-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Kaptam egy ilyet, hogy nem sikerült leszállítani az árut. Ilyenkor mi a teendőm? Ha a posta oldalán nézem a csomagkövetést, akkor ott nincs sikertelen szállítás írva, csak az, hogy továbbítva belföldi feldolgozásra. Nem akarom, hogy eltűnjön, visszaküldjék. Elég fontos az lenne a cucc. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Nincs név kiírva, kertes házban vagyunk. Eddig minden szállító cég, többek között a posta is mindig megtalálta a címet, pedig még kamionnal is hoztak már ipari cuccot. Szóval nem hiszem, hogy az van. Vagy hogy este megjön Magyaro.-ba, de reggel meg már házhoz vitte. Ez is gyanus nekem. Ha felhívom a postát, a központot, ott tudnak majd nekem segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Megjött a rendelt árum, de nem az a szín, mint amit én rendeltem. Ilyenkor milyen teendőm van? Visszaküldeni nem akarom, szürke helyett fekete jött, és végülis annyira nem gáz, de zavar, hogy nem az amit kiválasztottam. Elfogadjam a megérkezést és utána indítsak dispute-ot vagy ne is menjek rá, hogy megérkezett és úgy disputeoljak? Vagy egyátalán van értelme vele foglalkozni? Csak azért, hátha visszaad pár százalékot a 6000Ft-ból.
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Nyitottam tegnap egy dispute-ot, de elrontottam, ugyanis Return items and return-ra mentem. Ezt csak akkor vettem észre amikor már az eladó elfogadta a dispute-ot. Nekem eszem ágában sincs visszaküldeni a cuccot, mert az nagyon drága lenne. Lehet ezt valahogy törölni? Vagy mi történik ha nem küldöm vissza! Előre is köszönöm a válaszokat!
-
P.mini
aktív tag
Nektek hogy állnak a kézbesítések? Nov. eleji cuccra van még remény? Nem 11.11-es.
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! 4 nap múlva lejár a "védelem", ezért indítottam egy dispute-ot. Ezt az üzenetet kaptam:
"Dear
Dont worry about your parcel please
The tracking showed it has reached your country
and we have helped you extended the delivery date
I reckon you would receive it in 2-3weeks
can you cancle the dispute please ?
it really affects us a lot
can you wait for it please ?
any problem
let me know
Look forward to hearing from you soon.
Best Regards"Töröljem a dispute-ot, vagy ne?
(szerk: nem tudom, hogy ő milyen tracking-et néz, de amit én kaptam, azzal még bőven kínában van a cucc 56 napja.)
[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Ma megjött egy november elejei rendelésem. Pedig már lemondtam róla.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lehett a több mint 2 hónap titka. -
P.mini
aktív tag
Ilyenkor a posta is ünnepet tart? Tehát amit még a nagy szünet előtt átadtak a postának, az pihenget, vagy úton lehet?
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem Aliról egy Power Bankot, ami nem úgy műkődik, ahogy kell. (Kontakthiba lehet, ahogy kocogtatom a házat, úgy villog a led, meg nem tölti fel teljesen.) Írtam az eladónak, és elmondtam mi a baja, amire válaszolt, hogy mit próbáljak ki, stb. Visszaírtam, hogy kipróbáltam, de nem lett jó, és küldtem is neki egy videót a hibáról. Erre azt válaszolta, hogy akkor küldd helyette egy másikat. Meg is beszéltük, és azt mondta, hogy holnap feladja postára, és adja a TN számot is. (A TN szám működött). Mennyire bízhatok abban, hogy tényleg küld egy másikat? Vagy csak arra játszik, hogy lejárjon a védelem, és ne indíthassak disputeot? Köszi.
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Gyors kérdés: véletlenül rossz LED szalagot rendeltem. Ha rámegyek a Cancel order-re, akkor már kapom is vissza a pénzem, vagy kell mást is csinálni? Köszi
Szerk: rámentem, hogy nincs szükségem rá. Pénzt mikorra várhatom vissza?
[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem még augusztusban egy komplett kijelzőt az Aliexpress-ről. Összeraktam a telefont, teljesen jó volt, majd beraktam a fiókba, hogy még majd egyszer jó lesz, mert vettem másik készüléket. Most viszont előszedtem, és a kijelzőn foltok jelentek meg. Mit tudok tenni? Dispute már biztosan nem. Írhatok az eladónak egy üzenetet, de gondolom teljesen felesleges. Így jártam? Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!