Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #13551 üzenetére

    Ezek a hardveres különbségek, a kérdéseim pedig a szoftverre, ill. a közönség érzékenységére vonatkoznak. Nyilvánvaló, hogy a GCN (még az első is) sokkal jobb hardver-alap VR-hez, mint a Maxwell (talán a Pascalnál is) - viszont ez nem magától fog kijönni, hanem a szoftverektől.
    Ha egy játék stabil 400 FPS-sel megy, akkor nem kell preempció.
    Ha egy játék állandóan droppol, akkor nem fog segíteni az aszinkron timewarp sem.
    Ha ellenben másodpercenként 3-5 frame lesz eldobva, akkor könnyen lehet, hogy az AMD-n szuperül fog futni, míg az nVidia csomagolhat VR-ready zacskókat a cucca mellé.

    Van legalább 3-4 olyan VR-ready AAA játék, amit ki lehet próbálni, és választ lehet adni ezekre a kérdésekre? Amíg nincs, addig szerintem felesleges nagy mondásokat tenni.

    "... and with your wicked wishes we will rise again"

Új hozzászólás Aktív témák