Aktív témák
-
PaladiN
aktív tag
Tévecc, már ha megengeded.
Elôször is abban hogy ô is célcsoport, csak ôt nem tudja a focin keresztül elérni az Amd.
Másodszor az ilyen reklámnak NEM a vevôk a célcsoportja!
Ez Parcinak is szól!
A Logó ismertségének a növelése a cél. Nem az eladás.
Egy ilyen kampánytól nem feltétlenül vár növekvô eladási adatokat az adott cég!
Nem arra van kihangsúlyozva. Persze lehet hogy van olyan marketinges aki emiatt indítana egy kampányt, de egy ilyen megjelenés mellett nem lenne túl rózsás a végeredmény.Valojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.
-
PaladiN
aktív tag
Kedves rezzlabos!
Mint azt a (#17) -es hozzászólásomban leírtam célok határozzák meg a reklámok mikéntjét.
Az ismertség növeléséért indított reklám egy olyan cél ahol nem az eladásnövelés az elsôdleges.
Attól pedig hogy ôk legyenek a legismertebb cég a világon igencsak távol állnak.
Mindennnel együtt vszleg ezen lemaradásukat igyekeznek egy kicsit feljebb tornászni. Bármiben lefogadom hogy csak az intellel szembeni lemaradása is igen tetemes. Az ismertség egyébként áttételesen hat az eladásokra és nem direkt módon. Lehet párhuzamot vonni a kettô közé, de nem lehet függôséget kimutatni.
Amúgy ezeket a reklámokat nem kell feltétlenül ennyire szétválogatni, de elég jól kivehetô hogy milyen céllal indult a dolog. Bár az is lehet hogy egyszerěen hozzá nem értô döntött és emiatt néz ki úgy ahogy, bár én ezt kizárnám.
By
PaladiNValojaban addig soha nem veszitesz, amig abba nem hagyod a probalkozast.
Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...