Új hozzászólás Aktív témák

  • Lidl

    senior tag

    Sziasztok!

    Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy leveszi-e a hangkártya hangfeldolgozó processzora a terhet a CPU válláról a hangok lejátszásánál? Régebben tudom, hogy így volt, de nem tudom, hogy manapság a ez működik-e, vagy az egyre erősebb CPU-k miatt, az API-knál már nem fordítanak erre figyelmet? Valahol mintha azt olvastam volna, hogy nem úgy működik már a DirectSound mint régen.

    A konkrét téma az, hogy van egy második gép otthon netezésre és a gyerekeknek egy kis Minecraft-ozásra. Ez egy Core2Duo-s gép, (Dell, alaplapi hangkártyával, azt hiszem Q935-ös chipset, Win10).
    De miközben megy a Minecraft hallom, hogy szaggat a hang. Ez régebben akkor fordult elő, ha túlságosan le volt terhelve a CPU.
    Van egy nem használt DG-m és egy szabad PCI slot a Dell gépben. Ha betenném a gépbe lenne javulás? Tehát besegítene-e a CPU-nak a DG a hangkezelésbe? (UNI drivert használnék)
    Nem tudom pontosan, hogy a Minecraft milyen API-t használ. Szerintem nem DirectX / DirectSound.

    Tehát szerintetek segítene a jobb hangkártya?

    (Azért nem próbálom ki csak úgy, mert elég nagy munka lenne kibányászni a gépet a helyéről és megbontani, szóval, ha Ti, mint nálam okosabbak azt tanácsoljátok, hogy jobb lesz, akkor nekiállok, ha nem, akkor hagyom így.)

    Előre is köszönöm a választ!

    Lidl

Új hozzászólás Aktív témák