Új hozzászólás Aktív témák

  • Angie™

    addikt

    Volt egy kalandom most az ALZA-val, mindenképpen meg szerettem volna osztani veletek, attól függetlenül, hogyan zárul. Szerencsére pozitív lett a végkifejlet :)

    Szóval, egy irodai géphez rendeltem külön-külön 1-1 felbontott SSD-t és LGA1700-as fapados alaplapot. Múlt hét közepén vettem át személyesen ALZA automatából. Ónos eső utáni este volt, ezt csak azért írom mert kb 5-6 perc sétára lakom az automatától, ez akkor este volt legalább 8 perc mire hazaértem. Értelemszerűen nem kezdek el sötétben, félhomályban, fagyos hideg szélben a box kamerája alatt kibontogatni termékeket és ott átnézni.

    Szóval eltelt 8 perc hazaértem, levettem cipőt, kabátot, kezet mostam, szokásos dolgok, pár mondatot beszéltem párommal, mondjuk legyen ez 5-6 perc. Ezután leültem asztalhoz és elkezdtem kibontani, átnézni a termékeket. Az SSD-vel kezdtem, teljesen rendben volt. Jött az alaplap. Kibontottam. Az I/O shield panel volt a csomag tetéjén, a fém kis részei össze vissza voltak hajlitgatva. Mondom remek, akkor ez nem felbontott, hanem beszerelt lap lesz. Kivettem a lapot az antisztatikus tasakból, rögtön a hűtő tartó nyílásokat néztem, de rendben volt, nem volt összekaristolva. Majd átnéztem alaposan a lap részeit, karcolást, égést, törést, repedés stb keresve. Szép állapotban volt semmmi ilyesmit nem találtam rajta se az elején se a hátulján. Ezután jött a foglalat. Szépen óvatosan kinyitottam, a műanyag védőkupak még rajta volt és láttam, hogy pasztás lett a kezem, ahogyan megfogatam oldalt a kinyíló keretet, majd észrevettem, hogy a foglalat legalsó sorában pár láb el van hajolva. :(
    Letöröltem a pasztát a kezemről és a keret oldaláról, visszazártam és azonnal vettem elő a tabletemet, hogy kérjek rá elállást. Ez volt így kb ismét mindennel együtt 7-8 perc.

    Mint később kiderült és a történet tanulsága és kulcs jelenete amire érdemes odafigyelni és egyben az amit al ALZA szerint én elrontottam, az volt, hogy, sima, normál elállást jelöltem be a laphoz. Itt szerintük, azt kellett volna bejelölni, hogy elállás, mert hibás, sérült terméket kaptam.

    Visszacsomagoltam, visszaöltöztem és visszasétáltam a box-hoz. kb 8 perc volt az út és ismét haza szintén 8 perc. Összesen a csomagátvételtől kezdve és mire visszaértem haza és bent volt a boxban a lap 38 perc telt el. Ezt azért írom le így, mert kb. ezzel tudtam érvelni az ALZA-nak, hogy nézzék vissza, mennyi idő telt el a fizetés, a bejelentés és a visszaérkezés között. Ha józan ésszel vki belegondol, ennyi idő alatt kevés az esélye, hogy valaki elkezdi ténylegesen összeszerelni a gépet, ahol felmerülhet az, hogy a foglalatot megsérti.

    Nem kameráztam se az úton haza felé, se a kibontáskor én ebben vhogy nem hiszek, hogy ez számít is vmit. Aki nagyon akarja megtrükközheti a felvételt is, stb stb.

    Mit kellett volna tennem? Átvenni személyesen a Róbert Károly Körúton és a kamerába beletartva nyitni ki? Igen, lehet ez megoldás a jövőre nézve. Mit lehet még tenni? Én pl, most úgy gondolom, hogy felbontott alaplapot soha többet nem veszek, mert ez nem volt annyira jó kaland :)

    Most ott tartunk kb egy hét elteltével, hogy kétszer kellett bemenjek, és 2x kellett rájuk írni chaten. Szeretném kiemelni, hogy az Ügyfélszolgálat MAXIMÁLISAN, PROFIN ÉS KORREKTUL beszélt velem midnig is. Nagyon hálás vagyok nekik ezúton is!
    Várni kellet, hogy kamerafelvételeken visszanézzék, ők hogyan vették át a lapot. Erre elment pár nap.
    Elvileg futárral visszaküldték nekem, két napig vártam, senki nem keresett, majd kiderült, hogy nem küldték vissza és vmi raktárban kallódik vhol félúton az élet és a valhalla között. :( Viszont elnézést kértek, és ma reggel megerősítették, hogy visszautalják nekem a kifizetett összeget.

    Szóval, (ne haragudjatok, ilyen hosszú lett a poszt) mindenki vonja le a megfelelő következtetést a történetemből, és hozzátok meg a legjobb döntést, ha felbontott lapot szeretnétek rendelni és ALZA szerint, ha baj van akkor használjátok, a sérülten kaptam gombot! Abban viszont egészen biztos vagyok, ha nem te hibáztál de mégis bajba kerülsz, akkor az ügyfélszolgálatra lehet számítani és lehet segítséget kérni és fognak is segíteni!

    Minden jó ha a vége jó :) :B

    ⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

Új hozzászólás Aktív témák