Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • White Mage

    csendes tag

    válasz V/ #57839 üzenetére

    Köszi.
    A panasz tegnap este már elment.
    Nem mondtam, hogy a szomszéd nem veszi át, de ha a futár neki adja oda helyettem, akkor ő a ludas, hiszen a szomszéd nem azonos velem, anélkül hogy velem egyeztetne (a futár) semmilyen jogalapja nincs más címre kézbesítenie. Lakótárs tuti nem lopta el, az hótziher.
    "ha aznap.." :) Tudod kinek van arra kapacitása, hogy kb 30 egyszerre úton levő csomagot állandóan figyeljen, mikor melyiknek változik a státusza.

    Csak az érdekel, hogy szerinted miként kéne másképp a dispute-t kitölteni? :)

  • White Mage

    csendes tag

    válasz V/ #57839 üzenetére

    Fejlemény:
    Megosztom, hátha másnak is segít.
    --> A magyar céggel (expressone) nem sikerült dűlőre jutni, a 30 napos kivizsgálásuk alatt az AE hisztori még rég idejét múlt lesz, és mellesleg ők (erről a diszpécser tájékoztatott) nem vállaltak egyik küldeményre sem értékbiztosítást, ha sérülne, elveszne. (így könnyű szét tenni a kezünket kérem), és nem tudnak dokumentumot felmutatni annak bizonyítékául hogy számomra kézbesítették a csomagot.
    --> az AE helpcenterébe átverekedve magadat EVA automatikus üzenetein, van olyan elágazás aminek a végén emberi ügyfélszolgálatossal tudsz beszélni (ide KELL A NYELVTUDÁS, nem lesz elég ha állandóan google translatelsz mert félre fogjátok érteni egymást --> nekem nem kellett, de mondom azoknak akik szintén megpróbálják az utat, hogy ha ők nem beszélnek eléggé angolul, akkor kérjenek meg ismerőst aki igen) -> az emberi operátorral sikerült tisztázni a komplett helyzetet, beleértve a mai kézbesítéshez tartozó téves trackinget is ami 2 héttel korábbra hivatkozik, és gondoskodott a megoldásról a maradék 3 kritikus esetre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés