Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz Dißnäëß #6148 üzenetére

    teljesítményt illetően és jótékony
    * is jótékony (elírtam)

    Egyébként a váltótervezésben ez a szép (és átok is, attól függ, honnan nézzük). Nekem először az aktív LR4 volt meg, hogy mindenképp ezt akarom. Ez rengeteg mindent megkönnyített a hangszórókat illetően (pedig konvergáltam fejben egy ideiglenes kényszer-passzívhoz). Amit ezzel mondani akarok: nem az volt, hogy adott egy doboz, benne egy hangszórókészlet és "tervezzünk hozzá váltót", hanem adott volt a váltó egyik legfontosabb alaptulajdonsága, majd arra felépítve agyalhattam már dobozon és alkalmazott hangszórókon.

    De továbbra is úgy gondolom és mások építősdijét elnézve azt látom, hogy a tervezési folyamat nem "egyik felől megyünk a másik fele", vagy "másik felől az egyik fele" típusú, hanem persze, valahol elkezdjük, de utána iteratív. Odavissza kell mindig nézni, még mindig "papíron", mielőtt eljön a fűrész, és az eBay-es hangszórvásárlás ideje. Többször odavissza átkalkulálni, megint ránézni, jó lesz-e, aztán újra, újra, ó inkább másik hangszóró, ilyesmi.

    Nagyon más az irány egy késztermék "tuningtól", de ez is a szép a szakmában. :K

    [ Szerkesztve ]

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

Új hozzászólás Aktív témák