-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
walakyb
aktív tag
Nem tudom mit vársz tőlünk, de nincs varázsgömbünk. Viszont egyszerűbb lenne, ha a UPS-t felhívnád, ők esetleg érdemi információt tudnak adni a dologról.
Mondjuk ez a "kézbesítés átütemezeését kérték", meg a "A csomag a jövőbeni kézbesítésig visszatartva." engem biztos arra sarkallt volna, hogy azonnal telefonáljak, mert valami (elvileg) nem stimmel... Persze feltéve, ha nem te kérted, de az irományod alapján ez kb kizárt. -
walakyb
aktív tag
Olyan információt kértél, amit csak a UPS tud megadni. Csak így csípőből 3 indok:
vámolni fogják (bár szerintem akkor nem ezt írnák, szerintem szerepelnie kellene benne, hogy vám elé állították, de nem tudom biztosra)
valaki, aki tudja a TN-t, átkérte más időpontra.
Valamilyen ok miatt az eladó tartatja vissza a csomagot (nem tudom, hogy lehetséges-e, de mivel ő a szerződő, szerintem simán)
Meg gondolom van még egyéb lehetőség is.
Na így jön ide a varázsgömb.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!