Új hozzászólás Aktív témák

  • SkyS1gn

    félisten

    válasz Olympos #709 üzenetére

    Azért a Frostbite 3-at pihentessük még, én tipikusan olyan vagyok akit érdekelnek az ilyen technikai témák meg hogy mi bújuk meg a végleges termék mögött, mi hogy működik...

    Biztosan lesz majd FB3 Features videó mint a 2-nél volt, ott többet látunk majd.

    Ha a Destruction 4.0 beváltja a hozzá fűzött reményeket már hatalmas előrelépés lesz.
    Nameg ez a 17perc jóformán 1 fajta terepen ment, láttunk egy kis erdős részt meg egy 4tizedmásodperc vizet ami pedig eléggé brutálisan nézett ki!

    Ha multiban is tengeri csatákban ilyen vizet tud megjeleníteni tesszelációval, real time reflectionnel akkor ne mondjuk már hogy ugyanúgy néz ki!

    A FB2 egy alapjairól újraírt motor, a 3 sokkal inkább evolution mint revolution. Részletezték amit írtam már hogy olyat fejlesztőprogramot írtak a 3 alá amivel radikálisan megkönnyítik a level designerek és pályaszerkesztők, technikusok munkáját is amivel brutálisan gyorsan tudnak dolgozni és könnyen (itt reménykedtem volna egy pályaszerkesztőn de az EA-nek nem lenne buli...).

    Szóval a 3 nem csak nekünk fejlődés mint kinézet de nekik maguknak is mivel a gyorsaságra, egyszerűségre mentek rá a FrostED megírásánál!

    Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

Új hozzászólás Aktív témák