-
IT café
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diarmand
senior tag
Nem lesznek már nyitva a szerverek ebben a hónapban?
-
Diarmand
senior tag
Most játszok ezzel először. Nem tudom mit csinálok, de ezt a Terminatort kibaxottul élvezem
-
Diarmand
senior tag
WoTban a prémtankok épp, hogy gyengébbek a többinél (most hagyjuk az évekkel ezelőtti type-ot meg a löwét). Nehogy már több pénzt és creditet hozzon aztán még erősebb is mellé a normál gépekhez képest... (khm-khm Terminator? )
-
Diarmand
senior tag
válasz Angel1981 #4712 üzenetére
Ezzel így voltam én is, mikor megláttam, hogy mekkora feloldható pénzösszegekről van szó. De ezek mentségére legyen szólva egy nyolcas tankért, már másfél millát kapsz vissza az árából ha kihúzod ezeket.
Aki szereti a PvE-t, annak ajánlom a bejglipanzert, csak egy meccset mentem vele eddig, azt is PvE-ben, mert az ágyúja papíron úgy tűnt, hogy nagyon viszi a botokat és nem is tévedtem Kivi vagyok mit tudhat PvP-ben.
Zsolt72: Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz kócos87 #4746 üzenetére
Szerintem is teljesen jól játszható a PvP. Mivel más a mechanikája, mint a wotnak, így kevesebb a sokakat zavaró nagy különbségű nyertes/vesztes meccs. Míg ott nem vagy rákényszerítve a messzi lövöldözésre, jobban lehet nyomni az oldalakat, közelebb lehet menni, itt hamar megtanulják a játékosok, hogy aki keményen megy előre, az hamar meghal a gyorsan célzó tankok össztüzében. Éppen ezért fordulhat elő a wotban gyakrabban a 15/5-ös meccs. Egész egyszerűen letolnak egy oldalt, az ellenfél nem tud fókuszálni és emiatt hamar elhullanak. Itt ez másképp van. Nyíltabbak a pályák, könnyebben észrevesznek és ugye amit írtam, hogy a távolabbi harcra vagy rákényszerülve.
Persze itt is előfordul az, hogy a kedves csapat háromnegyede egy oldalra megy egymás arcát védeni egy kiszögellésnél, azt a pár tankot a városban meg megzabálják reggelire és máris az ellenfélé a pálya 80%-a Hülyék voltak vannak és lesznek is, de hát a PvP nem arról szól, hogy Neked kell egyenlíteni az esélyeken? Én elvagyok vele. -
Diarmand
senior tag
válasz Micsurin #4788 üzenetére
Valóban gyengébb bizonyos statokban (toronypáncél, fele toronysebesség fordulás), ellenben van egy brutális dpmje a 6 seces töltéssel (többinek minimum 8 sec), ezt kell kihasználni vele.
Nem akarom képregényessé tenni a topicot, ezért linkelem. Ezt pl most dupláztam vele elsőre. De ha magasabb tierbe mész más tankjaiddal (T5) ott is jön a pénz kegyetlenül. Csak sokat kell sebezni bármivel is mész.
-
Diarmand
senior tag
válasz Micsurin #4841 üzenetére
Jó kis tank az Obj 155, pedig hogy utáltam az elején. Én leginkább sidescrape-ben állok be, úgy nem nagyon visznek a gépek, persze ők meg oldalt állva jönnek ki elém. Tegnap este az egyik meccsen River Pointon középen nagyon durván megszívattam két rám ugró M60-at. Hipp-hopp elértem a 3k sebzést, de a szerencsétlen csapat úgy döntött, hogy 7-7-es állásnál befoglal, pedig ott mehettem volna egy masszív 5k fölé is PvP-ben, az meg jó kis pénz lett volna. Majd legközelebb
-
Diarmand
senior tag
Mit kell itt gyerekeskedni srácok? Akárcsak a Wargaming, az Obsidian is pénzt akar ebből látni. Le kéne szokni arról, hogy mindenért a WG-t fikázzátok ahelyett, hogy felnőtt módjára tudomásul vennétek, hogy a piacgazdaság így működik.
-
Diarmand
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5114 üzenetére
Ez egy az egyben igaz a wotra is, sőt, bármelyik másik online játékra. Ha a helyén van kezelve, akkor képes szórakoztatni. Ez sokkal inkább az emberen múlik, mint magán a játékon.
scyllarus, tezsvírem, megvannak még azok a hsz-eid amiben tarkóig benne volt a nyelved az AW összes valagában, aztán meg jött a fujj fujj szar játék, most megint nyali-fali. Tudod én nem érzelmi alapon/hirtelen felindulásból döntök valamiről, hanem racionális érvek alapján. Így ment nálad ez a wottal is. Hol jó hol szar, aztán megint. Idő kell csak és itt is ez lesz, bár már elkezdődött. Kicsit nőni és fejlődni kell még ahhoz, hogy pont te nevezz trollnak bárkit is
[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz scyllarus #5120 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy te és még jó páran több hülyeséget összehordtatok már itt és a wotos topicban is, mint én, amióta itt vagyok ph-n Most írhatnám azt is, hogy ehhez szervesen kapcsolódik az, hogy ki tudja helyén kezelni a játékokat és ki nem, de hidd el nekem, jobban jársz ha nem akarsz belefogni egy ilyen vitába
Mellesleg ha már az érdemi információknál tartunk, vajon hány embert lehetne arról megkérdezni, hogy micsoda hányás folyt itt, mikor ment az AW istenítés több itteni ember részéről is és a wot helyenkénti megalapozatlan fikázása. Valahányszor ideírtak a wotos topicból páran, az ezek miatt volt. Lehet ezeket az embereket trollnak nevezni (bár messze állnak ettől), de az, hogy elvakultan, nyíltan nyalogatni valamit, miközben füleket befogva nyáladzva üvöltve szidni a másik játékot, nos, erre nincs szó. Írhatnám megint, hogy helyén kezelni valamit. Hálistennek ez mára alábbhagyott. Mindkét topic jól megvan manapság.
egy jó játék majdnem bárkit képes szórakoztatni, ezért jó. Ez azért nem ilyen egyszerű. Miért? Mert lehet egy játék hibátlan, extra jól összerakott, faszántos tartalommal megpakolt, akkor is tud rajta idegeskedni az ember. Mert nem megy neki. Sikerélményre vágyik, kell neki a győzelem, de nem megy. Bőven van erre példa ebben a topicban is, nyugodtan keress vissza. Ha online játékról van szó, akkor ez hatványozódik a humán csapattársak/ellenfelek miatt. De csavarhatnék is rajta, miszerint egy középszar gamma is tud milliókat szórakoztatni. És persze idegesíteni is. Call of Duty? Tíz éve ugyanaz és mégis mennyien tolják. Tény, hogy kell a játék összerakottsága, mélysége ahhoz, hogy sokan játszanak vele, de magán az emberen is jócskán múlni fog, hogy mennyire szórakoztatja a termék.
[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5138 üzenetére
Nem csak te vagy ezzel így. Ismerek nem egy normális és értelmes embert a wotból, akik hasonlóan vannak ezzel, mint te vagy én. Az a sok hónap/év, amit a wottal töltöttünk, szép volt, jó volt, elég volt. Kinek végleg, kinek ideiglenesen. Teljesen normális dolog, hogy amivel hosszabb ideig foglalkozik az ember, abba előbb-utóbb beleun.
Az AW-ban meg sokunknál tart még az újdonság varázsa, én is úgy tankozok itt, mint anno a wotban teljesen kezdőként. Önfeledt szórakozás - persze wot veteránként azért kicsit másképp játszom. Idővel persze ennek elkerülhetetlenül helyét átveszi a tenni akarás, hogy jobbak legyünk az addigi önmagunkhoz képest.Neked mennek ezek az autós izék? Gondolom van hozzá felszerelés is Nálam az autós játékok kihaltak az NFSU2 után az volt ám a csúcs cirka tíz évvel ezelőtt. Időm sincs már annyi, mint szeretném, ezért általában csak egy valami fut a gépen, amit nyúzok.
de persze ez nem összehasonlító elemzés, mindkettő jó játék, csak másért szeretjük. Valamiért megesküdnék rá, hogy ez azért írtad bele, hogy ne harapjam le a fejed, amire egyébként okom sem lett volna -
Diarmand
senior tag
válasz Kean_Sorbo #5143 üzenetére
No, Te, akitől a rendőrök is félnek, nehommá azt mondjad, hogy nem veszed le mellel az arty lövéseket
Az biztos, hogy az eltérő célzásmechanika miatt, nagyon fura visszamenni wotozni. Itt sokkal kisebbek a célkörök és sokkal gyorsabban is szűkülnek, amire egy mostanság sokat AW-zó embernek már ráállt a keze. Én sem mentem már vagy másfél hete (vagy több) egy kört sem a wotban, pedig ha beülnék egy körre a batchatbe (bejglipanzer FTW), biztosan rengeteg mellélövésem lenne, mert elszoktam tőle.
Sokan azt hiszik, hogy az RNG szopatja őket, de ez nem teljesen így van. Nem kizárólag az RNG miatt lősz mellé, hanem a sokak számára nehezen megszokható fentebb is említett mechanika miatt. Lassan célzol és általában nagy célzókörrel. A körön belül meg ugye bárhová lőhetsz. AWban egy beszűkült célkereszt azért ölég kicsi, bár nekem is voltak már olyan misseléseim, hogy a falat kapartam. Az meg a wotban is úgy van, hogy ha nincs sebzésed, abban keményen benne vagy Te is Rossz helyen voltál, nem jó célpontot lőttél... bár neked a rengeteg APCR spammel csak kéne sok-sok kövér sebzéses körödnek lennie.
Ami az artyt illeti, nem túlzok ha azt mondom, hogy olyan ritkán lő meg az arty, hogy majdnem pontosan számon tudom tartani a dolgot. Még E100-ban ülve is. Figyelni kell merre lő, te merre vagy, tölt e stb... valahányszor egyhitelt, az csak és kizárólag az én hibám volt és majd minden esetben tudtam előre, hogy nem szabad megállni, mert annyi és jött is az áldás... fel lehet rá készülni ha odafigyel az ember.(#5144) SHiZUOKA
Ezen az fps dolgon mindig fennakadtam, mert nálam sosem volt ingadozás. Átlag 55 fps-sel megy és ezt tartotta mindig is, patchek után is. Nem tudom mi lehet a baja sokaknak
Abban egyetértek az apró, de hasznos újdonságok jót tesznek a játéknak, bár van ami szükségszerű volt, lásd alap hatodik érzék az arty változtatás miatt. A saját bázisépítést kicsit szemvényvesztésnek tartom, mivel semmi extrát nem ad, csak elhanyagolható százalékokat, de fog még ez elvileg változni. A supporttal szerencsére még nem volt dolgom - ne is legyen -, de nekem a wotossal sem volt semmi bajom. Még régebben az egyik angolul nem tudó srácnak szereztem vissza az accounját - a megfelelő adatok birtokában persze -, mert letiltották neki valami hülyeség miatt.
Szimulátort laptop klaviatúrán, kemény Ha egyszer rád szakadna a bank, javaslok egy oculust is (vagy mi az) a teljes élmény melléKedves vagy, de nem tartom magam fanboynak, bár tény, hogy amit írtam nemrég az AW-ról, az alapján egyeseknek annak tűnhetek A moderátorkodás meg kemény meló, Zsolt72 tudna erről mesélni azt hiszem
Más.
Urak. Tapasztaltabbak kérdezném, hogy Shishkin vonalon van ugye a High Caliber Light armor ág, amin a jelenlegi kedvencem, a Begleitpanzer 57 is található. Ez lenne a Shishkinnél a td ág, mivel spottereknek ott a BMD vonal, Wölfiéknél meg a Fox és a társai. A problémám az, hogy összevetve a Wölfi td ággal, ezek jelentősen alulmaradnak majdnem mindenben. A Wölfi ágon nagyobb a tűzerő, gyorsabban töltenek, sokkal nagyobb a végsebesség, a gumikerekek miatt brutál jól fordulnak, még a látótáv is azonos vagy jobb!!! Egyedül a célzásidőben jobbak Shishkinék. Ennyi. Kérdésem tehát. Megéri továbbmenni a Stingrayekre, mert én nem látom értelmét egyelőre[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5194 üzenetére
Az első bekezdéssel csak egyetérteni lehet
Ami a bázist illeti, ebben is igazat adok, hogy valamennyire ad az összhatáshoz egy kicsit, hogy látod amid van, nem csak kiírt számok formájában látod. Mondjuk nem mintha én sokat nézegetném az épületeket. Ami a kreativitást illeti, fog ez még fejlődni aszonták, de számomra kérdés, hogy miként lehetne ebbe jelentősebb innovációt vinni azon kívül, hogy picit nőnek a kicsi százalékok. Így hirtelen az jutott eszembe, hogy ha lehetne ott választható plusz dolgokat fejleszteni, de hogy mit, azt nem tudom
Volt már rajtad Oculus? Na most kicsit irigyellek, mert szívesen kipróbálnám én is, mondjuk egy hullámvasút erejéig (ha már sosem jutottam odáig, hogy felüljek egyre is). A többit meg ne add lejjebb, tervezd csak a falba épített 7.1-et, a 4k-s projectort és a kocsibelsőt a különszobába. Persze lottózni sem árt egy kicsitMi is vártunk pár kisebb-nagyobb összezördülést az open beta után, de nem lett belőle semmi, na nem mintha hiányozna bárkinek. Engem érdekelne az a logoutos bejegyzés, mivel rajtam kívül még senki nem próbálkozott meg azzal, hogy hosszabban összehasonlítsa a két játékot. Illetve de, mindenki kedvence Linkin. Úgy volt vele, hogy mert írtam egyet a wot off topicba és jöttek rá egyetértések másoktól, pár nappal később ő is csinál egy összehasonlító videót hogy neki is jusson pozitív enerdzsi. Sajnos a videó rossz lett, ráadásul nem kicsit magamat hallottam vissza, miközben néztem. Mellesleg rengeteg baromságot is összehordott az ominózus videóban, de őt ismerve, ezen nem lepődtem meg.
(#5195) Kean_Sorbo Tény, hogy a T34-hez kell egy lélek a lassú ágyúja miatt. Ha meg elment a kedved, nem is baj, hogy nem nyomattad tovább, csak rontott volna a helyzeten.
Most már celeb vagy
(#5193) DeadMeat és (#5202) weres78 Ezzel csak annyi a probléma, hogy nincs semmi, ami támogassa ezt a javasolt gerilla/hit and run harcmodort. Megint csak a LAV ágat tudom felhozni. Sokkal gyorsabbak, sokkal jobban fordulnak, a tornyuk is sokkal jobban fordul, camojuk is jó, ágyújuk is jobb, messzebb látnak, páncél meg egyik gépen sincs. Hol is van támogatva a High Caliber Light Armornál a Nagy Kaliber és a Könnyű tank tulajdonság? A Sheridan eleinte tetszett, mert HEAT-tel baszom nagyokat üt T4-ben, de lassan tölt, pontatlan, nagyon nem agilis, nulla fordulékonyság minden tekintetben és gyenge camo. És ez vár engem a két Stingraynél is papír alapján, de ami még inkább elszomorít, hogy más fórumokon is veszettül szidják ezt a két gépet a nyolcashoz meg el kell jutni valahogy
A bejglipanzer kilóg a sorból, mert ugyanúgy hulladék a test/toronyforgás, de jól gyorsul, van egy elképesztően jó ágyúja és camonak sincs híján.
De ha azt mondjátok, hogy a nyolcas már jó lesz (nagyon hasonlónak tűnik az előző két Stingrayhez), akkor lehet nekiveselkedek.[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5215 üzenetére
Tetszenek az ötleteid, bár én ide sorolnám a retrofitek fejlesztési lehetőségét is, mert ez a menj xy tankkal ha ez meg az kell, szerintem hülyeség. De mintha akarnának is változtatni ezen.
Ami az Oculust illeti, annyira nagy hype azért nem veszi körül és bőven van még ideje kiforrni a technológiának, mire egyáltalán elterjed az általános felhasználók közt.Linkin videóját meg látom, kár volt felhozni
Zsolt, kösz a videót, bár nem bírtam sokáig nézni, mert elkap az ideg egy idő után Jingles hangjától, olyan, mint tele lenne a szája nyállal vagy nem tudom, de borzalmasan idegesít ahogy beszél.
(#5265) lofagi Nincs ember, aki e kép alapján szépnek találná a játékot
-
Diarmand
senior tag
Akkor vagy valami effekt kavar be az összképbe vagy a képminősége lett elbaszva valahol vagy valami nincs ultrán járatva, de azért én látok egy kis különbséget.
Szerk: mondjuk így, hogy automatikusan nagyít valamennyit a ph a képeken, kicsit valóban romlik a minősége ha megnyitja az ember egy új fülön.
[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz Angel1981 #5327 üzenetére
Szerintem nem feltétlenül PvE-re kéne optimalizálni. Ez még mindig egy MMO játék.
Aki meg botok ellen tolja, az inkább örüljön annak, hogy van egy kis gépe, amivel különösebb nehézség nélkül gyilkolhatja az AI-t. Emlékszem, a Terminator is mennyire tetszett nektek mikor mentünk pár kört PvE-ben. Na ez majdnem ugyanaz, csak kicsiben Btw a testvértankja hót copy, az XMT-800, ha az AMX bejön, annak is be kell.(#5322) Dewri Egyet kell értenem veled, a legvégére én is brutálisan meguntam/utáltam a Sheridant. Pedig nagyon szerettem az elején. De a picit gyenge gyorsulása, a szar agilitása, a gyenge camo és a hosszú töltés elnyomta a kezdeti lelkesedést. Viszont a következő bejglipanzer számomra csúcs, még mindig tolom vele, pedig már megvan egy ideje a kövi tank és PvP-ben is stabil 60% felett tolom vele egyedül.
(#5317) Kisokka A Dragoon-nak azért van hátránya is, hogy ne nevezhessük OP-nak. Pár csata eredményénél többet számít az, hogy hogyan teljesítesz vele PvP-ben hosszabb távon, aki nem értené, annak írom hogy statisztika. Ha fél kézzel, bekötött szemmel is nagyon jól, akkor lesz valami OP.
[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz Angel1981 #5329 üzenetére
PvP-ben azért lesz OP-szerű a kis géppuskás szar, mert rengeteg a puha célpont és amíg a többiek töltenek, addig ő bőszen sorozza a rengeteg sebzést. Ráadásul majdnem kétszer olyan gyorsan betölt, mint egy T64. Magasabb szinten, lásd mondjuk azt, hogy ha bemegyek bejglipanzerrel Hard PvE-re nagyon óvatosan kell játszanom, mert sokkal keményebb ellenfelek jönnek szembe, és jócskán leredukálódik a puha, sorozható célpontok tömege, mindezt úgy, hogy sokkal jobb a penje, mint az igazi géppuskásoknak. Hardon már nincs az, hogy fogod a kis BMP-det és csak nyomod a bal egérgombot arra, ami spoton van.
PvP-ben meg más tészta T3 géppuskás futrinka. Hányszor látom azt, hogy berohannak a halálba, közben sorozzák a semmit vagy próbálják szemből beütni a nehezeket. Aki szerint túl jó PvP-ben az AMX, annak mondom, hogy ez a többi játékos tapasztalatlansága miatt van. Kint állnak a mezőn egy LAV-300-zal, hát nem fogom megvárni amíg fedezékbe húzódik. Vagy a Leopard széria... egészen az hatos Leoig bármelyik géppuskás halálközeli élményt jelent nekik. Vannak jó célpontok az AMX-nek ez tény, de ha picit okosabbak lennének a játékosok, nem lehetne ilyen könnyen aratni vele PvP-ben. Ha nem óvatos vele az ember, hamar elfogy a hp-ja, aztán csak les, mint hal a szatyorban. Szóval nem maga a tank lesz OP-szerű, hanem az számít, hogy béna a játékosállomány és persze, hogy ki vezeti az AMX-et. Magasabb szinten már nem ennyire egyszerű a géppuskás élet a keményebb gépek és az általánosságban jobb playerek miatt.
Az meg, hogy kinek mennyi killje van PvE-ben, meg kié a főfőfő sebző státusz... Kedves Angel csak statisztikáról beszélünk itt? Nem hiába mondtam én már a wotos topicban is, hogy az MMO játékoknak része kell, hogy legyen a statisztika, hogy tudja az ember mihez (illetve kikhez) mérni magát. Ha lesz Ranked rendszer is, még inkább bejön az, hogy ki mennyire fog izgulni a saját statja miatt.
Mindenesetre én maradok a PvP-ben elért eredményeimnél.[ Szerkesztve ]
-
Diarmand
senior tag
válasz Angel1981 #5338 üzenetére
Nem egészen szemlélet dolga. Fentebb írtam, hogy akkor lesz OP egy jármű, ha fél kézzel és bekötött szemmel is agyonversz vele mindenkit. Ennek tökéletesen megfelelt a régi wotos Type59. Konkrétan az az oldal nyert, ahol több volt belőle és ez nem túlzás. Itt azért ilyen nem fordul elő, főleg nem egy T3-as AFV esetében. Abban igazad van, hogy függ attól is, hogy ki ül a tankban, de ehhez hatalmas mértékben hozzájárulnak a tank tulajdonságai is, lásd, páncél, tűzerő és mozgékonyság. Ha mindhárom kimagaslóan jó, akkor lesz valami OP. Az AMX szerintem minden csak nem OP, arról meg nem a tank tehet, hogy a BMP kényelmesen céloz rám, amíg sorozom.