-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz vasi89 #21781 üzenetére
Biztos van még hátra úgy 50 nap a várható megérkezési időből, a vásárlói védelemből. Az hogy a 10-én feladott dolog 14-én nem minden postai nyomkövetőn nézegethető -aminek jelentősége nincs, mert ez még a feladó tulajdona, nézegesse ő, én semmit nem tudok kezdeni vele - nem probléma.
Neked is csak idézni tudom amit tájékoztatásul ki van írva a vásárlásnál: Tracking information is available within 5-10 days.
Ez a nyomkövetési szám megfelel a nemzetközi formátumnak, van róla bejegyzés annál a postánál ahol felvették szállításra így kamu szánka tekinteni számomra nem világos.
Az sem világos, ha nem lenne igazi akkor jelenlegi állapotban 4-5 nappal a vásárlás után mit lehet kezdeni?
A folyamatot nem tudod megállítani. Nem tudod a vásárlást visszavonni.
Meg nincs kamu nyomkövetési szám. Az hogy nem kapod meg, más kapja meg nincs összefüggésben azzal hogy létező vagy nem létező a neked megírt szám. -
Topikgazda
válasz vasi89 #21784 üzenetére
Ez ugye Kínában volt becsomagolva, ahhoz hogy a Szingapúri posta is lássa ahhoz el kell küldeni Szingapúrba. Az általában 1 hét körüli idő.
Elektronikusan a nyomkövetési szám leigényelhető, de csak akkor lehet nyomon követni, ha számot kiadó posta kezelésébe kerül, ezt a RB273026619SG számot ők írhatják be a nemzetközi adatbázisba, mert az övék. Ezután már ahol megfordul ott írják a bejegyzéseket az ottani emberkék.
Most vissza nézve egy ilyennél 30-án leigényelve a szám és 7-én indult el Szingapúrból, oda 4-én érkezett. -
-
vasi89
addikt
válasz vasi89 #21958 üzenetére
Írtam neki, hogy felfogtam hogy 2 TN van de mindkettő csak logisztikai információval rendelkezik, a TN szerint nincs még feladva a csomag.
Válasz: "the shipping may update later,please don't worry about it"
Tényleg teljesen hülyének néz de mindegy most már, várok januárig. Az a baj, hogy sok jó cucc van náluk és az értékelések is jók, de ha nem akart MO-ra küldeni akkor írja azt...
-
ontheground
tag
válasz vasi89 #25059 üzenetére
Ment pü. Amúgy szerintem némelyik eladó a gyári selejtet árulja szerintem, ami mondjuk 1-1 paraméterében nem ment át a minőségellenőrzésen. Én a Paypal-es próbálkozás miatt reménykedek, több ilyet lehet olvasni a neten, ahol emiatt (is) visszaadták a teljes összeget.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #25215 üzenetére
Már megbeszéltük ha valakinek nem kell valamilyen kedvezmény, akkor nem vásárol.
Ha nem 50 % hanem 38 % lesz a 2 hónappal ezelőtti árhoz viszonyítva akkor nem fogom megvenii? Dehogynem.
A 2 %-os vagy 1 $ kuponokat is felhasználom akár van akció, akár nincs, sőt a mobil app fizetési kedvezményt is, ami néha tényleg 1-2 %.Nagyon nem akarok belemélyedni, de nem minden esetben kamu dolog van, előfordul az is amit te írsz, de azért nem 1-2%-ról van szó.
Ezelőtt pár héttel vettem akkor akciósan 16,74$-ért, most ugyanannyira lesz leakciózva. Maradt az ár.
Egy másikat megvettem áprilisban akciósan $11.57-ért most $13.31 lesz az ára -16%-al akkor $14.85 volt az alapár most $15.85 és eltelt pár hónap. Emelkedett az ár, bár így is megéri.
Például ezt most meg fogom venni, mert március 27-én 11.69 $-ért vettem,most $9.09 lesz. Csökkent az ár.
Mérlegel mindenki, hogy megéri-e, szerintem a pontos % kedvezmény számolgatása a régen volt árhoz viszonyítva nem igazán lényeges dolog.
Persze úgy is lehet számolgatni, de itt a kedvezményes vásár lenne a lényeg, ami persze igaz is, nem pedig az Aliexpresst szidni, nem ők árúsítanak, ők adják vásárlási és eladási felületet.Már most célszerű a képernyőképeket tárolgatni a 11.11-re, mert ez akkor megint előkerül majd, de azért a $ és Jüan árfolyam változásokat illik figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #26029 üzenetére
Válaszd azt az oldalt a keresésnél ami ez https://www.aliexpress.com/. Ez amit linkeltél egy ajánlatos oldal megjelenítése, és AliExpress, de nálam normálisan használható, ha kiválasztok valamit jön ezzel a link formával: https://www.aliexpress.com/af/category/200000877.html
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #26037 üzenetére
Ne is mond, nekem tegnap az arab nyelvű oldal jelent meg, pedig a böngészővel nem jártam azon a tájékon ahol arabok élnek, meg nem is olvasom és nem is beszélem azt a nyelvet, aztán a jobb felső sarokban vissza az angolra, probléma leküzdve, de ezt hogyan hozták össze egyáltalán nem tudom. Én már többször találkoztam a best.ali... oldallall.
-
lacentos
aktív tag
válasz vasi89 #26128 üzenetére
Rendeltem 1 kártyát és már felajánlotta,hogy fizessem ki az egészet.(legalább is így értem)
Felőlem rendben lenne írtam is,de még nem történt semmi hogyan fizessek."Hello, dear friend
The item you selected is a high quality one with competitive price. You would like it.
Instant payment can ensure earlier arrangement to avoid short of stock.
Thank you and awaiting your payment.
Best regardsSamsung Team^_^"
-
Topikgazda
válasz vasi89 #26128 üzenetére
de idén akkor már esélyt sem adnak h estleg korábban megvegyem? Természetesen megveheted.
Az sokat segít, ha az eladó oldalán szétnézel.
Itt a pre-orderes oldal és itt a most megvásárolható oldala a Baseus 36W Dual USB Quick Charge QC 3.0 Car Charger For iPhone USB Type-C PD Fast Charger Mobile Phone Quick Charger Car-Charger töltőfejnek.De ezen az oldalon most meg tudod venni az 11.11 akciós 7,84 $ helyett mobil app-on keresztül fizetve 8,86 $-ért. Ez lenne a BASEUS Official Store oldala
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #26133 üzenetére
Olcsóbban kapod meg és nem veszik meg előled ha elfogyna a készlet, mert már te lefoglaltad. A most 9,84 $ az 7,84 $ lesz, spóroltál 2 $-t. Persze ennél nagyobb értékű és nagyobb kedvezményű dolgoknál és aminek a korlátozott a mennyisége lenne ez hasznosabb.
De ha a másik webshop-ban veszed meg most akkor ugyan 1,02 $-al drágábban kapod meg, de ez még időben elindul és rendesen meg is fog érkezni. Ez a"kockázati felár".
De az meg benne van a pakliban hogy a 11.11.-i szállítási dömping (tavaly a kínaiak jobban kezelték, mint a mi postánk) miatt késve kapja meg az ember, de Kínából 11.25-ig kiküldik az összest, még az ottani vám is mondjuk úgy, dupla műszakkal készül, a szállítókról nem is beszélve. A gyenge láncszem a fogadó ország vámja, postája.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #26317 üzenetére
A bankszámlád az ugye nem jár le, nem szűnt meg?
A számláknak van kártyája. Amikor bankkártyával fizetünk azután arról a bankszámláról fogják utalni a pénzt amelyhez a kártya tartozik a kereskedő bankszámlájára. Ha pénz jár vissza akkor a kereskedő bankszámlájáról történik visszautalás arra a számlára, amelyről ment a pénz. Nem bankkártyáról ment, így nem is lehet bankkártyára visszaküldeni. Az kifelé irány, nem fogad pénzt.
Bonyolultabban, de akkor is megkapod a pénzt ha a bankszámlád is megszűnt volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #30538 üzenetére
U-val kezdődik, ez belső küldemény azonosító a Yanwennél, lehet hogy már úton van ide csak a kijövetel után már sehol nem könyvelik. A Magyar Posta ezt nem fogja jelezni, hiszen nem könyvelt nemzetközi küldemény.
Itt esetleg még megjelenhet hogy kiküldve, de már az ottani Kicserélő Központba bekerült 10-én, így akár tényleg jön ide.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz vasi89 #30964 üzenetére
Mivel nem hagyta el Kínát a Magyar Posta sem lát semmit.
Az ottani Kicserélő központban van 13 Aug 2019 13:20 Arrive at sorting center Jinhua, Zhejiang. Majd onnan jön tovább, ha nem lesz gond vele.Mint látod csomagolás vagy egyéb probléma miatt nem engedték ki, visszament, az eladónak újra el kellett küldenie, az ennyi időbe telt
13 Júl 2019 08:10 Returned, remarks: security check returned Jinhua, Zhejiang[ Szerkesztve ]
-
-
vasi89
addikt
válasz vasi89 #45110 üzenetére
hát ez egyre jobb, a november 11.én megrendelt cuccom eu raktárból, örülök ha egyáltalán ideér, ha karácsoynra az meg külön extra. Fogalmam sincs ennek mi értelme, hogy elküldték Belgiumba ráadásul neten rákeresve ez az elosztó hasonló lehet mint feucht
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #45132 üzenetére
Nem olyan, ez GLS logisztikai központ a másik meg német posta logisztikai központ, van némi eltérés, csak sok csomag érkezett a 11.11 és az egész hónapos péntek 13-ak miatt, nekem Puurs-ból 2 nap alatt ideért a lakásomhoz.
Na bumm megkapod hétfőn ha a héten nem vinnék ki. Nem Mikulásra ér ide, szóval nem nagy probléma.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #45135 üzenetére
Nekem semmi rossz tapasztalatom nem volt velük.
Vannak túlzásba eső panaszosok, akik nem a teljes sztorit teszik közzé, de jobb a kézbesítés minőségi rátája mint a DHL Expressé.
Van az a minősítési oldal amit csak az elégedetlen ügyfelek találnak meg és minősítik a céget és sokan onnan merítenek. Ha minden ügyfélnek kötelező lenne minősíteni akkor lehet hogy a most 3000 negatív minősítés az 1000 pozitívhoz az 3000 az 500000-ből lenne. -
Topikgazda
válasz vasi89 #56305 üzenetére
Egy cégnél ha átveszi valaki és azután eltűnik vagy esetleg "téves" a kézbesítési bejegyzés a cég felel a küldeményért, a már kézbesített csomag esetén a szállítónak semmi kártérítési felelőssége nincs.
Ha nem kapod meg, vagy nem az van benne bizalom ide, bizalom oda esetén sem jogos a reklamációd, hiszen egy negyedik kívülálló fél (az átvevő) is belépett a szállítási folyamatba. Ha nincs névre szóló meghatalmazás magáncsomag esetén azt nem lehetne átadni. És hiába a második otthon a munkahely a magán dolgokat nem ott kéne rendezni. Az állandó csomag fogadás az nem valószínű hogy benne lenne a munkaköri leírásban és munka közben magánügyintézés sem igazán díjazott. Persze függ attól is hogy miként gondolja a vezetői tevékenységét főnök, de véleményem szerint a munkahelyi megelégedettség nem ezen múlik. Ha lehet maszek dolgokat intézni, akkor lehet haza vinni a munkát is, pedig azt inkább a munkaidőben kellene elvégezni.
Szóval szerintem nincs maszek dolog a munkahelyen, de otthon sincs munka, nincs telefonálgatás munkaidőn kívül munkaügyben. Ne folyjon már egybe a kettő. -
Topikgazda
válasz vasi89 #56309 üzenetére
Persze ha nem tudod máshogy megoldani és nem zárkóznak el a cégnél ettől, ráadásul egész munkanap van valaki ott mindenképp biztonságosabb, ráadásul még a meghatalmazás is leadható az épp dolgozó ember nevére -eleve ott van- akkor miért ne. Nem mindenhol megbízható a kézbesítési személyzet a szolgáltatóknál.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56485 üzenetére
Már írtam, az online fizetés elérhető bejegyzés után a szállítással nem várakoznak arra hogy te 48 órán belül kifizesd, elkezdik szállítani, aztán ha 48 órán belül kifizeted akkor annak megfelelően kapod kézhez, bőven megvan a 48 órás időd. Nincs a kettő közt összefüggés.
Nincs ott tároló kapacitás ilyenre amikor nincs is rá szükség.
Annyit megtettél hogy az AliExpress szállítási címnél a megfelelő formában van a telefonszám (a +36 már eleve adott és így a szolgáltatói körzetszám és a telefonszám van ott) és a címsor folytatásába beírtad az e-mail címedet?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56512 üzenetére
Említettem már hogy október 15-ig nem tudtak a reklamációk egy részével mit kezdeni mert valami rendszerük nem működött és egyébként is 120 napot írnak.
Rosszul csinálják az egészet, mert a hibás feldolgozás miatt az áfa visszaigénylést csak azután teszik meg ha már átutalták a NAV-nak a pénzt, ez a követő hó 20-a és ha onnan visszakapják akkor továbbítják az ügyfélnek.
A helyes az lenne hogy az összeget szó nélkül a "saját" pénzükből visszaadnák aztán majd amikor megkapják a NAV-tól akkor könyvelik le maguknak.
De buták és nem korrekt a hozzáállásuk, pedig a hibát ők követték el, nem mi, nem az AliExpress, az eBay, a kereskedő. Így illene tisztességesen hozzáállni a kijavításhoz.De volt már akinek visszaadták, illetve amikor nem működött az online fizetés akkor kézbesítéskor annak az összegét számolták fel nem az utánvétest. Meg olyan is volt hogy reklamálás nélkül visszaadták a tévesen beszedett áfát.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56527 üzenetére
Július 1-ig nem igen foglalkoztak ilyennel és 22€ értékig sem vám, sem áfa ügyintézés nem volt így természetes hogy nem kértek semmit, de amivel foglalkoztak azért meg 3500 Ft-ot kértek. Az hogy az átvilágítón átengedték, a kábszeres kutya szimatolta, a vámos ránézett az nem ügyintézés.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56563 üzenetére
Szerintem félreértette amit kérdeztél, ha a szállítási módnál nincs költség akkor azt választva ingyenes a szállítás, utólag nem kérhet pénzt. Van itt is a hirdetésekre vonatkozó szerződési feltétel, nem verheti át a vásárlókat azzal hogy ingyenes szállítás és pénz kér.
A DHL kiírás az nem mindig a DHL Express futár szállítást jelenti, hanem regisztrált küldeményes német posta is lehet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56570 üzenetére
Ugye ez 150 € feletti, így bárki hozza rendes vámolásos lesz, a vám 0% erre, csak áfa és a szállító kezelési díja (Posta 4000 Ft, futárok úgy 5600-7400 Ft)
A doboz nélküli megy le 11.11-kor 150 € alá és akkor a már az automatikus postai vámolásos lesz. Vagy ha AliExpress standard akkor EO és kezelési díj nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56577 üzenetére
Az áfa szabályozás termék értéke ami alapján számolandó az áfa az természetesen a nettó ár, mert arra kell áfát számolni.
Ha 150 € alatti az érték akkor megy az IOSS téma és a vámmentesség, viszont az áfa a termék nettó ára és ha van szállítási költsége akkor annak összege után számolandó ki.
Szerintem Kínából 0% a vám erre ha 150 € felettire jön ki.Az ár igazítás az hogy mivel az AliExpress csak 150 €-ig szedheti be az áfát és a kiírt ár az bruttó, ezért fizetéskor levonják a kiírt összegből az áfát, hiszen azt majd a normál vámeljárás során kell kifizetned.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #56883 üzenetére
Én nem azt látom, az általam írtak ha postai azonosítót kapnak az EU-s azonosító lesz. Nekem pont ma érkezett meg 3 vásárlás egybecsomagolva, valamiért 10 nap körüli késése volt. Belga postai azonosító volt eredetileg mindegyiknél és azokból lett egy Express One csomag.
-
Topikgazda
válasz vasi89 #57207 üzenetére
Nekem nincs gondom, volt egy kis késés az egyiknél de más gond nem.
Semmi nem lesz a vége, a Cainiao-nak Budapesten van a Kelet-Közép-Európa légi áru elosztóközpontja, ide fognak érkezni továbbra is a küldemények, csak szerintem nem mérték fel az előzetesen a teljesítőképességüket és ez okoz problémát, az itt maradó küldeményekkel kevesen foglalkoznak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- OLED TV topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- LG UltraWide UltraGear 49GR85DC-B 3 Év LG Grancia !!! 240 Hz
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen