Új hozzászólás Aktív témák

  • VTom

    veterán

    válasz Beetlejuice #647 üzenetére

    Az Originst imádtam, alig vártam, hogy leüljek mellé, és a fő sztori kivégzése után is megcsináltam a mellékküldiket, ide-oda mászkáltam a világban, felfedeztem, egyszerűen annyira jól össze volt rakva az egész, hogy nálam megszerezte az első helyet, mint Ultimate Assassin's Creed Game, pedig mindegyikkel játszottam, kettő kivételével végig is toltam őket, volt amelyiket többször is.
    Már épp neki akartam állni a new game+-nak, de iknább megvettem ezt.

    Ezzel a legnagyobb bajom az, hogy ellehetetlenítették a lopakodást. Az erődök kipucolását marhára élvezném, ha úgy lenne, mint az Originsben. Belopóztam éjszaka, leszúrtam az alvó kapitányt, kirámoltam a lootot, és leléptem észrevétlenül.
    Itt belopózok, a szintemnél kettővel alacsonyabb, alvó kapitányon sebzek 2%-ot a boostolt assassination-nel, felkel, aztán következik egy fél órás harc, ami alatt még huszonöten odajönnek, és a végén mindenkit le kell kaszabolni. Ennek semmi értelmét nem látom. Akinek ez tetszik, az begyalogola főkapun, aztán legyak mindenkit. Én a lopakodást, lesből támadást élveztem mindig is az AC játékokban.

    A másik probléma valószínűleg az én bajom, nem tud beszippantani ez a görög világ. Szókratészt fölrúgnám a p@csába, a többieknek még a nevét sem tudtam megjegyezni, annyian vannak. A fő történetszálon megjelent 3-4 küldetésCSOPORT, amin belül van millió küldetés, nem is értem mát mit kellene csinálnom.. És akkor még ott van a Cult of Kosmos, meg a Mercenary-k, akiket le kell vadászni. Itt megint a fenti kapitányos dolog a problémám... Oké, a Mercenary-kkel meg kell küzdeni, ez tetszik. De a Cult of Kosmos tajgait, mi a francért nem lehet leszúrni álmukban? Annak legalább lenne értelme, mint bérgyilkosság, ha már Assassin's Creed.

    Egyeszerűen annyi tennivalót akart belezsúfolni a Ubi ebbe a játékba, hogy a vége egy hack 'n slash RPG lett, annak viszont gyenge a játék. Tehát nem értem az elképzelést. Az első x szinten nagyon tetszett, mert úgy tűnt, hogy ez egy lopakodós, merénylős RPG, rengeteg küldetéssel, tennivalóval, felfedeznivalóval, de aztán rájöttem, hogy nincs itt semmi merénylés, mindenkivel fél órát kell harcolni, hogy méltóztasson meghalni.

    Nekem ez a bajom a játékkal.

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Új hozzászólás Aktív témák