-
IT café
Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
válasz instantwater #112158 üzenetére
Én is valami ilyesmit értettem alatta, ami elég gáz.
De közben másik részen meg ezt írják:
"Ha sérülten kaptad meg a rendelt terméket, hívd fel az Apple Store áruház ügyfélszolgálatát.
Ha sérülten kaptad meg az árut, az Apple közvetlenül megkeresi a futárszolgálatot, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kellemetlenségekkel oldja meg. A lehető legpontosabban tájékoztatni fogunk a vizsgálat előrehaladásáról, és egyes esetekben csereterméket küldünk."
Ma rendeltem egy M2-es Mac Minit (16GB/512GB), de remélem nem kell majd kipróbálni, hogy ilyenkor mi az eljárásuk. Életemben csak 1x kaptam sérült csomagot szerencsére, pedig sokat rendelek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Macbook Pro 16" M1 Pro 16GB/512GB 100% akku + fekete dbrand felső
- Macbook Pro 13" - 2017 gyártás, i7 16/256GB, touchbar, garancia, szürke (67)
- Macbook Air 14" - 2022, M2, 8/256GB, Apple gar, 100% akku, doboz, ezüst (02)
- Macbook Retina 12" - 2016, 8/256GB, garancia, doboz, ezüst (70)
- ÚJ - M3 MAX MacBook Pro 14" Zoll - 1.6M helyett - 1.200.000 Ft - 1 ÉV Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest