-
IT café
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
válasz Bingisz #1771 üzenetére
A CryEngine sokkal modernebb, optimalizáltabb, ebből adódóan jobban skálázható, ugyanolyan grafika mellett kisebb gépigénnyel, úgyhogy ez nem kifogás.
Az Strom meg SerB maszatolása, hogy a BigWorld nagy előnye, hogy alacsony beállításokkal a gyenge gépeken is jól fut.
Igen, persze, 800x600-ban meg még jobban futna, HAHAHA!
Ha a CryEngine-t butítanánk le arra szintre, ahol a BigWorld van low beállításokban, lenyelné keresztbe - csak hát gyakorlatilag a Cry a "lowest settings"-ben is szebb, mint a Big "low"-on, ebből adódóan lehet, hogy nominálisan kicsit tényleg magasabb a gépigénye, de relatív mértékben tuti nem.Pont, hogy a leggyengébb gépek tudnának jól profitálni a többmagos támogatásból, nem egyetlen (elavult) magnak kéne izzadnia ezerrel.
Hogy az oroszoknál még mindig főleg egymagosak vannak?
Egy ember aki mondja ezt, egy pedig aki elhiszi - 10 éve vannak többmagos procik, egymagosat meg már vagy 4-5 éve gyakorlatilag nem is lehet kapni. Oroszországról beszélünk könyörgöm, nem Kongóról!Vitiris, Te is foglalj állást légyszi, programozóként meggyőzőbb tudsz lenni!
[ Szerkesztve ]
-
Vitiris
aktív tag
válasz Bingisz #1793 üzenetére
Az oroszoknak jobb gépei vannak mint nekünk, kivéve tatárföld Az átlag fizetések duplája a magyarokénak. Szvl egyenlőre a mi abakuszaink szintjére kéne levinni. És a legjobb úton vannak efelé! Másfél hónap alatt a leírt tapasztalatok alapján 15-25% jobb a teljesítmény. A wotnak 4 év alatt a fordítottját sikerült elérni.
A skálázhatóság még csak nincs is teljes fordulaton. Mert egyszerűen nem a grafikával foglalkoznak. Amit most látunk azok még csak a fejlesztőkörnyezet alapjai, texturák effektek stb. Mi lenne ha akkora pályák lennének lemodellezve mint mondjuk a crysis 3-ban Soha az életbe nem találkoznának a tankok egymással. Szvl óriási a potenciál a teljesítményben. Csak még nem ez az elsődleges... -
Angel1981
veterán
válasz Bingisz #1793 üzenetére
Ezt mondom, hogy ez egy legenda, hogy "húúú, ha tudnátok, hogy mi van az oroszoknál géppark tekintetében...."
Ismét írom; nem Zimbabvéról meg Szudánról beszélünk.
Akinek az egzisztenciájába ott belefér, hogy videojátékozik, annak nem térhet el nagyban a gépe pl. a miénktől.Nálunk látsz mondjuk sok olyan embert, akik 40 éves Trabantokkal, Ladákkal, meg Skodákkal járnak?
Persze hogy nem, és miért nem?
Mert még a legszegényebb autós réteg számára is belefér manapság egy 15-20 éves, tűrhető kondícióban lévő német vagy japán autó - erre a párhuzam, hogy 10 éve vannak többmagos procik, 4-5 éve meg már nem is kapni egymagosat. Akinek telik számítógépre, annak már rég nem abakusza van ott sem - esetleg leszámítva egy tényleg nagyon csendes kisebbséget.
Meg egyébként is; ha a WG szerint ennyi az ultra csóró játékos, akkor azoktól bevételt sem remélhetnek, nem igaz?
Nem, nem. Ez a "magyarázom a bizonyítványom" fejezet a "Tanár Úr kérem!"-ből.De igen, majd az idő dönti el véglegesen!
PEACE! -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Bingisz #2066 üzenetére
Az akkori Storm és SerB változtatott a játékmechanikán a játékosok kérésére?
Plusz ugye a WG akkor egy senki volt, az Obsidian már letett néhány igen ütős címet az asztalra és még mindig ilyenek.
Megjegyzem, ha a WG nem "kurvult" volna ennyire el, az Obsidiannak esélye nem lenne az Armored Warfare-rel, de már több, mint egy éve csak a magas lóról osztott cinizmus jön tőlük, meg HD tankok a lényegi fejlesztés helyett...
(#2069) Zsolt_72: Az egészben az a vicc, hogy azon is lehetne segíteni. A WoT-ban még könnyebb lenne játékosok képességei alapján balanszolni, mert ott ténylegesen a játékban is van statisztika. Ha egyenlő képességű csapatok lennének, megritkulna a tipikus 5-15 menet.
Nem mintha AW-ba nem lettek volna ennél még durvább dolgok is... Tegnap mentem olyan mecset haverral (LAV-300 + Sheriden), hogy mire letudtuk az elöttünk levő másik két LAV-ot meg a T-72-t, addigra gyakorlatilag csak mi voltunk a pályán a csapatból, és az általunk megevett 3 kill volt minden, amit a csapat felmutatott. Full HP-s tankok lőttek ki minket hátulról.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
DeadMeat
veterán
válasz Bingisz #3829 üzenetére
MErt az tuti ötlet birka módra egy oldalra menni mindenkinek... Itt konkrétan nem vele van a gond. A játékosok 90% annyi esze nincs, hogy kicsit szétnyissák a legyezőt... 3 helyet kellene általában megfogni. 3-at. Aztán meg megy a szar csapat, noobozás, meg a menj vissza wotozni dolgok a chatben. És ez még elmegy 1.-2.-5. meccsén egy játékosnak, de az hogy 10-búl 8 játék ilyen és a 8-ból kb 2x jön be ez a taktika..És csak csinálják tovább.. Na ott valami gáz van a fejekkel.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!