Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kriszpontaz

    veterán

    válasz Ursache #2523 üzenetére

    Bocs, hogy felkaptam a vizet, ideges vagyok az ASUS miatt, de aki itt a fórumon meghallja a Radium szót, egyből csak a fujj fujjal jön.

    A Radiumnak 8 napos azonnali visszavásárlási garancia terhe van magyarországi jogszabály szerint. Utána CSAK az ASUS Magyarország intézi a garanciát, de idézem neked a garanciális feltételeket, mert ez MINDEN magyarországi kereskedőre érvényes, az egy dolog, hogy máshol helyetted küldik fel a gépet szervízbe, hogy neked ne kelljen foglalkozni vele, de ez nem azt jelenti hogy a kereskedő vállalja a 24 hónap garanciát!

    Szeretném nyomatékosan kijelenteni hogy, a kereskedő az eladást követően a 17/1999. Kormányrendelet szerint 8 munkanapos visszavásárlást kell, hogy vállaljon az eladás után. Ezen időtartam után pedig a fenti ASUS jótállási feltételek alapján az ASUS-t terheli a készülék 24 hónapos nemzetközi jótállási kötelezettsége, amely után a kereskedő már nem vonható felelősségre.

    Az ASUS laptopokra teljeskörű nemzetközi jótállás vonatkozik, amely alapján ha nem tudják szervízelni a készüléket, akkor jogosult a vételár visszakérésére vagy pedig cserére, amely hardverazonos modellre vonatkozik. Ebben az esetben véleményünk szerint egyértelműen az ASUS ügyfélszolgálattal kell lefolytatnia a cserekészülékről szóló megállapodást.

    Mivel az ASUS kártalanítási folyamata ilyen esetekben általában pénzvisszafizetéssel zárul az ASUS részéről, így
    végső esetben visszautalják Önnek az eredeti készülék vételárát SSD és RAM bővítés nélkül. Amennyiben az SSD merevlemezre és a memóriára nem tart igényt úgy ezek eredeti vételárát a visszaküldés után visszautaljuk Önnek.

    Közben az ügyfélszolgálattal is sikerült beszélnem, amennyiben nem jön össze a VX, egy típusazonos VX-et kapok Magyarországi beszállítótól amit az ASUS közvetlenül vesz meg, mert erre már volt precedens.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák