Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #35434496 #18367 üzenetére

    Tipikus probléma a shader újrafordítás, ami elengedhetetlen, és biztosan fájni fog. Egyszerűen akkor derül ki, hogy kell az újrafordítás, amikor már késő van. A driverek shader fordítói nem ugyanolyan gyorsak, és nem ugyanolyan hatékony kódot fordítanak. Az Intel és az AMD gyors fordítókat fejleszt, aminek az eredménye, hogy nem lesz gyors a kód. Az NVIDIA inkább gyors kódot akar, és lassú a fordítójuk. Ha shader újrafordítás kell, akkor az NV-nél nagyobb lesz az időveszteség. Ez viszont idővel elmúlik, mert a lefordított shader el lesz mentve, így be lehet tölteni. Szóval ez a probléma csak az első végigjátszásnál él, vagy multi esetén pár napig. De hangsúlyozom ez nem hiba, hanem egy döntés. Leginkább azért van ez a jelenség, mert elavult a DX11.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák