- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
fabian4
csendes tag
Helló!
A következő történt velem:
Az Amazonról rendeltem egy ilyet: https://www.amazon.com/gp/product/B0753GRNQZ/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1X idő elteltével a csomag rendben meg is érkezett. A doboz kibontása után egyből észrevettem egy problémát: Nem azt a terméket küldték ki amit én megrendeltem. (A márka megegyezett, de maga a termék nem.)
Ezután igényeltem egy Refund-ot, aminek az lett volna a rám eső része hogy visszaküldöm a csomagot az Amazon-nak. Ezt meg is akartam tenni de az új munkahelyem miatt nem volt se időm se energiám ilyenekkel foglalkozni szóval meg is feledkeztem a dologról. Úgy voltam vele hogy ha nem kapják meg a csomagot akkor úgy se fognak visszatéríteni semmit + mivel nem buktam be olyan elképesztően hatalmas összeget ezért inkább megtartom azt amit küldtek és csókolom.
A mai napon azonban kaptam egy email-t amiben leírják hogy a refund sikeresen megtörtént, és ténylegesen vissza is adtak 2124 Ft-ot.
Na ilyenkor mi van?
Ti mit csinálnátok a helyemben?
Írjak nekik egy email-t hogy én nem küldtem vissza semmit?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával