- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
balint355
aktív tag
Sziasztok!
Még márciusban rendeltem Aliról egy terméket, ami tracking szerint már hetek óta beérkezett Magyarországra, de a postás nem hozta. Ilyen esetben mit lehet tenni? Érdemes postán megkérdezni, hogy mi van vele?
Köszi előre is
I've just locked an open door. Strange, yet symbolically compelling...
-
balint355
aktív tag
válasz balint355 #19222 üzenetére
Sziasztok, ismét lenne egy kérdésem ugyanezzel a rendeléssel kapcsolatban
Március közepén rendeltem, a terméknek se híre se hamva, és az eladóval se lehet értelmesen kommunikálni (refundot nem küld, mindig csak terel, hogy várjak türelemmel, nézzem meg a postán, meg most a legutóbbi üzenetemre egy az egyben bemásolta az előző szövegét, és ha jól látom meg is szűnt az üzlet). A buyer protection-t meghosszabbította júliusig, lenne értelme így dispute-ot nyitni vagy várjak a semmire júliusig?[ Szerkesztve ]
I've just locked an open door. Strange, yet symbolically compelling...
-
balint355
aktív tag
Még egy kérdés Ha refundra kerül a sor, akkor az összeg ugye arra a kártyára érkezik, amiről fizettem, de mi van olyan esetben, ha az a kártya pont most júniusban jár le? Mondjuk nyilván addig nem aktiválom az új kártyát, amíg nem rendeződik a dolog, de pl. ha június végéig nem érkezik meg a pénz, azzal lehet tenni valamit?
I've just locked an open door. Strange, yet symbolically compelling...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!