-
IT café
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltip
őstag
Sziasztok Fórumtársak!
Az LG nem tudott segíteni, Google feedback-jére még várok.
Ha esetleg itt ki tudjuk okoskodni a megoldást, az előrevivő lenne. Bizakodó vagyok.Ezt írtam az LG-nek:
"Nagy megelégedéssel használom, immár közel 3 éves LG G4 készülékem.
Azonban egy olyan jelenség ütötte fel a fejét, amivel nem tudok mit kezdeni, és a megoldásában segítségüket kérem.A készülékem 3 eszközként jelenik meg a Google Play Fiók Eszközei között:
LG G4, LGE LG-H815, LG-H815
Különböző gyártó, szolgáltató, regisztrálási-, és utolsó használati dátumokkal, adatokkal.Ha átírom a nevet, másiknál is módosul.
Ha letiltom a megjelenítését a menükben, mindegyik letiltásra kerül.
Ha engedélyezem, mindegyik engedélyezésre kerül.
De csak 1, azaz 1 készülékem van.Amire gondolok, a főpanel cseréje következtében módosult IMEI azonosító által generálódhatott új eszköz.
Azonban ez nem indokolja a "letilthatatlanságot", eltávolíthatatlanságot, és az egymástól való függőségi viszonyt.Egy eszközt kívánok látni, mint korábbi, ill. jelenlegi de másik eszközeimnél.
Válasz az LG-től:
"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.Sajnos ilyen jelenséggel még nem találkoztam. Lehet, hogy az alaplap cserének köze van ehhez. Csináljon esetleg egy gyárit a telefonon, csak előtte mentse le a nélkülözhetetlen adatokat. Vagy esetleg vegye fel a kapcsolatot a szervizzel, hátha tudnak segíteni. 1134 Váci út 33 061/7960492 H-P 8-18"
Valaki találkozott már ilyennel?
Update:
A Google visszahívott.
Nem lehet megoldani. Érjem be annyival, hogy a telómon ilyen para nincs, csak webböngészőben látom. És ez így ok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!