Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
pali923
tag
válasz jimy_l #18041 üzenetére
Az lehet a különbség, hogy én garanciás terméket vittem vissza a boltba, ahol ilyet nem szerelnek. A gyári szerviz meg így működik. Ha már nem garanciás, akkor viszont a helyi szervizen múlik, hogyan dolgoznak, meg persze az alkatrész beszerzésen.
Azt ne mondja senki, hogy normális, amit pl. thyeby írt, hogy hetekig nem tudnak valamit megjavítani. Ma egy alkatrészt bárhonnan 5 nap alatt oda lehetne küldeni, ha akarnák. Ez már csak hozzáállás kérdése.[ Szerkesztve ]
A helyzet reménytelen, de nem komoly.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések