- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
walakyb
aktív tag
No, beszelgettem egy emberrel, ALLITOLAG UTC-2 szerint dolgoznak, ugyhogy 6 orat kell meg varnom, utana tudjak cancelezni es refundolni a rendelesemet.
Mondjuk ez a cancel dolog egy kicsit erdekes, bar en csak orulnek, ha tenyleg tudnak cancelezni, es nem kell foglalkozni a visszakuldessel (mar ha egyaltalan lenne mit...) -
Fizsó
kezdő
Másnak sem mozdult a "2019-07-19 08:31:41 Nysa tranzit (valószínűleg fake) állapot?
Akkor sajnos "droops" esete csak egy véletlen kivétel?
A vámolásra és a váratlan időjárási akadályokra a Banggood hivatkozik a "várható" szállítási időről szóló feltételeinél az előfordulóható eltérések esetén. De nem a 60 napos abszolút határidővel kapcsolatban. -
walakyb
aktív tag
Nos, a mai elso kor megvolt (mar sorban allok a kovetkezohoz), es mit mondjak? nem leptek meg.
folyamatosan varjak meg 18 napot, mert juli 20-an frissult a TN, es informaciojuk van a szallito cegtol, hogy aug 5-15 kozott fogjak kiszallitani. amikor kertem errol a levelet, akkor persze az nincs, de higyjek neki...
leirattam vele, hogy tud a 60 napos garantalt szallitasrol
azt is leirta, hogy igen, a csomagom mar tobb, mint 60 napja van uton
arra a kerdesre, hogy akkor mit jelent a garantalt szo, kb 10 leiras utan sem volt hajlando valaszolni.
Szerencsere rengeteg igergetes van meg logokban, hogy a 61. napon visszakapom a penzem, valamint van levelem is a royal shipmentstol, hogy fake a bejegyzes, ugyhogy ha most se fogok sikerrel jarni (nem fogok), este teszek meg egy utolso probat, aztan PP. -
Topikgazda
válasz walakyb #9704 üzenetére
Te is légy szíves tájékoztass bennünket a PayPal-os ügyintézésről. De minek estig várni az indítással, ugyan mi fog addig változni? Ha már a 61. napon túl vagy akkor jár a dolog.
Lényeg az, hogy a megvalósítása és a megoldása a problémának érdekli az itteni olvasókat. Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
erszviktor
csendes tag
2 orderem 1 nap eltéréssel váltott Nysa-ra.
Így "droops" orderének tegnapi váltását kivárom ma, hátha enyémre is frissül.
Jelenleg 49. napnál járok transitban. Eredeti expected delivery date 08.02.
Tudom, van akinek ennél jóval több, de sztem simán egy kalap alá lehet venni az összes hasonló esetet.
Viszont, ahogy korábban előttem szóló is írta már, hogy nem PayPal-al fizetett, hasonló cipőben járok én is és ez kicsit aggaszt, hogy valaha viszontlátom-e a pénzem, ha a cuccot nem kapom meg. -
erszviktor
csendes tag
Egyébként "droops" esete érdekes abból is, hogy Royal Shipments oldalán az ő cucca még csak nem is tranzit, hanem "shipment injected" státuszban van, holott minden bejegyzés a trackingben a legutolsót leszámítva csontra megegyezik az enyémmel.
Bár végeredményben lehet totál felesleges ezeket a tracking-eket nézegetni, mert úgysem valós. -
Topikgazda
válasz erszviktor #9707 üzenetére
A pénzed visszakapod, de le fogják szállítani, az idő hossza a problémás, akár a pénzről akár a megvett dologról van szó. Akinek igazoltan elveszett, az mindig visszakapta a vételárat ha azt kérte.
-
Topikgazda
Engem igen, mert eddig az volt a megerősített tapasztalat amit írtam.
Az a kérdés hogy a PayPal a megnövekedett panaszok miatt más döntéseket fog-e hozni.
Annyi gond azért van ha a dispute lezárul és 10 napon belül nem lesz fellebbezve (ha van rá egyébként mód) a hátrányos döntés, mely szerint szállítva és várj, azután már nem lehet dispute-t nyitni később, ha csak megkapjuk és gond van vele és a BG-vel nem tudunk megegyezni.
Ez lenne a másik dolog ami miatt ez fontos lenne, mert lehet hogy nem célszerű a PayPal dispute lehetőséget elpazarolni.
Ide most nem értem azt az esetet, amikor egyértelműen elveszett a megvett termék, mert annál egyértelműen a pénz visszaadás a PayPal döntése.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
válasz erszviktor #9707 üzenetére
besetalsz a bankba, es tajekozodj a chargeback-rol. van olyan jo, mint a PP case
de a 60 napot vard meg mindenkeppen, es utana probalj meg beszelni banggooddal (na nem azert, hogy hatha visszafizetik, csak hogy elmondhasd, hogy te megprobaltal mindent) -
walakyb
aktív tag
Szerintem mindenki (igy en is) kivancsi, hogy mi var ra, ha eljon a Nagy Nap.
PP case-t meg meg eletemben nem nyitottam, nem tudom, a bizonyitekokat (email, logok) milyen formaban tudom belinkelni nekik, igy majd inkabb este otthonrol csinalom, nem pedig munka kozben, amikor ezer dologra kell figyelni... -
walakyb
aktív tag
egyebkent egy kis adalek shipping insurance temaban. Termeszetesen azt is elovettek, elkezdte nekem linkelgetni a csoka a leirasat, es bevallom oszinten, annyit linkelgette, hogy kivancsisagbol elolvastam.
Nos, ebben nincs benne egy szo se arrol, hogy barmifele hatranyod lenne abbol, ha nem fizetsz, plane nincs benne, hogy nem kapod vissza a penzedet, ha nem fizeted ki. -
Topikgazda
válasz walakyb #9716 üzenetére
Már ez is volt idézve, máshol van leírva. És full refund-ot említ, ha nincs biztosítás akkor nincs full. Az üzleti feltételeik alapján írják hogy nem jár pénz, de legtöbbször megszokták magukat gondolni.
De nem késedelmes szállításra vonatkozik: reship your package or fully refund you if it's reported lost or damaged. igazoltan elveszett vagy hibás[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
most komolyan, akkor mirol akar szolni ez a topic? mindenki dogoljon meg akinek gondja van, keressen meg mindent magatol, hiszen egyszer valahol biztos minden le volt mar irva.
szerintem egy ilyen forumnak pont annak kene lennie a lenyege legyen, hogy SEGITSUNK egymasnak, a masiknak. es ne haragudj, de pl ez: "Már ez is volt idézve, máshol van leírva." minden csak nem segitseg... -
Topikgazda
válasz walakyb #9718 üzenetére
Pont te idézted a szöveget, nem gondoltam volna hogy erre utaljak vissza amikor neked válaszolok
A máshol leírva meg a Banggood üzleti feltételek másik részére értendő. De megkeresem megint. Lehet hogy a topik keresője nem adja fel.
Azt is javaslom használni és teljesül akkor is ez az elvárásod: hogy SEGITSUNK egymasnak,
Amit már egyszer leírtak azt ehet keresni is. Jobb sarok Téma tudnivalók:
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.Gondolom ez is segítségnyújtás lenne.
A Banggood megfelelő oldala
Full refunds are not available under the following circumstances:
1.Delays caused by the buyer providing incorrect or incomplete delivery information;
2 Delays in delivery caused by any force majeure incidents, such as natural disasters, bad weather, and war;
3.Any un-insured order that is lost or stolen;
4.Delays in delivery caused by any other beyond Banggood's control, such as public holidays and Customs issues.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
-
Topikgazda
válasz walakyb #9720 üzenetére
Nagyon félreérted a dolgokat. Te most azt írtad hogy nincs olyan hogy nem jár vissza a pénz, én idéztem a Banggod feltételeit mely szerint van ilyen.
Tied:
Nos, ebben nincs benne egy szo se arrol, hogy barmifele hatranyod lenne abbol, ha nem fizetsz, plane nincs benne, hogy nem kapod vissza a penzedet, ha nem fizeted ki.Enyém: Lásd az előző hozzászólásom végén, (#9719) Annál nagyobb hátrány hogy nem kapsz vissza pénzt nincs.
Én próbálok segíteni, hogy ne elégtelen információk alapján legyenek döntések, ha pontosítom valakinek a hozzászólását annak nem kellene megsértődni.
Hogy ne kelljen keresgélni ez is bekerül az Összefoglalóba.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
mar bocs, de az, hogy ilyen, vagy olyan indokkal a banggood meg akarja lopni az ugyfeleit, az meg nem jelenti azt, hogy az torvenyes, akkor se, ha ezt leirjak az oldalukon.
mar csak eleve abbol kiindulva sem lehet valos, hogy ok az ugyfel, egyedul ok tudnak barmit is tenni. magyarul (mar ha ez egy kicsit is igaz lehetne), ha barmilyen okbol eltunik a csomag, es nem volt biztositas, akkor az ugyfel nem kap loszart se. De meg ha esetleg valamilyen uton-modon sikerul kieszkozolni egy karteritest a futartol (kb 0.0000000000000001% eselye van, bar szerintem annyi se), akkor is csak a penzenek toredeket kapja meg, mivel a banggood adocsalasa miatt sokkal kisebb osszeg van feltuntetve MINDEN csomagon, es most hagyjuk, hogy ez a mi erdekunk, mert ez marhasag...
nem veletlen, hogy sem a paypal, sem a bankok nem veszik figyelembe, ha oda kerul a dolog
de persze, lehet erre hivatkozni, de az egesz ugy konkluzioja, hogy ez egy retek tolvaj banda, innen 1 centert is draga vasarolni, mert barmikor lenyulhatjak.
Azokrol az esetekrol meg mar nem is beszelek, amikor ugy alltak bele valakivel a gyokerkedesbe, hogy VOLT biztositasa. -
Topikgazda
válasz walakyb #9722 üzenetére
Megint muszáj trágár szavakat használni?
A végfelhasználónak kell fizetni itt Magyarországon áfát, nem a BG-nek. Hogy ki csal, ki nem csal, abba ne menjünk bele, már többszörösen kitárgyalva.
Az hogy a CN22-ön kevesebb érték van feltüntetve, bár az eddig tőlük így kapott küldeményeimen valós érték volt, nem számít mert nem ez alapján kell vámolni, áfát kiszabni.
Ha kevesebb az érték amit a szállítónak megadnak, akkor kevesebb lesz a kártérítés amit elvesztés után megkapnak. A feladó van szerződéses viszonyban a szállítókkal ő kezdeményezhet kártérítést, posta esetén ezt átadományozhatja a címzettnek, de nem ez az alap.
A vevőnek a teljes kifizetett összeg járna vissza, az hogy idéztem az ő szerződési dolgaikat nem azt jelenti hogy egyet is értek velük. Gondolom ez világos.Én is ott tartok hogy az általuk meghirdetett játékokhoz az általuk leírt játékszabályok be nem tartását kérjem számon.
De az a probléma hogy ez év áprilisig nem igazán volt velük komolyabb probléma, legtöbb esetben rugalmas volt a probléma elintézése, évekig visszamenőleg.
[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
chargeback nem csak hitelkartyanal mukodik es nem a bankon hanem a kartyacegen mulik?
walakyb: meg csoda hogy szoba allnak veled, nyugodjal mar le ugyis meg fog jonni. meg nem tunt elé egyszer sem egy egesz kontener kivetel amikor lezuhant a repulo ha jol emlekszem oroszorszagban vagy torokorszagban meg egy kontener szalito hajo sullyedt el ha jol emlekszem
Eladó: GTS450
-
Quaresma
aktív tag
Közel három hete rendeltem Banggood-ról egy Mi Band 4-et Eu Priority szállítási móddal. Tegnap estig a legfrissebb infó az volt, hogy a küldemény a Nemzetközi Posta Kicserélő Központ-nál van, majd hirtelen megjelent, hogy múlthét pénteken 3 alkalommal is megpróbálták kézbesíteni (napokkal ezelőtt), de sikertelenül.
Én egész nap elérhető voltam a megjelöl címen, amit pontosan adtam meg a vásárláskor.Jelen állás szerint a posta azonnal visszaküldte, mert csak olyan csomagot kötelesek bent tartani 10 napig, aminél "jól olvasható" a címzés. Tegnap este kaptam tőlük az értesítést, ma bementem, de a csomag már nem volt bent. Bár minden alkalommal ilyen gyorsan tevékenykednének..... Kaptam egy telefonszámot, ahol természetesen levezették, hogy ők semmilyen formában nem felelősek és felajánlották, hogy 990 Ft.- ellenében megpróbálják visszafordítani a csomagomat. (!!) Tehát plussz költséget kellett vállalnom, hogy értesítsék a központot. Persze ezt nem tudják garantálni, de egyelőre ennyit tehetnek az ügy érdekében.
