- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Windows 11
- Adobe Photoshop
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen program, ami...?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Még a város peremén járok, és máris felment ~50%-ra a CPU (STM mellett ez jelenthet 100-at is), lement ~70%-ra GPU, és eseget az fps ~110-ről ~60-ra.
Mégsem volt olyan szerencsém, hogy mire ideérek nem lesz teljesítmény gond.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MODERÁTOR
válasz janos666 #1251 üzenetére
Az i5-8600K kevés hozzá, ha még mindig azzal a géppel nyomod, mert az a proci csak 6 szálat tud egy időben futtatni, és a cache is kevés már. Az Act3-nak óriási a proci igénye, mert az összes NPC-t egyszerre irányítja, abból meg lehet akár több száz is a városban. Modernebb prociknál már javult a teljesítmény a patch 3-mal.
***
-
Ideje lenne átírni 5800X-re (8/16, PBO+víz, játék alatt tudd all-core ~4700-ig turbózni).
Fura, hogy pont 50% a CPU használat, pedig mind a 16 szálat egyenletesen terheli, ami Windos 11 arra utal, hogy 16+ main+job thread van (tehát hasznosul az SMT), mert a Win11 már nem duty-cycling módban pakolgatja körbe-körbe minden szálon a munkát (ezt régen mindig hülyeségnek tartottam, hogy miért nem csak a Server Edition csinálja ezt).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MODERÁTOR
-
Reaper
őstag
160 óra után, kb minden kő alá benézve, de vége, kicsit csalódás volt a végjáték,
hogy muszáj valakinek mindflayerré változni, aztán miután tav lett a szerencsés, amikor minden helyreállt, kb kiutáltak a városból, kösz b+
Ilyenkor van az, hogy mivel kéne játszani, sajnos ez a játék olyan jól sikerült, hogy egyik új, most megjelent játék sem izgat most nagyon.
Ahogy láttam az origin karakterekkel sokkal másabb az élmény, mint custommel, lehet kéne indítani egy jó kis nekromanta shadowheartot vagy astariont -
RobberBaron
tag
Épp az utolsó küldetés előtt állok, és már megvan a jelölt, aki a végjátékban
mindflayerré fog változni: Karlach. Az állapota gyógyíthatatlan, így Act3-ban elkezdtem telepakolni tadpoleokkal, már félig illithidként létezik. Mint a csapat legnagyobbat ütő tagja, jól is jön neki, hogy csak úgy odarepkedhet az ellenséghez agyonverni őket. Meg ott van a Psionic backlash, Charm stb. -
Reaper
őstag
válasz RobberBaron #1257 üzenetére
Szegény, én pont vele nem tolnék ki, nálam
ment Avernusba Wyll-el, de volt opció, hogy én is mehetek, lehet az kellett volna. De a következőnél biztosan a herceg lesz a nyertes, vagy Laezel. Nekik jól fog jönni a plusz kakaó Vlakith leveréséhez. A MF pedig durván OP -
Egyébként totál olyan érzés eljutni a város peremére, mint ha most kezdődne a játék.
Flash-back oda, mikor DAO-ban Ostagar után lesétáltam a rámpán Lothering felé, csak most nem mérgezett sárkányvért itattak velem előtte, hanemsupertadpole-t "etettek". ~60 óra into. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Reaper
őstag
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Hát ez...
***
-
MODERÁTOR
Na szóval... már a 2. végigjátszást tolom, ezúttal kipróbálok egy thief/bard combót, és próbálok mindent megcsinálni, ami első végigjátszáskor kimaradt (értve itt a jó oldalt, a rossz/gonosz valahogy sosem fekszik nekem).
Pl. csak most találkoztam a könyvvel, mi kellemes meglepetés volt. Videókból tudom, hogy még jó pár ilyen van mindhárom actban, ami valahogy kimaradt nekem, és még lehet sok minden amiről nem is tudom, hogy kimaradt nekem.Necromancy of Thay Ja, és miért kezdtem újra? Mert egyszerűen nincs még egy olyan játék, ami csak hasonló élményt adna. Sajnos... A Starfield szó szerint vicc kategória, mintha visszamennél 10 évet az időben, a Cyberpunk jó ugyan, de az inkább FPS, mint szerepjáték. Talán nekiállok majd a Wraith of the Righteous-nak, az nem rossz, bár a minőségi párbeszédek és átvezetők ott is hiányozni fognak.
***
-
PhilBrick
őstag
-
válasz PhilBrick #1269 üzenetére
Én rájöttem a Panam szónál, hogy nem kéne tovább olvasni.
Amúgy, ha végeztem a BG3-al, akkor valószínűleg újrajátszom a DLC-s v2.x CB'77-et. Pedig nem voltam oda az alapjátékért a v1.2 környékén, de pl. a Starfield-ről csak rosszat hallok.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MODERÁTOR
-
Vicces, hogy van, amit oda-vissza állítgatnak.
Fixed an issue where Splint Armour for Githyanki Females caused some unnecessarily psychedelic visual effects.
Ez hogy nézett ki?TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ellia
addikt
-
MODERÁTOR
Vannak benne jelenetek Act 3-ból is, de 1:14-ig csak az elejéről.
***
-
LK
addikt
Hát gyerekek ez vicces. Elvileg gyakorlott szerepjátékos vagyok, de az összes kezdők hibáját elkövettem. Nem vagyok a visszatöltögetés híve, így amit elsőre döntök, úgy fog végigmenni a történet.
Willel való megismerkedésem után történt, hogy megláttam a rab Goblint és kiszabadítottam, hátha segít bejutni a táborba. A kiszabadításkor nekemtámadtak az őrök, ezért meg kellett ölnöm őket. Utána a falun nem tudtam keresztüljutni, mert ott is elvétettem az összes próbát, ezért ki kellett irtani az összes tagot. Miután a táborba mentem pihenni, Will kijelentette hogy amit csinálok az vállalhatatlan ezért azonnal elhagy "óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
MODERÁTOR
-
Gothmog
aktív tag
Hihetetlen ez a játék! [Katt]
Endure. In enduring, grow strong.
-
MODERÁTOR
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Áááááá a fejetlen
-ot láttátok? [link]Karlach Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
donki
aktív tag
Elsőre nekem kellemes meglepetés volt a Baldurs gate 3, de vegül ugyanaz a hibája, mint a divinity játékoknak. Minden túl lassú benne és unalomba fullad. Cheat enginnel mondjuk lehet gyorsítani, de akkor meg a párbeszédek végét levágja.
Ami még csalódás volt benne, de méghozzá nagyon, az az asimon végkifejlet az act 2-ben. Már a boss fight végi viselkedését is döbbenten néztem, ami utána történt az pláne letaglózott. -
MODERÁTOR
Unalmas és lassú? Ilyen kritikát még nem hallottam. A beszélgetések többsége szenzációs, olyan érzés, mintha filmet néznél, a történet álleejtő, olyan csavarások vannak benne, hogy az ember csak pislog. A döntéseknek olyan hatása van a történetre, hogy szinte nem is hasonlít a 2 szál egymásra. 170 féle befejezése van a játéknak, és több mint 400 órányi animáció van benne (a beszélgetéseket beleértve). Nem találsz még egy hasonló játékot, egyszerűen nincs, ami annyira jó lenne prezentációban, mint ez.
Hogy lehet unalmas? Nem olvastad el a párbeszédeket, és nem hallgattad meg amit mondtak neked? Ugye nem a gagyi, AI-os magyar fordítással játszottál és nem használtál csalást?Nekem az első végigjátszás 150-155 óra volt, most játszom másodjára, és rengeteg új dolgot fedezek fel benne, de a korábbi tartalom sem unalmas, mert most a legnehezebb fokozaton játszok, ami némi extra kihívást ad, jobba át kell gondolnom, hogy hogyan használom ki a környezetet, milyen képességeket és varázslatokat használok, stb. A csapatba sem ugyanazokkal az NPC-kel nyomulok, és a beszélgetések többségében is van új e miatt. Larian mindenre gondolt.
[ Szerkesztve ]
***
-
donki
aktív tag
Én nem a történetet kritizálom, az nekem is tetszik/ legalábbis a második fejezet végéig tetszett Hhanem a sebességet. Kb. 50%-kal gyorsabban kellene tudni futni, és a csata is lehetne gyorsabb. Unalmas kivárni, amíg az ellenségea trash befejezi a körét, vagy hogy odaérjek a kereskedőhöz, stb.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz kicsako #1288 üzenetére
Tévedés. Ez nem az rpg stílus sajátossága, hanem a cég által készített játékok jellemzője. Valami okból a gyaloglás sebességét hihetetlenül lassúra skálázzák minden játékukban, emiatt a divinity-t sem tudtam végigjátszani. Másik bosszantó apróság, ami mondjuk 100 óra játék után már egyáltalán nem apróság, hogy ugrás után várni kell 1-2 másodpercet, amíg a kurzor visszaáll az alapállapotába, mert ha ugrás után túl gyorsan kattintok az ellenfélre, akkor a karakter nem támad, hanem elgyalogol valahová, és persze az ellenfél opportunity támadásokkal agyonveri. Nekem senki ne mondja, hogy ez a játékstílus (rpg) ilyen béna irányítást követel meg!
Ahogy említettem, engem a sebesség annyira zavart, hogy végül a Cheat Engine speed hack-jét kezdtem el használni, amivel az egész játékot fel lehet gyorsítani, de így természetellenesen gyorsan szedik a karakterek a lábukat, valamint párbeszédet sem mondják végig, tehát párbeszédek előtt vissza kell állítani a sebességet. Ez sem egy optimális megoldás, de még mindig jobb, mint csiga tempóban vánszorogni. -
MODERÁTOR
Egyébként én is féltem tőle, mert a régi Baldur's Gate és Icewind Dale játéklok a kedvenceimmé váltak, melyek harcrendszere a real time-hoz hasonlít (az sem real time, az a becsapós benne, hogy a körök végén nincs szünet, és bizonyos dolgok egyszerre történnek). A lényeg, hogy utána már csak azokat az RPG-ket élveztem, melyeknek hasonló a harcrendszere. Aztán kipróbáltam a BG3-at, és pillanatok alatt újra beleszerettem a teljesen körökre osztott harcba. Szerintem nagyon jó munkát végzett Larian azzal, hogy nem érződik lassúnak még a régi BG játékok után sem. Bár tény, hogy későbbi actokban már előfordulnak olyan csaták, melyben több tucat résztvevő van, ott azért már kicsit lassúnak érződik, de még így sem éreztem soha azt, hogy túl lassú lenne.
mod: én a gyaloglást egyáltalán nem éreztem lassúnak. Nyilván ez szubjektív, sajnálom, hogy ilyeneken vérzett el nálad.
[ Szerkesztve ]
***
-
Gothmog
aktív tag
Szerintem a mozgás egyáltalán nem lassú benne. (A játékot amúgy is a nem túl nagy, ellenben minden jóval teletömött "játszótér" jellegű térképek jellemzik.) Ha pedig nagyobb távolságot akarsz megtenni a térképen, akkor ott a gyorsutazás a netherilli teleportokkal.
Amit az ugrásról írsz, az valóban bosszantó/zavaró lehet (ugrás után várni kell, míg a "kiszürkézett" ikonok visszaállnak), ha gyorsan akar az ember csinálni mindent, és nem akarja felvenni a "játék tempóját". (Velem is előfordult, hogy harcban már csináltam volna a következő lépést, de ki kellett várni azt a kb. bő másodpercet, míg aktiválhatóvá válnak az ikonok.)
A körökre osztott harc kérdésköre: ez teljesen szubjektív. Nekem pl. ez lenne természetes, mert az asztali is körökre oszott módban megy (még ha a játékosok sokszor egyszerre kiabálják is be, hogy ki mit akar csinálni ), és a BG3-ban a rengeteg lehetőség, amivel harc közben élhetsz, egyszerűen igényli ez a "megfontolt" játékmódot. (A siker itt nem a billentyűnyomogatási sebességen és valós időben mennyire látod át X darab karakter és ellenfél esetén a csatateret képességenen múlik.) Nyilván, akinek nem jön be a körökre osztott mód, annak ez nem fog feküdni. Ez nem a játék vagy a játékos hibája, pusztán annyi, hogy találkozik-e a kettő "óhaja/preferenciája" vagy sem, és ha nem, akkor mennyire zavaró ez. (Én abszolút turn based combat párti vagyok, de pl. az Infinity Engine-es játékokat imádtam a maguk real time with pause mechanikájával is. Ugyanakkor volt nem egy olyan real time harcos parti alapú rpg, ami elvérzett nálam a harcrendszerén, hiába volt esetleg más szempontból nagyon élvezet. Szóval, meg tudlak érteni, még ha merőben más is a véleményünk erről a konkrét játékról. )
Egyébként hidd el (én játszottam vele még EA fázisában), a végleges verzióra sokat javult a kezelés. Még az EA legutolsó, megjelenés előtti verziójában is pl. egy csomó olyan helyen, ahol most csak kattintanod kell és a karakter automatikusan felmegy/felmászik, az EA idején külön, dedikált ugrásokkal lehetett csak közlekedni. És a csapattagoknak volt egy olyan hülye szokása, hogy ha nem haladtál elég gyorsan tovább, már vissza is ugrottak (vagy éppen létrán vagy indákon visszamásztak). Na, ott aztán melós volt helyenként a sima előrehaladással is! (Pl. Act1 Risen Road környékén volt egy csomó enyhe sziklás lépcső, aminél EA-ban még ugrálni kellett, a végsőben meg már csak kattintasz az egérrel.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
FlashBird
tag
Nekem a nagy harcoknál a játék végefele már nagyon unalmassá vált ez a körökreosztottság és énis lassúnak éreztem, a "real time" még mindig jobban fekszik, POE 2-ben volt nekem a legjobb a harc és soha nem éreztem unalmasnak. Oké hogy a tabletophoz ez hasonlit talán jobban de nem életszerű hogy odasétál messziről egy troll és lerug a szakadékba, te meg nem tudsz reagálni a közeledésére mert nem a te köröd...
-
HUN_Sector
senior tag
válasz FlashBird #1294 üzenetére
Enek a játékstílusnak egyszerűen nem való a real time. Nem véletlenül van benne a kezdeményezés értéke. Káosz lenne, ha real timeban próbálnád megoldani.
A dragon age az pl ilyen volt, megállítható és kiadtad a parancsokat. Sokkal felszínesebbnek érzem annak a harcait, mint egy körökre osztott rpg-t. -
FlashBird
tag
válasz HUN_Sector #1295 üzenetére
Mármint milyen játékstílusra gondolsz? A régi crpg-k nagyon jól működtek a "real time" + pause-al, egy nagyobb harcot is jóval gyorsabban lelehetett bonyolítani, na meg WOTR is a pause megoldást használja, sokkal pörgősebb is a harc. Szóval attól még hogy valakinek nem jön be a Larian féle megoldás simán lehet hogy más fantasy crpg-k bejönnek, de azt elfogadom hogy van akinek ez jobban fekszik, van akinek meg az, de jobbnak semmiképp sem mondanám.
-
HUN_Sector
senior tag
válasz FlashBird #1296 üzenetére
Én Fallouton nőttem fel (meg heroes, meg master of orion, de ez a kettő más műfaj), nekem ez a körökre osztott módszer minden játékban teljesen megfelel. Utoljára a kings bounty 2 és a disciples liberation fordult meg a kezeim alatt, azok is hasonló struktúrával bírtak.
Ellenpélda a jagged alliance 3, annak csapatalapú körei vannak, de az is működőképes -
donki
aktív tag
Ami még különösen kiemelten bosszantó, hogy ha leakarom cserélni a companiont, oda kell mennem hozzá beszélni vele, hogy hagyja el a csapatot (egyszerűbbik feladat), majd az új companionhoz is oda kell ballagnom, és beszélni hozzá, hogy álljon be a csapatba. Természetesen minden egyes campban máshogy helyezkednek el, és legalább az egyikük elrejtőzik, hogy percekig tartson megtalálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűnyíró topik
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Politika
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- alza vélemények - tapasztalatok
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen