Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz f4lcon #29973 üzenetére

    Beraktam tegnap a Ver2 GB-ba az 1.7-es verziót. A programozással még hadilábon állok.
    Dytac M4, Guarder M90 rugó, amúgy releváns változás nincs a fegyverben. Oké, guarder 50-es hop up gumi, tömítések megigazítása, meg egy Guarder cut off lever-t és rugóvezetőt tettem bele. Na meg a tömítésekkel együtt kapott egy rendes dugattyúfejet és Guarder dugattyút, CA hengert és hengerfejet is, mert a gyári szett szar volt. Nem tömített, nem volt csapágyazás a rugó egyik végén sem, a dugattyúfej dugattyúban lévő vége csak célszerszámmal fogható meg, hogy a dugattyúfejet le tudjam venni, stb.

    Lényeg a lényeg, hogy működik, szépen lő, kellemes a ROF, a dugattyú mindig elöl áll meg akár egyes, akár sorozatlövésnél. 11,1 V 1,1 Ah li-po akkuról megy.
    Programozásnál be szeretném állítani majd az akkuvédelmet, illetve a rugófeszítést (CQB rulez!)
    Ki kell venni az eredeti kapcsolót vezetékestül, illetve a cut off lever-t. A tappet plate viszont marad, ez kell az elsütőbillenytű megakasztásához safe állásban. Az elektronika két részes, az alsó részt a cut off levert tartó csavar rögzíti, a felhúzó fogaskerék és elsütőbillentyű behelyezése után kerül fel a felső rész. Ahogy láttam, a hézagolásnál oda kell figyelni, mert a felhúzó fogaskerék fogaskoszorúja bele tud érni az elektronikába.

    Tetszik, ötletes, hogy nem az akkuhoz menő vezetéken van az elektronika, hanem a GB-on belül. Nálam a 21 mm belső átmérőjű tuscsőben van az akku, még a mini T-csati sem fér el, így saruval van az akku bekötve.

    Van motor rezegtetés semi és full auto közti váltásnál is, illetve az elektronika folyton áram alatt van, így az akku csatlakoztatása legyen egy határozott mozdulat, mert ívet húz a feszültség.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák