-
IT café
Airsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
mykos
aktív tag
válasz stefanitsr #12194 üzenetére
jaja egy ilyen HT motor meg a 11.1es akku, már majdnem a gázos fegyverek reakcióidejét tudja.
Nekem első indításnál csurig kellett töltenem az akkut, mert itt tanulja meg a tűzvezérlő mikor van tele, és innen számolja a kimerülést. Az első 4 lövésnél tanulja meg az időzítéseket, hogy minden lövés, rövidsorozat után fesztelenítve álljon meg.u.i: Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Szia,
Ez egy SW_Cheetah másnéven trigger master III, a jelenleg kapható legkomolyabb ilyen jellegű tűzvezérlő, ezért árban ne számíts arra, hogy nem kapsz tőle azonnal szívrohamot.
[link]
A motor meghajtása PWM-es, tehát gyökeresen eltér a sima kapcsolós fetes dolgoktól. Viszont így lehetőség nyílik a fordulatszámmal való játékra, motor indítóáramának csökkentésére és ezzel a mechanika kímélésére.(Softstarter, activebraking).AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Viszont a platform az open source. Nekem megvan minden hozzá, PCB terv, program, alkatrész lista. Szóval otthon is összerakható ~7000HUF. Persze JTAG ice programozó azért nem árt ha van a sarokban, meg nyákgyártási gyakorlat, műhely stb..nekem az egyenlet végén kijött, hogy jobban járok, ha Terry bácsi összerakja és átdobja a tengeren túlra, de igazából csak az időhiány miatt.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz stefanitsr #12209 üzenetére
jééézusz
Nem rossz dolgok ezek, ahogy kedves kollégám szokta mondani aki elektromos érdeklődésű gépész, innentől már csak az emberi fantázia szab határt, ami olyan mint a víz. Ha egyszer elindult, akkor előbb utóbb utat talál magának.
Kerülhet még bele Tracer vezérlő, automatikus hopup állító, FPS vezérlő(Rugóvezető hosszával lehet játszani).A Cheetah is visszaméri az áramot és az alapján Szabályoz, az időzítés amit az elején megtanul csak finomhangolás.
Nekem sem a Cheetah tervei vannak meg, hanem az új Cheetah 2N!, a fegyoban pedig a sima lett beépítve, szóval már 3 komolyabb is vankop8: Nemrég volt erről vita itt, hogy mennyi az annyi, amit a motor szeret. Elvileg 12V a méretezési feszültség, a 11.1 az 12,42-ig tölt fel liponál. Én nem a motort félteném ebben a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Nehéz megmondani, én még sose láthattam a motoromat működés közben mivel 2-es boxom van. Ha lényeges különbséget látsz a 8,4/9,6-os akksi és a Lipo szikrázása közt az nyilván nem jelent túl jót, mivel az elektromos ívvel együtt anyagi részecskék is leválnak a felületről. A motorról sem tudom milyen gyártmány, ha kínai akkor bármi lehet hiszen a minőség ellenörzés maximum a megy/nemmegy-ben kimerül. 130-as rugó önmagában is elég durva terhelés.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz szbalogh #12273 üzenetére
Lead ez többet is, főleg rövidzárban...aztán szépen felrobban.
Nehogy megpróbálj egy Li akksit rövirdezárni, utána akár egy órával is képes felrobbanni.
20C a legnagyobb tartósan megengedett kisütésikapacitás.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz stefanitsr #12278 üzenetére
Rövidzárlat esetén sajnos bármi lehet, de valóban a C érték növekedése ennek a hajlamának a csökkenését is maga után vonja.
A trigger respone valóban nem fogható semmi máshoz egy ilyen döggel. A régi packom 9,6-os highdrain nimh. 85A leadására képes, de közelébe se volt ennek a 11.1 3Ah 30C nek.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz BaKeSZ87 #12283 üzenetére
Egy másik fórumról másolom át:
"Cím: IMAX B5-B6-B8... töltők
Írta: mmormota - 2007-12-20, 19:48:26
Megjavítottam a B8-asom kellemetlen balanszolási pontatlanságát. Az okozta, hogy a mérő erősítőkben 0,5%-os ellenállásokat használtak. Kicseréltem mindet 0,1%-osra. Így a 30mV-ot is elérő hiba szépen bement 10mV alá.Az erősítőkben 16 db 249k és 499k van, 0804 méretben. Eléggé bolhacirkusz ilyesmit kézzel forrasztgatni, de nem különösebben nehéz."
A B6-osnál is ez lesz a hiszti tárgya, de mindenki azt írja amit te is kimértél, hogy 4,15 - 4,16V amire feltölt és sose tölti túl. Ebből kifolyólag kárt nem okoz, csak néhány mAh veszteséget.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz zalman90 #12851 üzenetére
Ha mindkettővel ugyan azt a ROFot tudta, akkor egyforma volt a leadott teljesítmény.
Mivel ez kétoldalú dolog, egyik hogy a hajtómű felveszi e azt a teljesítményt, a másik, hogy az akku le tudja-e adni egyáltalán(nayo, lehet még közbenső fogyasztó is..kábel, átmeneti ellenállások, heterodin rendszerű kiskutya). Lehet a gyári akku nem képes leadni azt az áramot és ejti a feszültségét így ugyan ott vagy...vagy csak nem volt feltöltve a 9.6-os akkuAS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz Hurkaleves #13510 üzenetére
Veszel egy darts-os boltban lehúzó gyűrűt, elvágod és olyan méretre állítod be, hogy pont befeszüljön a szelepfenékbe. Soha többet nem fog egy gramm gáz se mellé menni, erőlködni se kell vele. Ha ez nincs akkor a szelep lefagyásával vigyázz.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz Kassadin #13615 üzenetére
Én most passzív féléven vagyok AS ügyileg, de amint kiszabadul a vámról az akksim havi 1x biztos megyek.
szerk: Fri 29.04.2011 10:29 Released by customs Budapest 1005
Nah, csoda...csak 1 hetet ültek rajta...[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz Kassadin #13617 üzenetére
Nálam is ez van, kivétel hogy a felszerelés maradt, sőt évek alatt még elég komoly fejlesztéseket is öltem bele, de használva nem volt.
Egyik régi csapattag fegyvere is megmaradt, elvileg mostanra készen áll a lövésre(fegyver és ember is)...csak olyan hangulatú játékokra vadászom amik régen voltak...Szóval ha van jóféle játék 50km-es körzetében Bp-nek én benne vagyok.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Remélem az orkok nem akarnak rendszert csinálni ebből minden játékon...
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Na megjött az új akksi, már bent is van a fegyverbe...mondjuk amikor kibontottam nem sok esélyt adtam annak, hogy bemegy...előtte sokszor megmértem, de szemre nem stimmelt. Egy 11.1-es 3000-es turnigy pack(5500huf). De szépen fekszik a fegyverben is.
Aztán kibalanszoltam az ImaxB6-al és megmértem egy kalibrált multiméterrel. Más baj nem volt mint 30-50mV eltérés, régebben már írtam erről, hogy nem jó a mérőerősítője. Az előző akksim töltés után felpuffadt...azt hittem kínai szar...ez igaz is csak nem az akksira, hanem a töltőre.
A mérőellenállás cseréig azt találtam ki, hogy LiOn-ként töltöm a LiPo-t így alapból 100mV-al kevesebb, ha erre rátesz +50mV ot a hiba akkor 4.15, 4,13-ig fog a cella tölteni...napuff, nem 3000mAh hanem csak 2950...AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz H A M M E R #13703 üzenetére
Desert -> Bullet Velocity/Power: 250, azért ezzel erőteljesen vitatkoznék...6 fokban nem sokkal töltés után csinált 306-ot ASG greenel.. A chrome verzió csak dísznek jó. Azért nem árt ha nagy a kezed, mert különben csak szenvedni fogsz vele. Tárral együtt jóval több mint egy kiló, olyan tokot találni ami alkalmas futásra, dzsungelnyuszira közel lehetetlen. Amit lehet kapni az 30 perc alatt szakad szét. Amúgy szép jó erős pontos meg minden ebben a sorrendben eddig kb 4500-5000 BB jött ki az enyémből.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz stefanitsr #13710 üzenetére
Egy ilyen nekem is jó lenne, mert valamire biztos használható
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Ne parázz, a csomagszám a szállítás megrendelésétől él. Amint a futár felveszi a raktárból a csomagodat a tracking élesedik és látni fogsz mindent. A mi cégünk is DPD-vel szállít, de gyakorlatilag mindegyik így csinálja.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz ClayMore #13860 üzenetére
Alapjában véve a szarul megcsinált FET-es is tud lőni magától. Ezért vezették be a MASZ-os játékokon, hogy a játéktéren kívül (Gyülekező, parkoló) csak kitárazott, kiürített fegyver lehet, így ha önállósítja magát kettőt belerúgsz, hogy kettétörjön és megnyugszik.(Pontosabban a CA249 tűzkapcsolója kezdte a hisztit még időszámítás előtt.)
Az a WD vagy akárki nagy mókamester, imád faragni, de hülyeséget nem nagyon csinál.7.4V(2S) és 0.5C az áram, ami 1C-ig felmehet. A te esetedben ez 1.5A - 3A...de minél kisebb árammal töltöd a lipo-t annál jobban kíméled, én a mai napig 0,5-1A-el töltöm a nagy állatomat is.
[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Lövések után tisztán hallatszik az ActiveBreak, meg, hogy vagy szar a vezérlő, vagy nem tanulta meg a fegyvert használat előtt rendesen (első pár lövésnél kalibrál, de minden akkuhoz újra kell tanulnia).
A pittyegést az elektronika adja ki, mert túlhevült, túláramot érez, vagy simán lemerült az akku, és akkor se enged lőni. Az enyém is ilyen, de az nem pittyeg, hanem ugye rezegteti a motort.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz dFactor #14827 üzenetére
Bár sokan vagyunk itt akik hivatalból villamosokat mérnek..de szerintem a helyzet a következő:
A FET egy olyan állat amelyet a térerő vezérel és elég gyorsan létrejön a zárt állapotból a vezető állapotba történő átmenet. A FET, szokták mondani csak a két állapot között melegszik mert ugye akkor van értelmezhető ellenállása. Ha a méretezést, munkapont beállítást el....ják akkor bizony a FET nem nyit ki teljesen és az így, a motor ellenállásával összemérhető érték átmeneti ellenállása ami (Stacionárius rendszerről lévén szó P=U*I) hőteljesítményt produkál.
A rendszer jól be van zárva...van némi hőkapacitása, így egy ideig húzza szegény, aztán beadja a jóéjszakát.
Aki azt mondja a jó FET nem melegszik annak is igaza van, de ez nem csak a FETen múlik.
Legfőképp, a most használt PowerFETek nyitófeszültsége a ludas, mert 10V körül nyitnak ki teljesen...ebből fakadóan a 7,4-es Lixx akksiknál jóval több a probléma, mint a 11,1-nél.
Művészetileg szerintem valami ilyesmi lehetThome: Igen, a fogaskerekekhez jó, ha nincsen semmilyen teflonos cucc a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz dFactor #14843 üzenetére
Csak annyit tudnék magyarázatnak, hogy a 3 cellás akku nagyobb feszültsége miatt ugyan azon a motor ellenálláson nagyobb áram esik, sőt, ez teljesítményben kifejezve P=I*I*R. Tehát a FETen a megnövekedett áramkülönbség négyzete fog hőteljesítményt generálni a belső ellenálláson,ha a használt FET vezetőképessége, és terhelhetősége nem bírja átvezetni az adott áram mennyiséget, akkor elindul a egy lavina effektus(magasabb hőmérsékletű félvezető(Ezek PTCsek)magasabb belső ellenállással válaszol, ami nagyobb hőtermelés ami.....), és a 11.1-es jobban elfüstöli ezt a FETet mint a 7,4-es.
Tehát a FET alul volt méretezve..kicsi volt oda, ezért szállt el.
Az enyém pl. 2db IRF1324S-7PPbF -el működik, specifikációk alapján ez 2x 429A folyamatosan ami elég csúnya túlméretezésnek tűnik...de 400 darab Cheetah-ból csak egy hibásodott meg...ez sok mindent elmond.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz szbalogh #15060 üzenetére
Kicsit megkésve, de ez a FET nem nyit ki csak 47%-ig a 7.4-es LiPo val, akármit is csinálsz. Egyetlen szerencséd, hogy alapból is bika, a terhelő áram meg kicsi. Ha valami komolyabb cucc lesz a fegyveredben a nagyobb akksit azért gondold meg.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
Háát..őő...
Ha bemegy a vámra és 45€ felett van akkor vámolnak. ált. 10% +ÁFA, de attól függ merről jön.
Gyakran az olcsóbbra kiírt csomagokat is befogják, majd bekérik a számlát.
Nekem már ment be pár csomagom a vámra, igaz valamiért mindig kiengedték pár nap után
U.i: A 45€-ba a postaköltség is beletartozik!AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
-
mykos
aktív tag
-
mykos
aktív tag
válasz zalman90 #15464 üzenetére
Nem a kábel lesz a gyenge pont, de 10A-re számolva nem tartós teljesítményhez 0,75-ös kábel is elég. Ha vastagabbat veszel, magadat szívatod meg, mert a szilikon kábel nagy hátránya a vastag szigetelés. Szóval, ha mindenképp szilikon kábel és nem inkább egy normális PTFE, akkor awg18=0,75mm2, awg17=1mm2.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz zalman90 #15469 üzenetére
Azzal nincsen is baj, de az interneten írt dolgokat mindig erős szkepticizmussal kell olvasni, mindegy, hogy fórum, vagy cikk..vagy hogy én írom
Valóban képesek ezek a dögök 30-80A-t felvenni a másodperc töredékéig. Ezért veszünk olyan Lixx-akkukat amik ezt kibírják, mert azok nem nagyon tűrik a "rövidzárat" még rövid ideig sem. Ellenben csak logikusan végiggondolva 50A 7,4V-on az ~370Wh, miközben az akkuban tárolt energia az 2,2Ah*7,4V=16,28..Wh...tehát 2 perc után csont üres lenne az akkud.
Ha megnézed a motorban is tekercsek vannak, amin áthalad ez az áram, a motor kicsi, nagy átmérőjű tekercs nem is fér bele, ezért úgy van beállítva a tekercs hossza, hogy a felvett áramtól ne szenvedjen károsodást. Minél vastagabb a kábel amivel bekötöd annál több energia jut a motorra, ez tény. De vannak ésszerű határok, ahol olyan kicsit az energiakábelen eső teljesítmény veszteség, hogy kényelmesebb vékonyabbal dolgozni.
Durva tuning-nál 1,5-es kábel nem ritka egyébként.(Iparban C osztályú vezetésnél a 1.5-es kábel maximum 10A-el terhelhető..ez az eset amikor a kábel állandóan terhelve van, és nincs légrés, hogy hűljön). Az AS meg tök más terhelés, néha odahúzol neki egy sorozatot, vagy egy egy lövést, aztán pihi...AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz .impulse. #15472 üzenetére
Ez a glock nemrég még 15.000 volt újonnan garival, ennyit romlott a helyzet azóta, hogy egy "hibás" nem garis példány 14ért már jó üzlet?
A hiba adagolási probléma, bár a típust nem ismerem belülről, de vagy marhára rá van tekerve a Hopup, vagy buherált/hibás. Bármelyik nagyobb webáruházban/boltban tudnak hozni/van tár,akksi hozzá. Legközelebb az adott hirdetés fényképe alatt.AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz macilaci78 #15518 üzenetére
Az enyémbe régen ezeket cseréltem: Csapágy, fogaskerék, rugó, rugóvezető, akku. A gyári piston nem rossz, ha nincs szétkopva. Egy évet simán kibír.
A TM rendszerű MP5 maga a sátán, ha szerelni kell
EG700-al semmi gond nincs, M130-al is vidám, 9.6-os akkuval, gyári kábelezéssel.(véletlenül erősebb lett a rugó mint kellett volna, és 430-on volt egy fél évig)
A cső hossza viszont ennél rövidebb nem is lehetne, szóval ha a hangtompító belefér, hogy rejtse a hosszabb csövet, akkor jó tömítés mellett, egy 110-el hoznia kell a ~380-at, és azzal tartós is lesz.[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz macilaci78 #15523 üzenetére
Hogy mit honnan lehet rendelni azt most épp a többieknek továbbítanám. Kinek van ötlete, honnan a legjobb most?
A 9.6-os akku meg elfér a gyári tusban, ha az olyan mint az MP5 SD5-é. Lehet egy big buttplate kell neki, de be kell férjen, mert amíg MP5-öm volt ezzel használtam. A packot építtettem GP 3300-as HD cellákból, de semmi extra.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz macilaci78 #15588 üzenetére
Első generációs TM V2 az 6-os. Enyém is ilyen.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz macilaci78 #15611 üzenetére
95%-ra mondom, hogy van(régen nem szedtem már szét a boxot, legutóbb már nem is én csináltam). Az biztos, hogy jóval erősebben is elketyeg. Aztán lecseréltem az akkori legjobb systema cuccra, csapágyas fej, extra erős piston. Élt 3 hetet, majd leszakadt a dugattyúfej és szétverte a boxot. Bekerült egy egyszerűbb guarder azóta is jólvan, köszöni szépen.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
A B6 egy automata töltő. Nem kell tudnia mekkora akkupack van mögötte, mert deltaV-zik. Rátölt az akkura, majd visszaméri, rátölt visszaméri. A vége felé a töltőáramot is visszahúzza és a végén amikor leáll akkor visszavált csepptöltésre(Csepptöltésen bármeddig maradhat az akku, évekig is). Tehát ha beállítod a B6-on hogy NiMh, majd dschg/chg cycle 1-5, majd a töltőáramot a kapacitás maximum 20%-ra utána startot nyomod folyamatosan akkor magától megcsinál mindent. Ha kész, akkor leveheted.
[ Szerkesztve ]
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
DPD gyakorlatilag a legalja mindennek amit futárnak lehet hívni. Nem is érdemes felhívni őket, mert a regionális központoknak(se a küldő se a fogadó) gyakorlatilag fingjuk sincs róla melyik kocsin mi van, és a csomagod melyiken van rajta. A HUB scan azért jó támpont. Pénteken általában betolják a biciklit a depóba, majd hétfő dél körül átpakolnak, kedden talán el is indul a kocsi, de szerintem még bevár pár csomagot, hogy meg legyen rakva. Az elkeveredés ritka, szóval egyszer meg fog jönni.
A melóhelyemen ők az alap futár, már volt kiabálás nem kevés....és még lesz isAS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz stefanitsr #15907 üzenetére
Pedig az eredeti nem nyavajog a 7,4-es LiPo miatt, de pl. aki berakta az IRL 3803-ast, az IRF1324 vagy IRFS3034S helyett az külön életműdíjat érdelemmel
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
-
mykos
aktív tag
válasz zalman90 #16870 üzenetére
Csak azért ilyen kedvező, mert ez "Garancia nélküli ár"!(mondjuk a fogyasztóvédők ezen élvezkednének..)...lehet, hogy eladom a maruit, és veszek egy ilyen eredeti kínai csodát, mert ugye ami nem kínai az hamisítvány, na meg ez jóval drágább is
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz conan77 #17245 üzenetére
Az Imax töltő Delta V-zik. Azt jelenti, hogy az egyik packod már nagyon nem akar több feszültséget felvenni, inkább eldisszipálja, és ilyenkor érzed, hogy melegszik. Ha határozottan meleg max 40 fok, akkor tovább ne erőltesd. Ha nem melegszik fel annyira, akkor próbálj meg a dV értéken állítani, defaultról 15-20-ra. Attól függ mennyire gatya a pack. Ahogy írták a 10.5 körüli érték elérése lenne a normális, azért mert...
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz Hurkaleves #17711 üzenetére
Tartósan egy as nem nagyon kér többet 10A-nál. Tranziens áramok esetében már más a helyzet, de az a jelenség, hogy lősz 2-őt, majd egy ideig nem megy, utána megint megy ez nem a hexFET-ek jellemző viselkedése. Azok dolgoznak amíg meg nem döglenek, ha megdöglenek akkor füstölnek, meg meleg van. Ez inkább a környezetéből jön.
Ilyen problémát okozhatnak a nem megfelelő csatlakozási, forrasztási pontok, amelyek elmelegednek és ilyenkor az ellenállásuk az egekbe ugrik, mivel ez sorosan van a motorral kötve, ezért az eredő ellenállás igen magas, a motorra kevés jut belőle és kész a megy-nemmegyAS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
-
mykos
aktív tag
válasz csoola #18534 üzenetére
Régebben már volt róla szó, de itt most imax B6-ról volt szó, aminél első szempont az ár, így a mérőerősítőnél alkalmazott visszacsatoló ellenállások a szükséges 0.1% helyett 5%-osak, és szerencsétől függően vagy megöli a LiPo-t, vagy nem. Az enyém konkrétan megöli, így csak Li-ion módban tudok LiPo-t tölteni, úgy viszont majdnem 100%-ig feltölti.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
-
mykos
aktív tag
válasz csoola #18542 üzenetére
Ebben az árban imax B6-ot Csak használat előtt megnézném akár egy kalibrált multiméterrel, hogy mi újság, az amit a kijelzőn látsz mennyire fedi a valóságot. Innentől tudsz számolni, hogy Li-Ion töltést engedsz csak (-100mV cellafeszültség), vagy mehet a LiPo...minden csak a szerencsén múlik, milyen értékű ellenállások kerültek bele. A LiPo már 10-35mV(minőségtől függően) túltöltéstől meghal(limit 4.235, töltők 4.2-ig töltenek). Az én B6-om 60mV-al töltené túl ha engedném.
AS8935G, TM G3 Custom, TM DE .50 AE HK, SGS2, SG Alpha ghfr77vvt76buzzu89v 6ztt
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
"Alapelvek III.10.16. A hardverapro.hu, az Állásbörze és a városi LOKÁL topiccsoportokon kívül máshol terméket, szolgáltatást, munkát hirdetni."
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Windows 10
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest