-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A Vega esetében a draw-stream és a GP memory paging az a fícsőr, amihez nem kell lényegében direkt támogatás. A packed math és a primitive shader esetében a kódba kell építeni a támogatást.
A végső gyorsulás attól függ, hogy mennyi shadert futtatsz packed math módban. De például a TressFX 4.0 packed math verziója ~kétszer gyorsabban fut, mint a publikus verzió. Tehát tegyük fel, hogy van egy játékod, amiben mondjuk a TressFX nélküli a számításidőigény ~7 ms, míg a TressFX 4.0 ehhez hozzátesz még ~4 ms-ot, akkor az fps-ben ~90 lesz. Na most ha beveted a packed mathot, akkor a TressFX időigénye nagyjából ~2 ms-ra csökken, tehát a végső fps-ed így ~7+2 ms-nak megfelelő ~111 fps lesz. Kb. így számolj. De ezek is függnek a paraméterezéstől. A TressFX-nek sem kell 4 ms alatt futnia. Lehet kevesebb hajat is szimulálni mondjuk. Viszont a példa alapján könnyű megérteni a lényeget.
A primitive shadert pedig a vertex, domain, hull és geometry shaderek kiváltására lehet használni. Lényegében 99%-ban ugyanazt tudja, mint az előbbi shader lépcsők, csak éppen gyorsabban dolgozik. Ahol a primitive shadernek nagy előnye van, az az objektumok éleinek nyomon követése. Ott a primitive shader hatványozottan gyorsabb, mint bármelyik korábbi megoldás erre a célra. Itt a különbség olyan nagy, hogy a primitive shaderre épülő, újszerű spatiális és temporális technikákat szerintem át sem portolják a szabványos shader lépcsőkre, mert úgy sem futna elfogadható sebességgel. Itt inkább szabványosítani kell a primitive shadert. Sőt, nem is lenne szükség ennyi shader lépcsőre. Elég lenne a primitive, a fragment és a compute, a többi kidobható.
Ha nagyon újítani akar majd az ipar, márpedig miért ne újítana, akkor a következő pipeline ilyen lesz: input assembler-primitive shader-tessellator-primitive shader-raszter-fragment shader-blending, és beköthető opcióban a compute shader.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Napelem
- Mozilla Firefox
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- Motoros topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
- AMD RX 5xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- Geforce GT 520 1GB Videokártya
- Nvidia Quadro NVS 310 / 512MB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen