- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Shell script topik
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Netflix
-
IT café
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #18367 üzenetére
Tipikus probléma a shader újrafordítás, ami elengedhetetlen, és biztosan fájni fog. Egyszerűen akkor derül ki, hogy kell az újrafordítás, amikor már késő van. A driverek shader fordítói nem ugyanolyan gyorsak, és nem ugyanolyan hatékony kódot fordítanak. Az Intel és az AMD gyors fordítókat fejleszt, aminek az eredménye, hogy nem lesz gyors a kód. Az NVIDIA inkább gyors kódot akar, és lassú a fordítójuk. Ha shader újrafordítás kell, akkor az NV-nél nagyobb lesz az időveszteség. Ez viszont idővel elmúlik, mert a lefordított shader el lesz mentve, így be lehet tölteni. Szóval ez a probléma csak az első végigjátszásnál él, vagy multi esetén pár napig. De hangsúlyozom ez nem hiba, hanem egy döntés. Leginkább azért van ez a jelenség, mert elavult a DX11.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.