- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #18709 üzenetére
Úgy működik a dolog, hogy megveszel valamit kifizeted, a pénz addig az Aliexpres kezelésében van amíg te nem igazolod vissza az átvételét, megérkezését. A kártyás fizetések esetén minimum 24 óra mire a kereskedőhöz kerülne a pénz,itt az AliExpress-hez.
Te kérheted a a vásárlás megszakítást, amíg nem adja postára a kereskedő, ezt a fenti idő miatt 24 óra után teszik lehetővé. Ha belegyezik a kereskedő, akkor majd a pénz refund-ként visszakerül arra a bankszámlára amelyhez tartozik a kártya, ez 3-15 nap közt fog megtörténni.
Meg kell indokolni hogy mi az ok ami miatt kéred a megszakítást. Ezek vannak a képen. Vannak amelyeket a logikai értelmezés miatt nem választhatsz, mert nem igaz a szituációra.
Pl a második, hogy túl sok a postázási idő, ha 7 napot adott meg az nem sok, a 21 az már sok lehet. De ha a 6. napon adná fel az is megfelel, 8. nap meg nem lesz, mert akkor automatikusan visszakapod a pénzed, ha 7 napon belül nem adja fel. -
Topikgazda
válasz Mtbsrác #27452 üzenetére
Ha visszaolvasol az elmúlt 2 hét majd erről szólt. A legutóbbi verziójú böngészőkben az alap védelmi beállítások is már bekavarhatnak, a szolgáltatód Internet elérése is lehet probléma. Lehet kártya és banki elérés hiba. Egy biztos, én folyamatosan tudok fizetni, nem jön system error, sem a böngészőből, sem a mobil app-al fizetve.
Ezt azt jelenti hogy a mobilon böngészőből fizetsz? Telefonról kell felmennem az oldalra hogy fizetni tudjak. Vagy a mobil app-ból fizetsz. -
Topikgazda
válasz Mtbsrác #27471 üzenetére
Nem az AliExpressel van gond, angol nyelvű felületen nem használatos az ékezetes betű, mint írtam az Összefoglalóban a regisztrációnál is: AliExpress regisztrációhoz segítség
Megjegyzés: Ékezetes karakter nem használható sem a nevekben, sem a címekben!
Meg az előbb is írtam.
Ezt természetesen az többi beíró ablakra is érvényes. A kártyaadatoknál nyugodtan írhatsz a név mezőkbe bármit, csak ne ékezetes szöveget.
Az hogy régebben elfogadta azt jelenti, hogy nem működött a karakter ellenőrzés vagy nem figyelteék ezeket a mezőket, mert minek, most meg ellenőrzik a bírtakat.[ Szerkesztve ]
-
Eddy5589
csendes tag
válasz Mtbsrác #27452 üzenetére
Szia!
Megerősítem a korábban mások által írtat, miszerint az ékezet okozza a problémát.
Tegnap nem tudtam fizetni, ma is megpróbáltam, nem ment.
Rákerestem, meg is találtam itt a megoldást, kipróbáltam ékezet nélkül a nevemet, és ment a fizetés.Üdv:
AttilaNem a vincseszterek nőnek, hanem a bájtok foglalnak kevesebb helyet.
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28190 üzenetére
Egy kicsit feljebb már volt ilyen jellegű kérdés:
Ilyenkor szoktam udvariasan érdeklődni hogy mikor szándékozik postázni már a megvett dolgot.
Ha a letelte előtt nem kértél hosszabbítást,és ez az idő letelik, akkor a vásárlás automatikusan törlődik és küldik vissza azt a pénzt amit kifizettél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28200 üzenetére
Az banki móka, de a lényeg hogy a bankkártyád egy bankszámlához tartozik, amikor vásárolsz akkor felhatalmazod a bankodat hogy a kereskedőnek a bankszámládról utalja át az ő bankszámlájára a pénzt. Ha vissza kell jönni a pénznek akkor ismert mindkét bankszámlaszám és a kereskedő bankja utalja vissza a számládra, Ehhez már kártya nem kell.
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28385 üzenetére
Ha az eladó nem reagál a megkeresésedre 3 munkanap után sem, hogy akkor most milyen új nyomkövetési számmal küldte el vagy mikor fogja újból elindítani, akkor lehet dispute.
A Logistics tracking problem és mivel nincs információ a nyomkövetésben a Cancel-en kívül a No tracking information. A Purchase Protection is running out, but package is still in transit nem jó.Nem mindig eladói hiba, az ottani vám is visszafordíthatja, megsérülhet a csomagolás és a szállító is visszaküldheti a feladónak.
-
Flashy
veterán
válasz Mtbsrác #28385 üzenetére
nézd meg az eladó termékeit, esetleg pár termék véleményeit, nem tűntek-e el termékek, nem kezdtek-e el szaporodni a negatív értékelések. ha igen, akkor az átverés gyanús, ilyenkor az ali nem is vár hanem visszautalja a pénzt, néha az eladós vita fázis ki is marad. ha nincsenek gyanús jelek (az utolsó pillanatban "feladás" kicsit az), akkor először üzenet neki, várj elég sokat, hogy ne rajtad múljon, aztán mehet a reklamáció.
még valami: ha jól emlékszem a weboldalra, ez a shipment cancelled ez nem az order státusza hanem a nyomkövetésé (a csomagküldő szolgáltatás szöveges visszajelzése, ez nem automatikusan a megrendelés megszakítása), megrendelte a nyomkövető számot, aztán nem adta fel. ha a rendelés továbbra is fut, akkor LEHET, hogy arra játszik, hogy nem figyelsz, végigvárod a 60 napot, elfeledkezel róla, aztán túl késő lesz. esetleg ha a végén rákérdezel, húzza az időt a +15 nap lejártáig.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28389 üzenetére
Ha azt választod amire irtam hogy ne, arra legtöbbször az a vàlasz, hogy várd meg amig letelik az idő (60) nap és azután kapod meg a pénzt. Ha nem akarja, vagy ne tudja ujraküldeni minek várni rá?
