Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kigoi

    senior tag

    válasz kavics325i #31572 üzenetére

    (Mega haverja majdmindent lemér,merő ért hozzá.)

    Azt hiszem sokat tanulhatnál töle,az országban elég ismert az autója is valamint ö maga gyárt mélynyomót is és tervez hozzá ládákat,erösítöket javít stb.
    müszerekkel fel van pakolva,talán még hangproceszora is van,serlegeket nyert versenyeken de fikázd csak nyugodtan te biztos jobb vagy.
    Azt hittem értelmesebb ez a fórum de látom a kötekedés elkerülhetetlen mindemhol.
    Az oké ha engem fikázol de egy olyan személyt akit nem is ismersz azért durva,kicsit viszább vehetnél az arcból.

  • Ragadozó

    Ármester

    válasz kavics325i #31572 üzenetére

    Az a szégyen, hogy másnak más a véleménye és olyat is csinált, amit mások itt szerintem elég kevesen...akkor egyből egymás sértegetése folyik...

    Régen voltam már aktív a Prohardveren, de látom nem is leszek sokáig.
    Ha valaki segíteni akar, egyből hogy laikus, nem ért hozzá, stb...

    Én 10 négyzetmillis kábelekkel hajtom az esősítőimet. DE nem gagyi kábellel!
    Sodrott és sodrott kábel is közt is óriási a különbség.
    Aranyozott sarukkal, forrasztva, kasztni test erősebb hifi test kábelre cserélve.

    Egy Massive RS25 a mélyládádé, egy Crunch P480 az első szetté.

    Általános rendszer, ahol van egy 25-ös vagy 30-as mélynyomó, egy 13-as, 16-os első szett, oda feleslegesnek tartom a nagy átmérőt...egy erősebb rendszer, ahol már több mély hangszórót hajtunk, ott már van helye a nagyobb átmérőnek.

    Nekem inkább abból van elegem, mikor nem értők után kell dolgoznom...csokival bekötve a rádió, volt, hogy fordítva volt bekötve a test és pozitív...lusta voltam és nem néztem meg a polaritás elsőre...próba készülékem le is füstölt tőle...ennyit a villanyszerelőkről...

    Miért ne lehetne középen elhozni rca kábelt hátra? Elég sok kocsiba ellehet oda is tenni, hogy nem látszik.

    A hátsó akksi azért problémás, mert a tápkábel igaz, hogy nem elölről hozod, de az motor főkábele általában jobb oldalt megy el, másik oldalt meg sok a kábel, amitől szintén zajt képes összeszedni az rca kábel.

    RCA jel azért problémás, mert alacsony feszültség folyik benne és minden kábel, ha áram folyik át rajta mágnesen teret hoz létre, emiatt ildomos megpróbálni kerülni a nagy áramerősséggel működő egységek kábeleit. (hátsóablak fűtés, tápszivattyú, ablaktörlő)
    RCA kábelen belül levő árnyékolást, ha nem tudtuk kiküszöbölni a zajt, akkor próbáltuk meg fóliázva...ez még egy árnyékolás...

    Én versenyekre építettem anno autókat..
    valaki írta 2000 W körüli teljesítményt, ahhoz elvileg 200A környéki bizti kellene, de kb ekkora teljesítményhez egy sima generátor kevés lenne....
    Meg egy 200 A-es bizti mire kimegy már nagy a baj...
    Nem fog akkora áramerősség folyni a valóságban soha...a legtöbb erősítő nem tudja ami rá van írva, meg kevés olyan erősítőt láttam, ami csutkára fel kellett volna tekerni...meg szerintem egy utcára nem hangnyomás autót kell csinálni, hanem minőségi hangzást.

    Ez az én véleményem nem kell vele egyetérteni, de azért kikérném azt, hogy nem értenék a témához és rossz szerelő lennék, egy kezemen megszámolom a reklamációt a munkámmal kapcsolatban 15 év alatt.
    Én nem elmélettel foglalkozom, hanem a gyakorlattal...

    De ha papírt lobbogtatunk: autóvillamossági szerelő, gépjárműtechnikai technikus, okj rendszergazda, autóklíma szerelő, jártam én villamos mérnökire is...

    Szerintem tudom mi a különbség a nagy és a kis feszültség közt...ne felejtsük el, hogy egyik váltó másik egyenáram..két külön dolog...

    De én itt befejeztem, aki akar megtalál privátban...ott szívesen segítek...

    Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

Új hozzászólás Aktív témák