- Netflix
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Shell script topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- ASUS routerek
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz
Szevam #25361 üzenetére
Hy...Sok féle kerámia bevonat kapható jelenleg a piacon a 12.000ft-tól a csillagos égig.
Mindenképpen egy majdnem makulátlan felületre szabad csak felrakni szóval nagyon alá kell dolgozni.•hosszú élettartam
a hagyományos viasz és szintetikus viasz termékeknél akár 100x hosszabb•magas kémiai ellenállás
megfelelő kikeményedés után csak a legerősebb oldószerekkel távolítható el
az útszóró só, a savas eső nem okoz problémát többé•extrém könnyű tisztíthatóság
a hidrofób felület jelentősen megkönnyíti a tisztán tartást, mivel a szennyeződés nehezebben tapad meg a felületen•ellenáll a fagy és a meleg hatásainak
hagyományos termékek a fagy vagy a meleg víz hatására a felületről könnyen lejönnek, akár egy mosás alkalmával•könnyű száríthatóság
a felületeket jelentősen könnyebb megszárítani, akár szimplán folyó vízzel vagy levegővel is•környezetvédelem
a kerámia bevonattal rendelkező autók tovább maradnak tiszták ezért ritkábban és kevesebb víz felhasználásával lehet az autót mosniA bevonat keménysége önmagában nem gátolja meg a karcolások kialakulását, habár közrejátszik benne. Az átlagos vastagság 3-4 mikron, mely nem feltétlenül elég ahhoz, hogy valós karcolás állóságot biztosítson a szó szoros értelmében, azaz nem szabad azt várni, hogy egy kulcsos karcolásnak (vandalizmus) ellenáll, ugyanakkor egy esetleges sérülés esetén először a bevonat sérül nem pedig a lakkréteg.
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz
Szevam #26630 üzenetére
Ha nincs idő ne moss kocsit
Vagy ha gyorsan mégis le kell, akkor egy jóféle waxal megteheted azt, hogy begurulsz egy zsetonos mosóba és ozmós vízzel 2-300 forintból lecsapatod a port. Ezek többnyire majdnem foltmentesen száradnak, vagy minimálisan az útról felverődő por beleszállhat a vízcseppekbe, de kevésbé látványos, mint a vízkő.
(#26631) -=Libria=- Nem hiszem, hogy jó. Ezek a motorok annyira egyenetlenül küldik a levegőt, hogy nehéz lesz vele egyenletes réteget fújni. Persze kis furatú pisztollyal nem lehetetlen. Biztosat nem merek mondani.