Mit tegyél? Kérdezz rá hogy akkor elküldi vagy törli a vásárlást. Irták a szállitás törlés még nem az. Shipment cancel az kevés. -
Mtbsrác
senior tag
válasz Mtbsrác #28389 üzenetére
Üdv!
Sorry de heteltem és nem volt időm a fejleményeket nézni ez ügyben. [link]Nos írt a srác hogy "Javaslom, hogy logisztikai okok miatt törölje a megrendelést. Ezt hogy tudom megcsinálni? Törölni hol lehet én csak az open dispute és a Confirm Goods Received lehetőségetet látom. Megírnátok hogy melyiket válassza és azon belül is mit? Ill mit írjak majd az alinak. Bocsi még sose csináltam ilyet.
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #28705 üzenetére
Status:
Dispute Finished
Refund US $ 27.45
Ez azt jelenti ami ide van írva: Dispute befejeződőtt, visszatérítés 27,45 $
A zöld színű szöveg és a AliExpress’Judgment shipping abnormal Valid a végleges döntés.Ha most nem kattintasz a Dispute Survey gombra akkor majd később kérik az értékelést
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #34979 üzenetére
Ha a másik is EE végű akkor lehet hogy ez olyan amire vonatkozik az Összefoglaló 11. pont.
De ha szállításra adva január 6 az utolsó dátum, akkor csak 10 nap múlva lehet dispute., tehát 16. után, ha a 29 érvényes akkor meg ma jár le a 10 nap és holnaptól.
Írva az Összefoglaló 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indításnál is.[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
válasz Mtbsrác #37926 üzenetére
RH...TR.... az enyemek kovethetoek voltak es a 10-30 nap kozott landoltak szoval viszonylag gyorsnak mondhato mikor az uzlet menet normalis de most nem az!
pl a BG-en az utolso ingyenes lehetosegek kozott rendeltem marc 26! masnap mar csak EU prioritivel.... az ingyenes ma landolt kb 20napos volt a fizetos meg még kodorog valahol de BG raktaraban ulhetett 2 hetet.....csak nyugalom majd jon az meg csak 3hetes vagy
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz Mtbsrác #37929 üzenetére
nalam is van olyan hogy csucsul a ceg raktaraban mar kiosztott TN-el....
[link] vagy ez is nehezen mozdult meg [link] de most már halad....CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #43361 üzenetére
Ha megnézed a hiba leírást az alapján mindenkinél jelentkezni kellene, de akkor a szokásos, AliExpress sütik és a böngésző gyorsítótár törlése és a szolgáltatói eszköz újraindítása, hogy legyen egy új ip címed. Gondolom te is az AliExpressre belépve néznéd.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz Mtbsrác #43361 üzenetére
Nekem pár napja csinálja, sokszor úgy, hogy keresek, minden oké, nem zárom a böngészőt, egy órát netezek, majd megnéznék valamit, ali, keresés, és nem jó megint. És ezt naponta többsször eljátssza, digi net. Közben digis mobilnetről meg jó, akkor is, ha asztali gépen nem. Úgyhogy nem hinném, hogy ez csak egy szolgáltatót és egy embert érint, valószínű, az alinál lesz a gond, szerver oldalról.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #43447 üzenetére
Nem ezzel a számmal jön. Ez egy YunExpress szám, de nem került hozzájuk a csomag, de nem jelenti azt hogy nem lett elküldve. Ilyenkor rákérdezünk az eladóra, lehet hogy tud más információt, egyébként meg nem 21, hanem 36 napod van, mert ha letelik a 90 napos szállítási védelmi idő attól számolva kell 15 napon belül disputet-t indítani a meg nem érkezés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Mtbsrác #43449 üzenetére
Írsz az eladónak, ekkor kb három szcenárió van. Elismeri hogy kamut adott, és mondja nem tudja feladni vmi miatt, és visszaadja a pénzed. Ekkor vámprobléma miatt nyitsz vitát, és ő elfogadja. 2. mondja más TN-nel adta fel és oda fogja neked azt adni. 3. simán nem akarja feladni, de pénzt szeretné, így próbálja addig húzni a dolgot míg kifutsz a védelmi időből és akkor eltűnik a pénzeddel.
21+15 napnyi vásárlói védelmed van, erre figyelj nagyon. ha naivnak néznek sok eladó megpróbál átverni, főleg most. -
Topikgazda
válasz Mtbsrác #54373 üzenetére
Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai pont neked is elmagyarázza
De ezt külön kiemelem:
Magánszemélyként a 150 eurót meg nem haladó értékű küldeményeikre az eVÁM weboldalán keresztül ingyenesen vám-árunyilatkozatot nyújthatunk be, ha a Magyar Posta a szállítási szolgáltató.
Figyelem! Ezt csak akkor érdemes használni ha a vásárlás nem IOSS (Import One Stop Shop) rendszerű, tehát a kereskedő felé nem lett az Áfa megfizetve és a Magyar Posta a szállító!
Arra is kell figyelni hogy ha EU-s a postai szállítás, pl. EU-s állam postájához köthető a nyomkövetési szám, akkor előfordulhat hogy nem is kerül a vámolási útvonalra, szóval akkor nem kell kísérteni az eVám-os vámolgatást.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Egérpad topik
- Háztartási gépek
- Filmvilág
- alza vélemények - tapasztalatok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android játékok topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest