Új hozzászólás Aktív témák

  • Bornie127

    senior tag

    Sziasztok! segítsetek nekem egy alzás problémával.

    Tisztelt cím!

    A tárgyban szereleplő azonosítójú rendeléssel vásároltam 4db seagate exos x18 hdd-t.
    Kicsomagolás után vettem észre, hogy a 4 hdd-ből kettő fehér címkés, ami refurbish-t jelent, azaz felújított, nem új. Kértem információt a seagate supporttól is, akik megerősítették ezt nekem, a két érintett szériaszámú termékre már nincs gyári garancia, OEM termék volt.
    Az alza weboldalán nincs feltüntetve, hogy vegyesen érkezne a termék, illetve, hogy refurb. terméket árusítanának, a zöld címkés HDD szerepel újként hirdetve.
    A seagettel folytatott chat beszélgetést lentebb találják. A termékekről a fotót csatoltam.

    Kérdésem az, milyen módon tudjuk megoldani ezt a problémát, hogy a két refurbised termékem helyett is új zöld címkés terméket kapjak?

    Előre is köszönöm.

    Erre is a sablon levél érkezett:
    Tiszetelt cím!

    Én nem elállni szeretnék a vásárlástól. Én a két refurbished hdd helyett szeretnék kapni kettő újat.
    Hogy kapok helyette másikat? Nem akarom újrarendelni, mert azóta drágább is lett a termék, illetve hogyan tudják azt garantálni, hogy a következő rendelésemnél, nem lesz benne szintén refurbished hdd?
    Visszaküldöm én szívesen, amennyiben a postaköltség is megtérítésre kerül (akár elektronikus kupon formájában), mert itt nem én szeretnnék elállni, hanem hibás teljesítés történt.
    Várom továbbra is a megoldási javaslatokat.

    Azóta csak a sablon levelet nyomatják, hogy álljak el a vásárlástól. Bármit írok nekik, vagy leszarják, vagy el sem olvassák. Lehet ezekkel bármit kezdeni?
    Elállásként küldjem vissza, vagy reklamációként?
    Hogy jövök ki a legjobban, addig amíg nem drágul jobban a hdd?

Új hozzászólás Aktív témák