Új hozzászólás Aktív témák

  • Met

    nagyúr

    válasz Horec #8079 üzenetére

    Nincs.
    Első mail, automata válasz Köszönjük a vásárlást, megrendelésed rendben megkaptuk. A feldolgozás folyamatáról további e-mailben fogunk tájékoztatni. Ez nem minősül szerződésnek, ami alapján azon az áron oda kellene adni a terméket. Csak egy visszajelző mail.
    Második mail, megrendelésed feldolgozását megkezdtük. és itt kezdik el összeállítani a megrendelést, néznek árat, készletet. De ez sem minősül szerződésnek, ami alapján azon az áron oda kellene adni a terméket.
    Itt derült ki hogy el lett árazva...
    Minket, vásárlókat véd a 14 napos elállás, őket, eladókat ez védi hogy ne kelljen a 200k-s tv-t elárazva 2k-ért oda adni.
    Egy levelet megérhet hogy volt akkor készleten blablabla, hátha adnak valami kupont.

    De hogy pozitívum is legyen, péntek reggel 8-tól írták hogy átvehető a rendelésem, nem jött reggel a szokásos mail hogy ott a boxban a cuccom, nyomtam az appban (vagy a weben) egy státusz frissítést vagy mit.
    Írtak hogy valami gond van, utána néznek.
    9:58-kor írtak egy mailt hogy átvehető a csomag, majd szombaton írtak hogy elnézést kérnek a késésért és küldtek egy 990 forintos kompenzációs kupont, ami 3 hónapig érvényes.

    "If in doubt, flat out!" Colin McRae

Új hozzászólás Aktív témák