- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
D5
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget/tanácsot/útmutatást szeretnék kérni.
Még szeptemberben (szeptember 5-én) rendeltünk az amazon.co.uk-ról egy hangkártyát (átszámítva 29K HUF-ba került). A rendelés folyamata rendben ment (bár több lett a végösszeg, mint amit eredetileg kiírt, de sebaj). Az ár ki lett fizetve, teljesült a kifizetés. A problémám viszont csak egy apróság: még mindig nem érkezett meg.
A csomag státusza a honlapon továbbra is: "dispatched".Már eltelt majd 2 hónap. Szerintem ez már sok idő.
Kérem a hozzáértő közönséget, hogy segítsen, mit lehet ilyenkor tenni, azon kívül, hogy levelet írni a csomag felől érdeklődve (megtörtént 2 héttel ezelőtt, de válasz arra sem jött).Esetleg elkerült valami a figyelmemet? Esetleg megállt a határon, és arra vár, hogy fizessek ki vámot, stb-t? De akkor miért nem kapok értesítést? Hol lehet érdeklődni? Mit lehet csinálni?
Előre köszönöm a segítségeteket!
Üdv.