Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBear

    senior tag

    Hàtha valakinek több tapasztalata van.
    Évek óta rendelek Aliról, eddig soha nem kellett szarakornom semmivel, ( kivéve magyar posta / vám ) most meg 2 csonagom is van ami problémás.
    Az egyik szimplán nem jött meg, dispute, amire az eladó meghosszabbította a védelmet és ígérte, higy újra küldi. Eddig ok, elfogadtam, majd kiderül mi lesz. A kérdés az, hogy most nyomkövetésbél látok egy ilyet: "Item has been detained by security due to DG" - ez mi lehet? Post Malaysia, a termék egy akkus borotva.

    Más. Autórádiót rendeltem, ~15 USD értékben. Megjött, de a hangerő / select gomb elgörbülve, lötyög az egész gomb oldalra és ki-be, emiatt a select funkció nem igazán megy, csak ha leszedem a gombot, hátlap görbült / sérült kicsit. Jó kedvemben voltam, occó cucc, jeleztem eladónak, mondom egyezkedjünk. Vissza nem küldöm mert többe lenne mint a cucc. Elsőre felajánlott egy 4 USD paypalos visszatérítést, csak adjak 5 csillagot. Kiröhögtem, de mondom rendes vagyok, adjon 50%-ot, vagy egy 7 dolláros kupont, amit levásárolok nála. Erre üzent, hogy ok, adjak csillagot, utána. Na mondom nem, kupon, aztán kap csillagot. Erre küldött egy 7 dolláros kupont (off 70,- USD), ami ha jól értem, 70 felett azaz legjobb esetben is 10%. Szóval szerintem szivatnak... Szerintetek szarakodjak még, vagy simán dispute. Mennyire jellemző az ilyen? Még nem futottam bele ilyesmibe...

    [ Szerkesztve ]

  • BigBear

    senior tag

    Utólag is mehet a dispute, legalábbis én így tapasztaltam.
    Épp most bosszankodtam, hogy évek óta rendelgetek probléma nélkül mindenhonnan, de az elmúlt 3-4 hónapban az alis rendeléseimnél már a 4. disputot nyitottam.
    Viszont volt csomag, amiről megfeledkeztem, védelem lejárat után 3 vagy 4 nappal nyitottam disputot, nem érkezett meg jeligével és simán elfogadták. Ilyen szempontból nem lehet panaszom az alira.
    A kereskedők szeretnek játszani, futottam a köröket egy darabig egy rendelt rádió miatt nemrég, hitegettek ezzel-azzal, ez azért nem volt szimpatikus. Aztán meguntam és nyitottam disputot, fotót raktam fel, pár nap alatt a pénz is megjött, ekkor már nem szarakodtak.
    A másik most van folyamatban. Nem jött meg a cucc, egy kis 2 dolláros valami, nyitottam disputot. Nem is igazán figyeltem az üzeneteket, a pénz is megjött, a kereskedő még mindig ugrál, hogy ő azért leellenőrzi meg utánajár meg postát kérdez, mi van a csomagommal. 2 dolláros szar... Nyomkövetésben annyi látszott, hogy dispatched (valami kínai hely) és kész.

    [ Szerkesztve ]

  • BigBear

    senior tag

    Nem értem mi a fene van.
    Az elmúlt év vége katasztrófa az Alis rendeléseimet tekintve.
    Okt - nov -dec, most már több, mint 10 csomagom nem akar megjönni. Járnak le, sorra disputolok, oké, az Ali elég korrekt ebből a szempontból, de ez akkor se oké. Kíváncsi lennék, hogy a magyar posta szívat, vagy a kínaiak.
    Persze az eladók meg húznák az időt, volt amelyik benyögte, hogy nem tud védelmet hosszabbítani, meg jaj, vonjam vissza a dispute-ot, biztos megjön...

  • BigBear

    senior tag

    Sziasztok,
    még nem volt ilyen szitum, ezért kérdezném, szerintetek hogy zárjam a dolgot? Május elején rendeltem egy ali shopból a gyerek kisautójához vezérlőt, egyebeket. Persze a holmi máig sehol, az app meg jelezte, hogy kézbesítve. Ráírtam az eladóra, hogy ez most mi, amire kértek egy paypal accountot, ahova vissza is küldték a pénzt. Közben a holminál most ennyi látszik: "Your order will be closed in: 27 days ... hours ... minutes ", illetve igazolhatom, hogy megkaptam.
    Mit szokás ilyenkor csinálni? Az eladó full korrekt volt, visszajelezném, hogy megkaptam, de ez így fura.

Új hozzászólás Aktív témák