Ilyen esetben Banggood-on lehet-e és ha igen, akkor hol dispute-t nyitni? Köszi!
Ps: brunorbert
-
Topikgazda
Ebben a hozzászólásban lévő linken leírva a Chargeback és nemcsak hitelkártya.
-
Topikgazda
válasz Quaresma #9725 üzenetére
Az hogy a Magyar Posta kézbesítője nem hagy értesítő ahhoz aztán a Banggoodnak mi a köze van? Elküldték neked és nem vetted át. Ezt tudod bizonyítani.
Reklamálj a Magyar Postánál.
Mi volt a nyomkövetési szám? Nem nézted a nem Magyar Posta nyomkövetőkben, mert hogy az MP hetek óta pontatlan?Ezt meg aki mondat neked az hazudott: Jelen állás szerint a posta azonnal visszaküldte, mert csak olyan csomagot kötelesek bent tartani 10 napig, aminél "jól olvasható" a címzés. Ha nem jól olvasható akkor elev nem is jön tovább az NKK-ból, hiszen nem tudják hogy hova küldjék és akkor kézbesítési kísérlet sem lett volna. Rátették a címkét hogy Kézbesíthetetlen?
[ Szerkesztve ]
-
Quaresma
aktív tag
A Magyar Posta visszajelzése alapján a "Kézbesítés sikertelen (hibás címzés), feladónak visszaküldve", tehát a Banggood irányába tudok csak jelezni, mivel én nem tehetek róla, hogy az általam jól megadott címet nem sikerült megfelelően feltüntetni. A Magyar Posta nyomkövetője is csak tegnap este jelzett, miszerint pénteken nem sikerült nekik kézbesíteni.
Ps: brunorbert
-
Topikgazda
válasz Quaresma #9728 üzenetére
Melyik nyomkövetőben nézed? Azért sem igaz mert egy teljesen tiszta címkét tesznek a küldeményre, azt hogy ezt véste be utoljára valaki az nem jelent semmit.
Ennek az oknak semmi köze a jól olvashatósághoz, ha nem teszi fel a szemüveget a postás akkor nem jól olvasható.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Quaresma #9730 üzenetére
Érted már azt hogy nem a posta nyomkövetőjéről beszélek? És nem a BG nyomkövetőjéről. Itt kellett volna minimum nézegetni.
De itt is látszik, értelmezd már, csak azt lehet kézbesítésre átadni 07:26-kor amit tudunk hogy hova kell vinni
Azután az látható hogy a hülye kézbesítő nem találta meg a postaládát és a csengőt.
Lakás címre kérted és be tud menni a lépcsőházba?
De ha nem tud bemenni akkor a leveles kézbesítőnek kell átadni az értesítőt, aki másnap kiviszi azt.
Ezt írtad: Én egész nap elérhető voltam a megjelöl címen, amit pontosan adtam meg a vásárláskor.
Munkahely volt?
Az utolsó bejyegyzést aki megtetet az meg utál téged, nem szoktak ennyire kapkodni, másnap intézik.
Helyből teli van hazugsággal a folyamatuk. Átvertek téged.
H az adott kézbesítő napi listáját megnézeted akkor a disznóság is ki fog derülni, lehet hogy a környéken sem járt.
Ha visszamegy Banggoodhoz akkor a pénzed visszakapod, de előzetesen jelezheted ezt a kézbesítési anomáliát.Csak egy megjegyzés ha ilyen értékű dolgot vár valaki és van nyomkövetési száma akkor azért folyamatosan szokta figyelni, úgy ha vissza lapozol jó néhány hsz-t a nyomkövetésről szól a topik nagyobb része.
26-án délután 17 óra magasságában már ott nyaggattam volna őket a Postán hogy ha címen vagyok akkor miért nem talált meg.[ Szerkesztve ]
-
Quaresma
aktív tag
Ezzel tisztában vagyok. Látom, hogy kiadták kézbesítésre, de azzal nem igen tudok mit kezdeni, hogy a postás nem tudja leolvasni a pontos címet a csomagról. Hozzáteszem napi szinten jönnek az irodába kisebb, nagyobb rendelések. Ezt most pont nem sikerült dekódolni. A lényeg a lényeg, hogy nem sopánkodni szeretnék, hogy milyen szerencsétlen volt a postás, hanem jelezni valahol az eladónak, hogy ez történt. A nem megfelelő címzést ettől még hozzá vezethető vissza, így vele egyeztetnék, csak nem tudom, hogy a banggood felületén ezt hol tudom megtenni.
Ps: brunorbert
-
Topikgazda
válasz Quaresma #9732 üzenetére
Többször gond volt céges címre való rendeléssel, nem csak itt sajnálatos módon ha nem egy cég és nem egy bejárat az adott telephely, akkor igaz az hogy a címzett ismeretlen.
Olyan egyértelműen olvasható címkéket használnak, hogy nem az olvashatóság, hanem az címzett azonosíthatatlansága volt az oka a nem kézbesítésnek.
Nem Banggood hiba és ezt képpel is tudják majd igazolni.
Volt olyan hogy a kereskedő által küldött képen nem kézbesíthetetlen címke, hanem nem kereste volt, pedig a hivatkozás ismeretlen cím volt a visszaküldésre.A visszaküldési bejegyzés már nem tesz különbséget, csak a Posta ÁSZF 6.13. A postai küldemény kézbesíthetetlensége és a kézbesíthetetlenségi ok jelzése bejegyzése.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Quaresma #9734 üzenetére
Abban persze igazad van, hogy csak a Banggood-al tudsz egyezkedni, mert a Posta az nem fog semmit sem tenni.
Még van idő telefonálni a telefonos ügyfélszolgálatnak, ők tudnak az NKK-nak írni e-mailt, mert a kifelé menő küldemény is oda megy és lehet hogy rövidre tudod zárni.
Egyszerűen nem hiszem el hogy péntek este már küldték is vissza, inkább hétfőre saccolnám az időpontot.
Egyébként ha megy vissza akkor lesz egy bejegyzés az NKK részéről hogy kiküldés, ha még ezt nem látod a más nyomkövetőkben akkor van esélyed.
Nem értve itt azt a forgatókönyvet hogy nem is ért be a NKK-ba, mert elveszett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Srácok nincs valakinek egy holland postás EU Priority csomagja aminek megvan a címkéje, hogy mi a visszaküldési cím, esetleg ezzel az információval tudunk a kollégának segíteni, ha a vakegerek még is már visszapostázták. hogy akkor Hollandiából jöjjön újból
-
Quaresma
aktív tag
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott ajánlották, hogy 990 Ft-os díj ellenében megpróbálják visszafordítani a csomagot. De ez csak abban az esetben lehetséges általuk, ha még nem hagyta el az országot. Most erre a visszajelzésre várok, de köszönöm a gyors válaszokat!
Ps: brunorbert
-
Spicli
csendes tag
Most már én tök türelmesen várakozom! Azon izgulok, hogy akkor hozzák mikor nyaralok és ugyan ne járjak így mint a kolléga! Pedig biztos akkor jön majd minden!!!
-
droops
csendes tag
válasz erszviktor #9708 üzenetére
Az az érdekes, hogy szállítás alattról ugrott vissza kiküldésre a státusz. Egyébként aug 9-én járna le az eredeti 60 nap. Kíváncsian várom...
-
walakyb
aktív tag
Azert eleg erdekes, hogy szerencsetlen kollegaval immaron najus 29-junius 18 a rendelesi idointervallum a problemas csomagokat illetoen. Ennyit arrol, hogy 1 kontener a problemas
-
Topikgazda
válasz walakyb #9747 üzenetére
No azt az egyet ki mondta? Folyamatos lehet a szállítás és a konténer fogalma az egy postazsáktól a 119 cm x 152 cm x 162 cm -tól a 317 cm x 244 cm x 244 cm terjedhet. Valójában lényegtelen. Mert amikor közútra kerül akkor már dobozokban is és egyedi csomagolásban vihetik. Teljesen mindegy hogy miben késlekedik.
Továbbra is tartom, hogy meg kell tenni a panaszt, aztán majd annak eredménye lesz a lényege.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Senki se mondta, hogy te mondtad...
De senkinek se szurja a szemet tenyleg?? A folyamatosan, zsakokban szallitott csomagok, amik immaron akar 3 hetes elteressel indultak (maj 29 - juni 18) hogy erkezhettek mind ugyanazon a napon longdonba???
A panasz alatt meg a banggoodot erted? Vagy mar a PP-re gondolsz?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest