal emelték ami joesetben is 2.5x annyi mint az áltlad irt épeszü emelés. mivel sok az épeszü ember, ezért most itt sir.
    a baj amúgy meg azzal van hogy minden ár europai szinvonalu, kivéve a fizetésünk.

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz faster #976 üzenetére

    csak ahogy most igy utána néztem, azt mondják hogy hollandiában átlagosan heti 300€-t keresnek. ilyen fizu mellett én sem panaszkodnék a benzinre. ráadásul úgy tudom hogy ott megfelelő a bicikliutak (és megkockáztatom hogy az autoutak) száma és minösége. itthon az átlagkereset havi 460€, az utak minösége jo sz*r, pedig állitolag azért ilyen drága a benzin hogy az útjavitásokat fedezzék belöle.

    a bicikliutrol annyit, hogy a gumitalpu cipömben többször megcsusztam esöben egy olyan helyen ahol igencsak forgalmas az út. a sárga felfestésen volt célszerü sétálni mert maga a bickliut veszélyessé vált ha esett az esö. azért ez elég gáz, jövök biciklivel esöben, és hiába megyek lassan ha kicsuszik a kerekem és aláesek egy teherautonak.

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz mynames #982 üzenetére

    én voltam a leggyorsabb :D

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

  • e-biza

    őstag

    válasz BosX #1056 üzenetére

    vagy New York-hoz ;]

    Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

Új hozzászólás Aktív témák